صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۶
کد خبر: 13137
گزارشگر: 306
۳۸۲
۰
۰
۱

افتتاح سالن فرهنگی ورزشی دکتر کاوسی به مناسبت جشنواره ملی تئاتر در اردکان

افتتاح سالن فرهنگی ورزشی دکتر کاوسی به مناسبت جشنواره ملی تئاتر در اردکان
یزد - به مناسبت برگزاری هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار که مزین به نام شهدا و ایثارگران است، مجموعه فرهنگی ورزشی دکتر کاوسی افتتاح شد
آسیانیوز / یزد ؛ دکتر پرویز ضیافت در حاشیه آیین افتتاحیه سالن فرهنگی ورزشی دکتر کاوسی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه خانواده دکتر کاووسی و همسرش توانستند با اهداء زمین، این کار خیر را انجام دهند، گفت: امیدوارم این عمل باعث رضایت همشهری‌هایمان باشد و بتوانند برای اعتلای سطح فرهنگ اردکان قدمی بردارند.
 
او افزود: یکی از آرزوهای پدر همسرم این بود که بتواند یک خدمتی بکند، خیلی خوشحال هستم همان چیزی شد که هدف آن روانشاد بود یعنی یک کار عمرانی که الآن به ثمر رسید.
 
او ادامه داد:  ان‌شاءالله هم روح آن روانشاد شاد باشد و هم اینکه از این مکان بهترین بهره‌برداری بشود. 
 
این خیّر گرامی ادامه داد: برای من عجیب بود؛ چون این زمین خیلی وقت اهدا شده است، اما من که حداقل سالی یک دفعه به اردکان می‌آمدم می‌دیدم هیچ خبری از ساخت و عمران نیست. 
 ضیافت ادامه داد: تا اینکه دو روز گذشته همسرم گفت تماس گرفتند و گفتند برای‎ افتتاح مجموعه فرهنگی دکتر کاوسی شما را دعوت کرده‌اند. من از این خبر شوکه شدم ، وقتی به اردکان آمدم دیدم چه زحماتی کشیده شده که واقعا قابل تقدیر است.
 
او  با بیان اینکه من اهل اردکان هستم و کاری که در این شهر انجام می‌شود من نیز از آن استفاده می‌کنم و لذت می‌برم، خاطرنشان ساخت: یزد و اردکان همیشه نمونه بوده است، یکی از افتخارات من این است که بچه این شهرم. هر کجا هم می‌روم می‌گویم من اهل اردکان یزدم.
 او اظهار داشت:  واقعا یکی از افتخارات من این است که اردکانی‌ام، بسیار هم اینجا را دوست می‌دارم و به مردمش نیز عشق می ورزم. 
 
دکتر ضیافت ضمن تشکر ویژه از آقای محمد مصدق به دلیل زحماتی که برای برگزاری این جشنواره کشیده و همچنین از ایشان برای شرکت در مراسم افتتاحیه سالن پلاتو دعوت کرده، تأکید کرد: من در صحبت‌هایم نیز اعلام کردم و اسم آقای مصدق را نیز گفتم، من باید اسم آقای مصدق را می‌بردم و از ایشان تقدیر می‌کردم که وظیفه‌ام را انجام دادم.
مجموعه فرهنگی ورزشی دکتر کاوسی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع، اهدایی خیّر بزرگوار دکتر کاوسی، با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان توسط شهرداری اردکان به بهره‌برداری و اجرا رسید.
 هم‌زمان با اجرای جشنواره ملی تئاتر ایثار در اردکان که برای اولین بار این تئاتر ملی در یک شهرستان برگزار می‌شود، 2 پلاتو ساخته و یک سالن کاملا تجهیز شد. 
همچنین 2 سالن دیگر نیز بعد از بیست سال به عرصه‌ هنر بازگشت.

سید محمد جواد عرفانفر

افتتاح سالن فرهنگی ورزشی دکتر کاوسی به مناسبت جشنواره ملی تئاتر در اردکان

 

https://www.asianews.ir/u/95c
اخبار مرتبط
یزد - رییس سازمان حفاظت محیط زیست از منطقه حفاظت شده دره انجیر بازدید و محیط بانان اردکان دیدار کرد
یزد - فرماندار اردکان با اشاره به مباحث صنعتی و اجتماعی شهرستان تاکید کرد: براساس عهدی که با مردم بسته بودیم از تمام صنایع و معادن خواسته شده است تا لیست تعهدات اجتماعی خود را به فرمانداری اعلام کنند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید