صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۵
کد خبر: 16145
گزارشگر: 2
۱۰۹۷
۰
۰
۳
تسویه آنلاین و سریع خلافی خودرو

استعلام و پرداخت خلافی خودرو به صورت تجمیعی در سامانه آیتول

استعلام و پرداخت خلافی خودرو به صورت تجمیعی در سامانه آیتول
آنلاین شدن فرآیند استعلام و پرداخت خلافی خودرو، یکی از کاربردیترین خدمات سامانه های خودرویی محسوب میشود، چرا که این خدمت امکان تسویه سریع و دقیق خلافی خودرو را برای مالکان خودرو فراهم کرده است.

آیتول سامانه جامع خدمات خودرویی، قابلیت استعلام و پرداخت خلافی خودرو را به صورت تجمیعی و با شرح کامل جزئیات ایجاد کرده است و کاربران میتوانند با روشهای مختلفی همچون پرداخت خلافی با جزئیات (معادل خلافی پلیس +۱۰)، پرداخت خلافی تجمیعی (بدون جزئیات) و پرداخت با شناسه قبض جریمه (بدون کارمزد)، نسبت به تسویه خلافی خود اقدام کنند.
استعلام خلافی خودرو در آیتول به طور مستقیم از طریق سامانه پلیس راهور صورت میگیرد و کارمزد آن در مقایسه با مراکز پلیس+۱۰ بسیار اندک و حدود ۵۲۰۰ تومان است. کاربران از طریق استعلام و پرداخت خلافی خودرو در آیتول، میتوانند جزئیات جریمه‌های خود را مشاهده کنند و به این ترتیب جرایمی را که در حال دو برابرشدن هستند، به صورت فوری پرداخت کنند.
مزیت پرداخت خلافی در آیتول، امکان استعلام و تسویه خلافی خودرو بدون نیاز به احراز هویت در سامانه سخا است و مبلغ خلافی، پس از پرداخت هزینه، به صورت آنی از سامانه راهور حذف میشود.
مشاهده کامل جزئیات خلافی، امکان پرداخت جرایم به‌صورت یک‌جا (تجمیعی) و یا موردی (در چند مرحله)، استعلام خلافی از طریق پلاک خودرو، دریافت عکس از تخلف، پرداخت خودکار خلافی‌ها و تسویه فوری خلافی از دیگر ویژگیهای استعلام و پرداخت خلافی خودرو در سامانه خودرویی آیتول است.
امکان دریافت اشتراک اطلاعرسانی آیتول یکی دیگر از وجوه تمایز پرداخت خلافی از طریق سامانه آیتول است و کاربران میتوانند با استفاده از این قابلیت، به سهولت استعلام و گزارش تجمیع شدهای از تمام بدهیهای مربوط به خودروی خود شامل استعلام و پرداخت آنلاین خلافی خودرو به صورت تجمیعی و با جزئیات، طرح ترافیک، عوارض سالیانه، عوارض آزادراهی و ... را به مدت یک سال دریافت کنند.
گفتنی است، آیتول در راستای عمل به وعده خود مبنی بر پاسخ به تمام نیازهای خودرویی کاربران، خدمات متنوعی را شامل بیمه اقساطی خودرو، استعلام وضعیت معاینه فنی، استعلام وضعیت کارت و سند خودرو، پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو، خدمات تعمیر و نگهداری و ... به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود ارائه کرده است تا مالکان خودرو بتوانند به سادگی و در کمترین زمان ممکن از خدمات جامع خودرویی برخوردار شوند.

https://www.asianews.ir/u/bfb
اخبار مرتبط
درگاه پرداخت عنصر جدا نشدنی از تجارت الکترونیک است و نقش پررنگی میان خریدار و فروشنده ایفا می‌کند. با بررسی نقش درگاه پرداخت در تجارت الکترونیک همراه ما باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید