صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۱
کد خبر: 16693
گزارشگر: 2
۱۱۷۵
۰
۰
۱
خرید گل برای آقایان

بهترین گل برای هدیه به دوست پسر

بهترین گل برای هدیه به دوست پسر
اگر دنبال خرید گل برای آقایون هستید، آن هم دوست پسرتان، به جای درستی سر زده اید. در این مقاله قصد داریم به مسائلی همچون :بهترین گل برای دوست پسر، چه نوع گلی بخریم، در چه مناسبتی هایی بخریم و از کجا بخریم بپردازیم. با ما همراه باشید تا بهترین گل هایی که میتوانید برای دوست پسرتان بخرید را معرفی کنیم :

چه گلی برای دوست پسرم بخرم ؟

این یک سوال بجا اما کلی است که نیاز دارد دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد. اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان گل بخرید اما ‌نمی دانید چه گلی باید سفارش دهید یعنی باید این موضوع را از جوانب زیر بسنجید :

  1. نوع گل ها
  2. رنگ گل ها
  3. بودجه درنظر گرفته شده
  4. نوع تزیین (ترجیحا دسته گل یا باکس گل)

بهترین نوع گل برای دوست پسر :

باکس گل مردانه شیک

اولا هرگلی که برای دوست پسرتان بگیرید، او باید قدردان شما باشد :) اما بهتر است قبلش کمی با گل ها و مناسبت های استفاده از آن آشنا باشید تا بهترین ها را برای او تهیه کنید (مثلا گل گلایول برای ختم است نه برای دوست پسر!!). میتوانید گل های زیر را به صورت دسته گل یا یک باکس گل مردانه شیک خریداری کنید. لیست پایین براساس اولویت گل ها چیده شده نه مبلغ آن. در نهایت با توجه به بودجه تان بهترین انتخاب را انجام دهید :

  1. گل رز هلندی (نسبتا گران)
  2. گل لیلیوم اورینتال (نسبتا گران)
  3. گل میخک (ارزان)
  4. لاله (نسبتا گران)
  5. ارکیده (گران)
  6. لیسیانتوس (ارزان)
  7. داوودی (ارزان)
  8. هرتانسیا (نسبتا ارزان)

کدام رنگ گل برای دوست پسر مناسب است؟

قبل از هرچیزی باید بدانید که رنگ موضوع ایست سلیقه ای اما رنگ گل ها بسته به نوع مناسبت متغییر است. مثلا اگر قصدتون خرید باکس گل ولنتاین است، مشخصا قرمز بهترین رنگ است اما اگر برای تولد دوست پسرتان می‌خواهید گل بخرید، رنگ های سفید، آبی یا بنفش را به شدت پیشنهاد می کنیم.

دسته گل یا باکس گل؟ کدام یک برای دوست پسر مناسب تر است؟

ببینید دوستان، دسته گل و باکس گل دو روش گل آرایی مرسوم و جا افتاده است که می توانید با توجه به علایق دوست پسرتان یکی را انتخاب کنید اما هر کدام مزایا و معایبی را دربردارد که به آن می پردازیم :

  1. دسته گل : تقریبا هزینه کمتری نسبت به باکس گل دارد - ماندگاری گل ها نسبت به باکس گل کمتر است - نمی توان برای طولانی مدت به یادگار نگه داشت!
  2. باکس گل مردانه : هزینه بالاتری دارد - تنوع به شدت بالایی دارد - مانگاری بیشتری دارد(چون داخلش اسفنج آبکش مخصوص قرار میگیرد) - به راحتی در هر مکانی قابل نگهداری است - می توانید سالیان سال به یادگار نگهداشت.

۱۰ مناسبت طلایی برای هدیه دادن گل به دوست پسر

گل روز تولد

مناسبت هایی که میتوانید برای دوست پسرتان گل بخرید آورده ایم. این 10 مناسبت مهم ترین مناسبت هایی هستند که آقایون دوست دارند از دست دوست دخترشان گل بگیرند.

  1. روز ولنتاین
  2. روز تولد
  3. روز مرد
  4. فارغ التحصیلی
  5. ترفیع شغلی
  6. موفقیت در کسب و کار
  7. ابراز عشق و علاقه
  8. عذرخواهی
  9. برای ایجاد یک خاطره ماندگار
  10. سالگرد آشنایی

سفارش آنلاین گل برای دوست پسر

سفارش آنلاین گل

اگر دوست پسرتان در شهر تهران یا کرج زندگی می کند و شما در شهر یا کشوری دیگر هستید و میخواهید برایش گل بفرستید، گلفروشی هما در خدمت شماست. می خواهید دوست پسرتان را در محل کار یا درب منزل سورپرایز کنید؟ می توانید این وظیفه را به هما فلاور بسپارید . گل فروشی هما با ارائه خدمات ارسال گل، بادکنک و کیک سعی بر ساخت خاطرات شیرین برای شما و عزیزانتان را دارد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

https://www.asianews.ir/u/cx9
اخبار مرتبط
گل فروشی آنلاین VIP shop با تکیه بر دانش و تجربه چند ساله ای که دارد، توانسته تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد. برای هر مناسبت و مراسمی که به دنبال گل‌های تازه باشید، این گل فروشی پیشنهادی برای شما دارد. وجود این طرح های مختلف از دلایل محبوبیت این گلفروشی آنلاین است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید