صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۹
کد خبر: 16858
گزارشگر: 306
۲۲۲
۰
۰
۲

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان یزد به مناسبت هفته انتظامی

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان یزد به مناسبت هفته انتظامی
یزد - سردار"عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت هفته انتظامی، در پیامی این هفته را به کارکنان انتظامی و خانواده های محترم آنها تبریک گفت

آسیانیوز / یزد ؛ در متن پیام سردار بهدانی فرد آمده است؛

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان "مجاهدان فی سبیل الله" را به کارکنان انتظامی اعطا فرمودند و بر خود می بالیم که رهبر عزیزمان ما را به چنین افتخار بزرگی نایل فرموده و در راه دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم تا پای جان، گوش به فرمان فرمانده کل قوا ایستاده ایم . بی تردید امنیت و آسایش عمومی امروز کشورمان؛ مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی و علی الخصوص سبز پوشان فرماندهی انتظامی است که خالصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و با خدمات مجاهدانه به صورت شبانه روزی امنیت و آسایش عمومی هموطنانمان را تأمین می نمایند.

شعار هفته انتظامی سال 1402 با عنوان "شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار" انتخاب شده تا در سایه مشارکت و همکاری مردم و خدمت بی منت پلیس، امنیت و آرامش در ابعاد مختلف برقرار شود.

امید است با یاری حق تعالی ماموریت های فراجا نیز بهتر و موفقیت آمیز تر صورت پذیرد تا با خدمت صادقانه و خالصانه، امنیت مطلوبتری تامین گردد.

اینجانب به نوبه خود هفته انتظامی را به خانواده محترم شهدا، خصوصا شهدای فرماندهی انتظامی، ایثارگران و جانبازان و همکاران تلاش گر و خدوم و خانواده های محترم آنها که همیشه در کنار کارکنان و همراه و یاور آنها ایستاده اند تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روزن افزون شما را تحت زعامت ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا مسئلت می نمایم.

             فرمانده انتظامی استان یزد  سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی بهدانی فرد

 

سید محمد جواد عرفانفر

 پیام تبریک فرمانده انتظامی استان یزد به مناسبت هفته انتظامی

https://www.asianews.ir/u/d1w
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن ۲ نفر و مجروح کردن ۳ نفر دیگر متواری شده بود خبر داد
یزد - فرمانده انتظامی استان از کشف 32 هزار و 200 لیتر گازوئیل قاچاق در مهریز خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید