صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۲
کد خبر: 16860
گزارشگر: 213
۴۷۵
۰
۰
۱
دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی

آخرین مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ۱۴۰۲

آخرین مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ۱۴۰۲
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ، از روز دوشنبه ۱۷ مهر ماه جاری آغاز می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که اطلاعات آن از سوی سایت این دانشگاه اعلام می‌شود، از روز دوشنبه ۱۷ مهر ماه جاری آغاز می‌شود.

نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، مراکز آموزشی دانشگاه پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی، پردیس و شهریه‌پرداز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی، همچنین رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شده است.

آخرین مهلت ثبت نام

ایسنا نوشت،سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد؛ پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۷ مهر ماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و چهار رشته دانشگاه آزاد اسلامی، تعداد ۴۸۲ هزار و ۵۹۹ داوطلب قبول شده‌اند که از این تعداد ۱۸۹ هزار و ۸۴۰ داوطلب در رشته‌های تحصیلی با آزمون پذیرفته شدند.

نتایج مربوط به سایر رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به‌ جز رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی هم‌زمان از طریق درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود.

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند، توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند./

https://www.asianews.ir/u/d1x
اخبار مرتبط
کنکور سال ۱۴۰۳ برای همه بچه‌های کنکوری می‌تواند‌، سرنوشت ساز باشد‌. در این میان رشته‌ی انسانی‌ هم یکی از رشته‌هایی است که افراد زیادی را به خود جذب کرده و متقاضیان زیادی برای کنکور دارد‌. شما برای موفق شدن در کنکور باید برای تک تک درس‌های خود‌، تحقیق کرده و بهترین منابع هر درس را پیدا کنید تا بتوانید درصد بالایی کسب کنید. درس روانشناسی یکی از مهم‌ترین دروس رشته انسانی است و تاثیر زیادی در کنکور سراسری دارد. پس باید منبع مناسبی برای تسلط بر این درس پیدا کنید.
برای داوطلبان کنکور سراسری که تا امروز برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته تمدید شد.
در این مطلب ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی ، پزشکی ، داروسازی و پرستاری را به صورت کامل و جداگانه برای هر کدام توضیح داده ایم. نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی و همچنین شرایط لازم برای ثبت نام در این رشته ها چه در داخل و چه در خارج از کشور بصورت کامل قرار داده شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید