صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۸
کد خبر: 17152
گزارشگر: 2
۴۳۵
۰
۰
۲
سفر کردن در پاییز و زمستان

بهترین تور مناسب فصل پاییز و زمستان امسال

بهترین تور مناسب فصل پاییز و زمستان امسال
سفر کردن در هر فصل و زمانی از سال می‌تواند بسیار لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد. چرا که همه فصل‌های سال زیبا هستند و ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما موضوع مهمی که وجود دارد، بررسی شرایط و سفر با یک برنامه‌ریزی عالی با توجه به فصل سفر کردن است. از آنجایی که دو فصل پاییز و زمستان بنابر دلایل متعددی یکی از پرطرفدارترین زمان‌ها از نظر گردشگران است در این مطلب قصد داریم نگاهی به بهترین تور مناسب فصل پاییز و زمستان انداخته و به بررسی آن بپردازیم.

پس چنانچه شما نیز جز افرادی هستید که دو فصل بهار و تابستان را از دست داده و فرصتی برای گشت و گذار در این ماه‌های سال نداشته‌اید، برای داشتن سفری به یادماندنی تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

مزایای سفر با تورهای پاییزی و زمستانی

برای اینکه با ویژگی‌های تور مناسب فصل پاییز و همچنین تور مناسب زمستان آشنا شویم، بهتر است نگاهی به مزایای تورها در این دو فصل بیاندازیم. مهم نیست قصد سفر با تور خارجی را در سر دارید و یا به دنبال برنامه‌ریزی برای یک سفر داخلی هستید؛ در هر صورت سفر در این دو فصل با توجه به مقصد گردشگری که انتخاب می‌کنید مزایای قابل توجهی برای شما علاقه‌مندان به سفر خواهد داشت. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای سفر با تورهای پاییزی و زمستانی عبارتند از:

صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر

هر گردشگری دوست دارد با حداقل بودجه به گشت و گذار پرداخته و از مقاصد و جاذبه‌های متعددی دیدن کند. از آنجایی که با وارد شدن به این دو فصل از اوج فصل گردشگری در اغلب مقاصد داخلی و خارجی دور می‌شویم، قیمت تورها تا حد زیادی شکسته می‌شوند. برای پیدا کردن تورهای باکیفیت و قیمت مناسب پاییزی و زمستانی می‌توانید پکیج‌ها و آفرهای آژانس مقتدر سیر تابان را مورد بررسی قرار دهید. علت کاهش قیمت تورها در پاییز و زمستان کیفیت پایین آن‌ها نبوده و این موضوع کاملا با پایین آمدن نرخ رزرو هتل‌ها، پروازها و حتی هزینه‌های طول سفر مثل خرید و خورد و خوراک نیز ارتباط مستقیم دارد.
البته در نظر داشته باشید که به دلیل شرایط آب و هوایی نمی‌توان انتظار تفریحات مشابه با تابستان را در برخی از مقاصد داشت. به عنوان مثال تفریحات آبی و ساحلی در تور خارجی به مقصد آنتالیا از جمله اصلی‌ترین سرگرمی‌های گردشگران در تابستان به شمار می‌آید. در حالی که در فصل پاییز و زمستان به دلیل سرد شدن هوا امکان چنین تفریحی نبوده و در عوض می‌توان بدون اذیت شدن از آفتاب سوزناک به گشت و گذار در سطح شهر و بازدید از جاذبه‌های توریستی در فضای باز پرداخت.

سفر در روزهای خلوت سال

تعطیل بودن مدارس و امکان تفریحات آبی دو دلیل اصلی برای همراه شدن اغلب گردشگران با تورهای تابستانی است. در نتیجه سفر در این ماه‌های سال با جمعیت بسیار زیاد توریست‌ها همراه بوده و اغلب جاذبه‌های گردشگری شلوغ خواهند بود. از همین رو گاها نه تنها توریست‌ها فرصت بازدید از مکان‌های دیدنی مقصد گردشگری خود را نخواهند داشت بلکه سفر به خاطره‌ای نه چندان خوش‌آیند برای آن‌ها تبدیل می‌شود. از همین رو برای کسانی که قبلا تجربه سفر با انبوهی از جمعیت را داشته‌اند، سفر در فصل پاییز و زمستان گزینه‌ای ایده‌آل‌تر خواهد بود. چرا که در تور مناسب فصل پاییز و تور مناسب زمستان می‌توانید با خیال راحت به گشت و گذار پرداخته و از مکان‌های مهم مقصد مورد نظر خود دیدن کرده و حتی بهترین عکس‌ها را از سفر به یادگار گذاشته و در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

برخورداری از آب و هوای مطلوب‌تر پاییزی در برخی مقاصد

هر چند که گفته شد در برخی از مقاصد مثل ترکیه به دلیل شرایط سرد آب و هوایی در پاییز و زمستان امکان بهره‌مندی از تفریحاتی مثل شنا وجود ندارد، اما برعکس این موضوع را نیز می‌توان ادعا کرد. به این صورت که بعضی از مقاصد گردشگری به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی خود در پاییز و زمستان برای سفر کردن مناسب‌تر هستند. بنابراین می‌توان گفت که تور مناسب فصل پاییز و تور مناسب زمستان مواردی هستند که مقاصد گرمسیری و استوایی کره زمین را هدف قرار می‌دهند. به عنوان مثال سفر به دبی که تابستان‌های فوق‌العاده گرم و سوزناکی دارد در پاییز و زمستان برای سفر بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

تور خارجی

بهترین تورهای پاییزی و زمستانی

تور مناسب فصل پاییز و زمستان کدام‌ها هستند؟ یا به عبارتی دیگر سفر به چه مقاصدی در طول این دو فصل بیشترین محبوبیت را در بین توریست‌ها دارد؟ پاسخ به این سوال با شرایط آب و هوایی و تفریحاتی که در مقصد گردشگری انتخابی فراهم هستند، ارتباطی کاملا مستقیم دارد. از همین رو همان طور که در بخش فوق گفته شد، مناطق گرمسیری و استوایی بهترین گزینه‌ها برای سفر در این ماه‌های سال هستند. در نتیجه این صحبت‌ها می‌توان تورهای برگزار شده به مقاصد فوق را در لیست بهترین انتخاب‌های مسافرتی زمستانی و پاییزی دانست:

  • تایلند
  • دبی
  • سریلانکا
  • آفریقای جنوبی
  • عمان
  • کویت
  • قشم
  • کیش

ناگفته نماند که این موضوع را می‌توان از بعد دیگری نیز مورد بررسی قرار داد. به این صورت که اگر گردشگری صرفا برای لذت بردن از تفریحات مخصوص فصل زمستان قصد سفر کرده باشد، مقاصد کوهستانی و سرد را باید پیشنهاد داد. به عنوان مثال در چنین شرایطی کوه‌های ارمنستان، گرجستان و ... برای اسکی و برف‌بازی گردشگران ایرانی بهترین انتخاب خواهند بود.

سفر پاییزی

مقتدر سیر تابان ارائه‌دهنده بهترین تورهای پاییزی و زمستانی

مهم نیست قصد سفر به یک مقصد داخلی یا خارجی را در فصل‌های پاییز و زمستان در سر دارید. چرا که در هر دو شرایط می‌توان مقاصد هیجان‌انگیز و بسیار خوبی را پیدا کرده و یکی از خاص‌ترین تجربه‌های سفر را برای خود و خانواده رقم زد. چنانچه تا این بخش از مطالب همراه ما بوده باشید با شرایط و ویژگی‌های تور مناسب فصل پاییز و تور مناسب زمستان آشنا شده‌اید. بنابراین می‌توانید بسته به انتظارات خود از سفر (هزینه پایین، خلوت بودن و یا سفر در بهترین شرایط به مقصدی خاص) تصمیم بگیرید. اما موضوع مهمی که در این میان وجود دارد، رزرو تور از یک آژانس مسافرتی معتبر و مطمئن است. چرا که در غیر این صورت نمی‌توان کیفیت سفر خود را تضمین کرد. پس در صورتی که شما نیز حساسیت بالایی در این زمینه دارید، ما به شما آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان را با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه گردشگری پیشنهاد می‌کنیم.

مقتدر سیر تابان مجری تورهای متنوع عالی به مقاصد مختلف توریستی در تمامی فصول سال بوده و در پاییز و زمستان نیز تورهای خارجی و داخلی متعددی را برای علاقه‌مندان به سفر عرضه می‌کند. در صورت تمایل برای اطلاع از تورها و شرایط آن‌ها می‌توانید وارد سایت https://mstiran.com/ شده و جهت رزرو گزینه دلخواه خود نیز با شماره‌های ۲۶۴۰۹۸۲۸-۰۲۱ و ۷۵۲۱۲-۰۲۱تماس گرفته و با کارشناسان مربوطه صحبت کنید.

https://www.asianews.ir/u/dad
اخبار مرتبط
تعطیلات سال نو با فرا رسیدن بهار همیشه به عنوان بهترین فرصت برای سفر ایرانیان به شمار می‌آید. به خصوص کسانی که قصد سفر به یک کشور خارجی را دارند، در نوروز فرصت کافی برای گشت و گذار را داشته و از همین رو با نزدیک شدن به ایام عید همه به دنبال بهترین کشور برای مسافرت خارجی در نوروز می گردند. چنانچه شما نیز دوست دارید با رزرو یکی از تورهای نوروزی به مقاصد خارجی ایام تعطیلات ۱۴۰۳ را به بهترین نحو سپری کنید، توصیه می‌کنیم مطالب این نوشته را از دست ندهید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید