صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۳
کد خبر: 17231
گزارشگر: 464
۴۳۶
۰
۰
۱
اورژانس آذربایجان‌غربی:

مرگ کودک ۳ ساله بر اثر گاز گرفتن سگ

مرگ کودک ۳ ساله بر اثر گاز گرفتن سگ
روز گذشته کودک ۳ ساله‌ای در شهرک شاهد ارومیه بر اثر حمله سگ‌های ولگرد جان‌باخت.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی‌ با تایید مرگ کودک ۳ ساله بر اثر گاز گرفتن سگ در ارومیه‌ گفت: متاسفانه مصدوم پیش از رسیدن اورژانس توسط حاضران در صحنه منتقل شده و مرگ کودک نیز قبل از رسیدن به بیمارستان است.

به گزارش تسنیم، ‌مرگ یک کودک در ‌ارومیه توسط سگ‌های ولگرد، از عصر روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. این موضوع تا امروز توسط هیچکدام از مسئولان تایید یا رد نشد تا اینکه عصر امروز نخستین خبر رسمی در این خصوص ارائه شد.

رئیس اورژانس استان آذربایجان‌غربی، در این باره اظهار داشت: روز گذشته کودک ۳ ساله‌ای در شهرک شاهد ارومیه بر اثر حمله سگ‌های ولگرد دچار مصدومیت شدید شد.

فرزین رضازاده افزود: ماموران اورژانس پس از تماس با فوریت به محل حادثه اعزام شده‌اند ولی همزمان با تماس با اورژانس، حاضران در محل به صورت خودجوش اقدام به انتقال مصدوم به بیمارستان کرده بودند.

وی گفت: متاسفانه بر اثر جراحات وارده این کودک قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. پیگیری ها و بررسی بیشتر در این خصوص در حال انجام است.
https://www.asianews.ir/u/dcp
اخبار مرتبط
ماجرای حمله دو سگ بزرگ آموزش دیده گارد و شکاری (پیتبول و ژرمن) به یک خانواده در پارکی در لواسان و گاز گرفتن دست و پای یک دختر بچه 10 ساله توسط آنها، احساسات عمومی را به شدت جریحه دار کرده است. شاهدان عینی می گویند که یکی از این دو سگ، دست و دیگری پای کودک را گاز گرفته بودند و این وضعیت وحشتناک حدود یک دقیقه ادامه داشته است. زخم دست دخترک بینوا به استخوان رسیده و پای او چنان گاز گرفته شده که دندان های سگ بعد از دریدن گوشت، در بدن کودک به یکدیگر رسیده بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید