صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۴
کد خبر: 17656
گزارشگر: 464
۷۶۴
۰
۰
۱
روز خواستگاری سومین فرد ثروتمند جهان؛

مسئولیت‌های ازدواج با جف بیزوس از زبان نامزدش

مسئولیت‌های ازدواج با جف بیزوس از زبان نامزدش
سانچز نامزد جف بیزوس گفت: «فکر می‌کنم من و جف واقعا روی تعهد بلندمدت به آب و هوا متمرکز هستیم، و به آن بسیار خوش‌بین هستیم. ۱۰ میلیارد تازه شروع کار است.»

سانچز ۵۳ ساله و خلبان هلی‌کوپتر که پیش‌تر روزنامه‌نگار تلویزیون آمریکا بوده است، درباره روز خواستگاری بیزوس صحبت کرد.

سانچز به نشریه ووگ گفت مشتاقانه منتظر است که او را خانم بیزوس صدا کنند.

لورن سانچز، روزنامه‌نگار سابق تلویزیونی و همسر آینده جف بیزوس، گفته است که ازدواج با یکی از ثروتمندترین مردان جهان «فرصت‌های خوبی» به دنبال دارد.

بنیانگذار آمازون در ماه مه به سانچز پیشنهاد ازدواج داد، اما آن‌ها به غیر از خبر انگشتر الماس صورتی ۲۰ قیراطی ۲.۵ میلیون دلاری، خبر دیگری درباره این پیشنهاد منتشر نکردند.

نشریه ووگ در گفت‌وگویی جدید با سانچز از او پرسید آیا ازدواج با بیزوس که اکنون سومین فرد ثروتمند جهان است، مسئولیت خاصی با خود می‌آورد؟‌

سانچز گفت: «فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی به همراه دارد، و من آن فرصت‌ها را بسیار جدی می‌گیرم.»

«ما همیشه به هم نگاه می‌کنیم و می‌گوییم ما یک گروه هستیم، بنابراین همه چیز تقسیم می‌شود.»

سانچز ۵۳ ساله و خلبان هلی‌کوپتر که پیش‌تر روزنامه‌نگار تلویزیون آمریکا بوده است، درباره روز خواستگاری بزوس صحبت کرد. او در ماه مه، بعد از صرف شام دو نفره زیر نور ستارگان و روی کورو، قایق تفریحی بزرگ ۵۰۰ میلیون دلاری سه دکله این میلیاردر، آن انگشتر را زیر بالش خود یافت. این بلندترین قایق بادبانی جهان است.

او به ووگ گفت: «در جعبه را که باز کردم از حال رفتم.» و افزود این پیشنهاد به قدری غیرمنتظره بود که پیش‌تر آرایش صورتش را پاک کرده و آماده بود که بخوابد.

او اضافه کرد: «هنوز داریم به این عروسی فکر می‌کنیم. قرار است چه شکلی باشد. قرار است مفصل باشد؟ قرار است خارج از کشور باشد؟ هنوز نمی‌دانیم. تازه پنج ماه است که نامزد شده‌ایم.»

بزوس ۵۹ ساله گفت که در برنامه‌ریزی این جشن عروسی نقش فعالی ندارد. او گفت: «اوه، خدایا، نگو. یعنی این‌قدر احمق به نظر می‌رسم؟»

سانچز در جای دیگری از این گفت‌وگو گفت که تصمیم دارد نام خانوادگی همسرش را بپذیرد.

او به این نشریه گفت: «اوه البته، ۱۰۰ درصد. مشتاقانه منتظرم که خانم بیزوس شوم.»

سانچز موقعیت خود را در جایگاه یکی از مطرح‌ترین زوج‌های جهان با اشتیاق پذیرفت و مرتبا با افراد سرشناس هالیوود معاشرت می‌کند و حتی عضو چت گروهی واتس‌اپ «پا به پای کارداشیان‌ها» کریس جنر و سایر افراد سرشناس است که نامشان را ذکر نکرد، و دوست نزدیک کیم کارداشیان است.

خبر رابطه عاشقانه سانچز و بیزوس در ژانویه ۲۰۱۹ منتشر شد، تقریبا همان زمانی که بزوس جدایی خود را از همسرش، مکنزی اسکات که ۲۵ سال با او زندگی کرده بود، طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کرد. این زوج سابق چهار فرزند دارند؛ سه پسر و یک دختر.

این در حالی است که معلوم شد [سانچز]، مجری برنامه «روز به‌خیر لس‌آنجلس» نیز بعد از ۱۳ سال زندگی مشترک از همسرش، پاتریک وایت‌سل، جدا شده است. سانچز از این زندگی دو فرزند و از رابطه قبلی‌اش با تونی گونزالس، ستاره سابق لیگ ملی فوتبال [آمریکا]، یک پسر دارد.

نشنال اینکوایرر در ژانویه ۲۰۱۹ عکس سانچز و بیزوس را روی جلد چاپ کرد و بیزوس را بر آن داشت که از این نشریه شکایت کند. بعد از آن بود که هردو آن‌ها جدایی خود را نهایی کردند.

سانچز از آن زمان حرفه روزنامه‌نگاری را رها کرد تا روی کارهای بشردوستانه تمرکز کند. او به ووگ گفت که به صورت ویژه روی کارهای زیست‌محیطی «بنیاد زمین بیزوس»، که برای «راه‌حل‌های اقلیمی» سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری انجام داده، همین‌طور آکادمی بیزوس، شبکه‌ای از پیش‌دبستان‌های بدون شهریه، متمرکز است.

به گفته سانچز، این زوج در زمان ممکن از سوخت زیستی هوانوردی (SAF) استفاده می‌کنند و قایق بادبانی کورو آن‌ها صرفا با نیروی باد نیز کار می‌کند.

سانچز گفت: «فکر می‌کنم من و جف واقعا روی تعهد بلندمدت به آب و هوا متمرکز هستیم، و به آن بسیار خوش‌بین هستیم. ۱۰ میلیارد تازه شروع کار است.»

او در مورد تلاش‌های بشردوستانه‌اش به این نشریه گفت: «این مهم‌ترین کاری است که در تمام عمر انجام داده‌ام.»

https://www.asianews.ir/u/don
اخبار مرتبط
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا پس از رسیدن به مقصد نهایی خود نخستین داده‌های خود را اواسط سال جاری ارسال خواهد کرد؛ دانشمندان تا پایان سال، نتایج پروژه‌ای را که هدف آن نقشه‌برداری از ساختار ابتدایی در کیهان است، به دست خواهند آورد و سرآغاز تشکیل کهکشان‌ها را مشاهده خواهند کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید