صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵
کد خبر: 17718
گزارشگر: 2
۷۵۶
۰
۰
۳
تثبیت کننده ولتاژ

بهترین استابلایزرهای موجود در بازار را بشناسید

بهترین استابلایزرهای موجود در بازار را بشناسید
استفاده از استابلایزر یا همان تثبیت کننده ولتاژ یکی از منطقی‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به دلیل نوسان برق خواهدبود.

استفاده از استابلایزر یا همان تثبیت کننده ولتاژ یکی از منطقی‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به دلیل نوسان برق خواهدبود. اما وجود برندها و مدل‌های مختلف استابلایزر در بازار سبب شده که زمان خرید بهترین استابلایزر برای لوازم خانگی‌تان دچار تردید شوید. به همین خاطر لازم دانستیم در این مقاله اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهیم تا با اطمینان بیشتری خرید کنید.

خرید استابلایزر چه اهمیتی دارد؟

در شهرها یا مناطقی از شهر که با نوسان ولتاژ بسیاری روبه رو هستند، مراقبت از وسایل برقی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که این نوسان ولتاژ سبب خواهدشد موتور این وسایل برقی با آسیب‌های جدی مواجه شود که متاسفانه در این صورت شامل استفاده از خدمات گارانتی هم نخواهدشد.

بهترین استابلایزرهای ایرانی موجود در بازار

بهترین استابلایزرهای موجود در بازار را می‌توان به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم‌بندی کرد. از جمله مارک‌های برتر ایرانی تثبیت کننده ولتاژی که در بازار به فروش می‌رسند، می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد:

استابلایزر فاران، تثبیت کننده ای مجهز به صفحه نمایشگر

بهترین استابلایزر ایرانی

یکی دیگر از استابلایزرهای رله‌ای موجود در بازار، برند فاران است. تولیدات این برند دارای صفحه نمایشگر دیجیتال، تنظیم کننده خودکار ولتاژ، کنترل میکروپروسسوری، ترانسفورماتور داخلی، فیلتر محافظ در برابر نویزها و... است. همین ویژگی‌ها سبب خواهدشد تا بسیاری از کاربران این برند را برای خرید استابلایزر یخچال در نظر بگیرند. چراکه از حساسیت و همینطور قیمت بالای این وسیله برقی خانگی نسبت به نوسان ولتاژ مطلع هستند؛ بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که برای محافظت از آن به اندازه یک دهم از قیمت یخچالی جدید، هزینه کنند.

استابلایزر پرسو، بهترین مارک برای خرید استابلایزر کولرگازی

برای دستگاه‌های حساس به نوسان ولتاژ خانگی یا صنعتی، استابلایزر برند پرسو را پیشنهاد می‌کنیم. برتری این مدل نسبت به سایرین، سیستم رله‌ای و سیم پیچ کاملا مسی آن است که ولتاژی بدون نوسان را در اختیار وسایل برقی‌تان قرار می‌دهد. به همین خاطر بهترین انتخاب برای ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و کولرهای گازی خواهدبود.

استابلایزر فاراتل، تثبیت کننده ولتاژمناسب برای دستگاه های ۳ فاز

برند فاراتل جزئی از بهترین استابلایزرهای موجود در بازار به حساب می‌آید. استابلایزرهای فاراتل در دو دسته تک فاز و سه فاز شناخته شده و از وسایل برقی شما در برابر نوسانات ولتاژ، نویزها، اختلالات برقی و... مراقبت خواهدکرد. علاوه بر این رله‌ای بودن این استابلایزر سرعت سوئیچ این دستگاه را بالابرده و از مقدار مبلغ پرداختی آن کم می‌کند.

استابلایزر پرنیک، استابلایزری مناسب برای وسایل برقی حساس

استابلایزرهای پرنیک از تولیدات شرکت ریزپردازان مدار سبز محسوب می‌شود. این تثبیت کننده در دو نوع تکفاز و سه فاز و با مدل‌هایی متنوع موجود در بازار هستند. تثبیت کننده‌های ولتاژ پرنیک هم دارای صفحه نمایشگر دیجیتال، کنترل میکروپروسسوری و سه پله افزایش و یک پله کاهش در ولتاژ بوده و حساسیت بالایی هم در برابر شرایط برق و با ورودی دارند.

استابلایزر سارا، بهترین برند برای خرید استابلایزر لوازم خانگی

یکی از برندهای معروف ایرانی بین استابلایزرهایی که در بازار به فروش می‌رسند، برند سارا است. این مدل از تثبیت کننده ولتاژ رله‌ای بوده و ۳ سال گارانتی نیز دارد. این برند از استابلایزر را بیشتر در واحدهای مسکونی کوچک و متوسط قابل استفاده هستند.

استابلایزر ساکو، استابلایزری مقاوم در برابر افزایش دما

یکی از پرکاربردترین مدل‌های استابلایزر در واحدهای مسکونی بزرگ، کوچک و پرمصرف تولیدات برند ساکو است. این مدل از تثبیت کننده مجهز به سیستم محافظ در برابر بالا رفتن دمای داخل دستگاه بوده و با استفاده از قابلیت اتصال با تاخیر، از وسایل برقی مراقبت خواهندکرد. علاوه براین فیلترهای ورودی این دستگاه نویزهایی با طول موج زیاد را از بین خواهدبرد.

بهترین استابلایزرهای خارجی موجود در بازار

بهترین استابلایزر خارجی

در کنار تثبیت کننده‌های ایرانی موجود در بازار، نمونه‌های خارجی هم ارائه می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

استابلایزر یاسکاوا، بهترین استابلایزر سرووموتوری موجود در بازار

از بهترین استابلایزرهای خارجی موجود در بازار می‌توان به برند یاسکاوا اشاره کرد. توان بالای این تثبیت کننده از نوسان ولتاژ تا ۳۸۰ ولت و در نتیجه آسیب به وسایل برقی جلوگیری خواهدکرد. ضمن اینکه درصد بالای مس به کار رفته شده در سیم پیچ این دستگاه، باعث بازدهی بالا و ۱۰۰٪ آن خواهدشد. سیستم کنترل افت ولتاژ، افزایش ولتاژ و بار بیش از حد از دیگر ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌رود.

استابلایزر یاسکاوا، استابلایزری برای دستگاه های صنعتی

استابلایزر یاسکاوا یک دستگاه استابلایزر یا ولتاژ استابلایزر بوده که برای تصحیح ولتاژ برق (فیلتر جهت افزایش و کاهش ولتاژ) طراحی شده است. این دستگاه می‌تواند از دستگاه‌های برقی و مناطق صنعتی به خوبی محافظت کند. این استابلایزرها از سیستم‌های Over Load، Over Voltage و Under Current برخوردار هستند.

استابلایزر دلتا، دارای قدرت و دقتی مناسب برای تشخیص نوسان ولتاژ

استابیلایزرهای دلتا از طریق کنترل و تنظیم ولتاژ برق ورودی، ولتاژ خروجی را در محدوده ای ایمن و ثابت نگه می دارند. این ابزارها برای محافظت دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی حساس در برابر نوسانات و اختلالات ولتاژ برق بسیار حیاتی هستند.
برخی از ویژگی‌های استابیلایزرهای دلتا شامل عملکرد بالا، پایداری و صحت ولتاژ، قدرت مناسب، حفاظت از بار، قابلیت تنظیم ولتاژ و دقت بالا، طول عمر طولانی و کارآیی انرژی بالا است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند.

استابلایزر وی گارد، محافظ وسایل برقی در برابر افزایش دما و نوسان ولتاژ

استابلایزر وی گارد یک نوع استابلایزر برق است که برای تصحیح ولتاژ برق طراحی شده است. این دستگاه می‌تواند از دستگاه‌های برقی و مناطق صنعتی به خوبی محافظت کند. استابلایزرها از نظر تکنولوژی به چند دسته تقسیم می‌شوند و می‌توانند کاهش یا افزایش ولتاژ ورودی را اندازه گیری کرده و آن را تصحیح کنند.

سخن آخر

با توجه به قیمت‌های بالای وسایل برقی خانگی، منطقی به نظر می‌رسد که با خرید دستگاهی مانند استابلایزر، از آن‌ها در برابر رایج‌ترین مشکلی که با آن مواجه می‌شوند، یعنی نوسان ولتاژ مراقبت کنید. از همین رو در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین استابلایزرهای موجود در بازار را به شما معرفی کرده تا بتوانید متناسب با نیاز وسایل برقی خانگی‌تان انتخاب کنید.

https://www.asianews.ir/u/dqe
اخبار مرتبط
اینورتر دارای مدل های تکفاز و سه فاز است و برندهای مختلفی دارد. خرید این دستگاه با توجه به نیاز مصرف کننده ها انجام می شود و انتخاب بهترین برند اهمیت بالایی دارد. اشنایدر و LS دو مورد از بهترین برندهای سازنده انواع اینورتر هستند و با هم رقابت می کنند. البته این اینورتر اشنایدر است که در حال پیشتازی است و بخش زیادی از فروش بازار را در دست دارد. در این مقاله با بررسی مشخصات هر کدام از این دستگاه ها به شما می گوییم که اینورتر اشنایدر بهتر است یا LS و کدام برند انتخاب بهتری برای خرید محسوب می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید