صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۳
کد خبر: 17820
گزارشگر: 464
۴۵۵
۰
۰
۱
دستور نتانیاهو به موساد؛

اقدام علیه رهبران حماس در خارج از نوار غزه

اقدام علیه رهبران حماس در خارج از نوار غزه
اکثر اعضای کادر رهبری حماس در قطر و بیروت، پایتخت لبنان، اقامت‌ دارند موساد متهم شده است که در سال‌های اخیر شماری از شبه‌نظامیان فلسطینی در تبعید و دانشمندان هسته‌ای ایران را ترور کرده است.

به گزارش آسیانیوز؛ بنیامین نتانیاهو می‌گوید سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل "موساد" را برای هدف قرار دادن رهبران حماس که در خارج از نوار غزه هستند، مأمور کرده است.

نخست‌وزیر اسرائیل در جریان یک نشست خبری با اعلام این موضوع تصریح کرد، به موساد دستور داده تا علیه رهبران گروه تروریستی حماس "هر کجا که هستند" اقدام کند. نتانیاهو اضافه کرد: «این تصمیمی دشوار اما درست بود.»

اکثر اعضای کادر رهبری حماس در قطر و بیروت، پایتخت لبنان، اقامت‌ دارند. موساد متهم شده است که در سال‌های اخیر شماری از شبه‌نظامیان فلسطینی در تبعید و دانشمندان هسته‌ای ایران را ترور کرده است.

صدای آمریکا: بنی گانتز، وزیر کابینه جنگ اسرائیل و وزیر دفاع پیشین، در کنفرانس خبری روز چهارشنبه خود، جمهوری اسلامی را تهدید کرد و گفت که اسرائیل به هرگونه حمله‌ای از سوی ایران، چه مستقیم و چه غیرمستقیم، پاسخ خواهد داد.

گانتز در سخنان خود گفت: «ما می‌دانیم چگونه در برابر کسانی که به ما حمله می‌کنند و همچنین کسانی که آن‌ها را می‌فرستند، عمل کنیم.»

وی همچنین گفت که «آن چه اکنون در شمال غزه اتفاق می‌افتد، می‌تواند در جنوب لبنان و بیروت نیز رخ دهد.»

https://www.asianews.ir/u/du7
اخبار مرتبط
در شرایطی که توقف حملات و آتش‌بس، خواست جامعه بین‌الملل و حتی متحدان اسرائیل است، به‌نظر می‌رسد بنیامین نتانیاهو چندان توجهی به این مسئله ندارد در این‌باره برخی معتقدند او برای بقای خود در قدرت می‌جنگد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید