صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
کد خبر: 17986
گزارشگر: 2
۱۱۴۵
۰
۰
۱
خرید ممبر ایتا

بررسی کانال هایی با بیشترین ممبر ایتا

بررسی کانال هایی با بیشترین ممبر ایتا
پیام‌رسان ایتا از ظاهر تلگرام استفاده کرده تا مخاطب در هنگام ورود به آن تصویری آشنا برایش ایجاد شود و بتواند به راحتی در این محیط پر از ویژگی فعالیت داشته باشد. ایتا علاوه بر این‌که قابلیت چت با مخاطبان را فراهم می‌سازد قابلیت ساخت گروه با ۵۰۰ عضو و کانال با تعداد نامحدود ممبر را نیز ارائه می‌دهد.

چه کانال هایی بیشترین ممبر ایتا را دارند؟

یکی از ویژگی‌های راه‌اندازی کانال در ایتا، فعال کردن کانال‌هایی است که در تلگرام داشته‌اید. این بدان معنا است که کلیه کانال‌های تلگرام که در سامانه شامد (شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال) وزارت ارشاد به ثبت رسیده‌اند، در اختیار سازندگان آن‌ها قرار خواهد گرفت این در حالی است که کانال‌های پرمخاطب تلگرام نیز در یک مدت زمان مشخص در صورت تقاضای سازنده در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. از آن‌جایی که برخی از کانال‌های تلگرام فعالیت بالایی داشتند در صورت ساخته شدن در این پلتفرم بیشترین ممبر ایتا را به خود اختصاص خواهند داد. بنابراین اگر قبلاً کانالی در تلگرام داشته‌اید می‌توانید به پشتیبانی ایتا پیام دهید تا آن کانال را با بیشترین ممبر ایتا دوباره فعال کنید.
۳ کانال ایتا که بیشترین ممبر ایتا را دارند، عبارتند از:

  1. کانال ایتا دبخند با ۷۶۵ هزار و ۶۰ ممبر
  2. کانال حسین دارابی با ۶۶۶۸۰ دنبال کننده
  3. کانال ایتا اخبار فوری و مهم با ۶۳۶ هزار و ۸۰ فالوور

بررسی کانال تلگرام فالوده

راه های افزایش بازدید پست ایتا

تعداد بازدید پست ایتا این قابلیت را در اختیار مدیران کانال‌ها قرار می‌دهد تا بررسی کنند که چه تعداد از افراد آن پست را دیده‌‌اند و چند بار توسط افرادی که در کانال شما عضو هستند به اشتراک گذاشته شده است. اگر بازدید زیادی از پست‌های خود دریافت کنید، این بدان معنا است که کانال شما توانسته در جذب افراد براساس تولید محتوا موفق عمل کند بدین‌ترین ترافیک بازدید و ممبر بیشتری در کانال‌تان خواهید داشت. این در حالی است که پایین بودن تعداد بازدید پست ایتا بدین‌معنا است که شما نتوانسته‌اید محتوای در راستای اهداف مخاطبان خود تولید کنید یا محتواهای تولید شده مفید و جذاب نبوده‌اند که می‌تواند منجر به کاهش بازدید و ریزش ممبرها شود.
اگرچه خرید ممبر واقعی ایتا ساده‌ترین روش برای افزایش بازدید پست ایتا است که می‌توانید از ربات‌ها و وب‌سایت‌های فعال در این انجام دهید؛ اما اگر باز هم سطح محتوا کانال‌تان را ارتقاء ندهید احتمال ریزش دنبال کنندگان و کاهش بازدید پست ایتا وجود دارد.

چگونه خرید فالوور ایتا را انجام دهیم؟

از آن‌جایی که بیشتر کسب‌وکارها در فضای مجازی مانند روبیکا، ایتا، آپارات و... فعالیت مستمری دارند، خرید فالوور به‌ویژه خرید ممبر واقعی ایتا باعث افزایش شناخت برند در میان کاربران، تعامل بیشتر با مخاطبان هدف و در نتیجه فروش و رشد کسب‌وکار می‌شود. این در حالی است که خرید فالوور طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و مزایای دیگر را نیز دربرمی‌گیرد که بازترین آن‌ها عبارتند از:

  • افزایش ترافیک و بالا رفتن بازدید پست ایتا
  • افزایش اعتماد در بین مخاطبان هدف و بالا رفتن اعتبار برند و کسب‌وکارتان
  • افزایش انگیزه در میان دنبال‌کنندگان (هرچقدر بیشترین ممبر ایتا را داشته باشید احتمال افزایش اشتراک‌گذاری پست‌ها، مشارکت کاربران و رسیدن به هدف نهایی بالاتر می‌رود.)
  • استفاده از روش‌های تبلیغاتی بهتر و گسترده‌تر (هر چقدر بیشترین ممبر ایتا را داشته باشید بهتر می‌توانید در حوزه‌ی تبلیغات به‌ویژه تبلیغات متقابل فعالیت کنید. )
  • افزایش مشتریان و بالا رفتن درآمد

با این‌حال توجه داشته باشید که خرید فالوور را از وب‌سایت‌ها و منابع معتبر و قابل اعتماد انجام دهید. در واقع زمانی شما خرید ممبر واقعی ایتا را تجربه خواهید کرد که به سراغ وب‌سایت‌های باسابقه و معتبر در این زمینه بروید که از پشتیبانی قوی نیز برخوردار هستند.

تبلیغات پاپ آپ ایتا چیست؟

تبلیغات پاپ آپ ایتا در ساده‌ترین تعریف به تبلیغات‌هایی گفته می‌شود که در صفحه‌ی بالای گوشی‌های هوشمند ظاهر می‌شوند. این نوع تبلغ زمانی‌که به اینترنت متصل هستید از طرف برنامه‌های مختلف که دارای تبلیغات پاپ آپ هستند، برای شما ارسال می‌شود. مثلاً یک گروه یا کانال ایتا برای یک دعوت‌نامه عضویت را به‌صورت تبیلغات پاپ آپ ارسال می‌کنند و این تبلیغ برای کلیه‌ی افرادی که ایتا دارند، به‌صورت نوتیفیکیشن نشان داده می‌شود. این در حالی است که ارسال تبلیغات پاپ آپ ایتا از طریق مرورگرهای سیستم نیز امکان‌پذیر است و می‌توان آن‌ها را به‌صورت پنجره‌های حاوی اطلاعات کانال ایتا در یک مرورگر و در یک وب‌سایت ارسال کرد.

نصب ایتا

تبلیغات پاپ آپ ایتا بهترین روش برای داشتن بیشترین ممبر ایتا است. در این روش می‌توانید تبلیغات کانال ایتا را برای تعداد زیادی از افراد در یک تا ۲۴ ساعت ارسال کنید. این نوع تبلیغ برای کلیه‌ی افرادی که آنلاین باشند، به‌راحتی قابل مشاهده خواهد بود و می‌توانند در همان زمان عضو کانال شما شوند. تبلیغات پاپ آپ ایتا مزایایی متعددی دارد که بارزترین‌ها شامل افزایش بازدید پست ایتا، معرفی کانال، محصولات و یا خدمات، دریافت ممبر رایگان ایتا و رونق کسب‌وکار است.
این در حالی است که با تبلیغات پاپ آپ ایتا کلیه ممبرها واقعی هستند و تمام اعضایی که در کانال‌تان عضو می‌شوند اگر محتوای جذاب و مفید مشاهده کنند، تبدیل به یک عضو دائمی خواهند شد.
تبلیغات پاپ آپ ایتا دارای قیمت‌های متفاوتی است که براساس سطح‌بندی مشخص می‌شود به‌عنوان مثال ارائه خدمات پاپ آپ ایتا طلایی شامل جذب ۳۵۰ تا ۲۱۰۰ ممبر رایگان ایتا است. البته نوع خدمات و قیمت آن به‌شدت به ارائه‌دهنده بستگی دارد بنابراین همیشه سعی کنید خدمات کلیه ارائه‌دهندگان تبلیغات پاپ آپ ایتا و خرید ممبر واقعی ایتا بررسی کنید. همچنین چند نکته اساسی در این روش تبلیغات در نظر بگیرید که بتواند منجر به دریافت بیشترین ممبر ایتا شود:
سعی کنید تبلیغات پاپ آپ ایتا را برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید. این بدین‌ معنا است که اگر در زمینه کیف و کفش زنانه فعالیت دارید حتماً سعی کنید پیام‌های تبلیغاتی را برای بانوان ارسال کنید.

  • در ارسال تبلیغات پاپ آپ ایتا از بهترین متن و تصویر استفاده کنید. هرچقدر تبلیغات شما جذاب‌تر باشد، منجر به دریافت بیشترین ممبر ایتا خواهد شد.
  • زمان مناسب در ارسال تبلیغات پاپ آپ ایتا را حتماً در نظر بگیرید .قطعا یک ساعاتی از روز شما خواهید توانست ممبر ایتا واقعی را دریافت کنید، اما برخی از ساعات نیز امکان دارد مخاطب اصلاً به این تبلیغ نگاه نکند که منجر به از دست رفتن هزینه تبلیغات خواهد شد.
  • هر چقدر حوزه‌ی فعالیت‌تان در کانال ایتا عمومی‌تر باشد، تبلیغات پاپ آپ ایتا مفیدتر خواهد بود اما اگر حوزه‌ی فعالیت‌تان خیلی تخصصی است و با مخاطب خاص سروکار دارید، بهتر است از نوع دیگر تبلیغات استفاده کنید.
  • معمولاً تبلیغات پاپ آپ ایتا برای کانال‌های تازه‌ تأسیس با ممبر کم توصیه نمی‌شود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم ابتدا پست‌ها و کاربران واقعی را افزایش دهید، سپس از این روش برای جذب بیشترین ممبر ایتا استفاده کنید.

منبع:
https://www.followdeh.com

https://www.asianews.ir/u/dy6
اخبار مرتبط
خرید لایک اینستاگرام کاملا ایرانی و واقعی با قیمت ارزان لایک به صورت آنی برای همه پستات به صورت خودکار خریداری کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید