صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۰۰:۲۲
کد خبر: 18058
گزارشگر: 464
۵۱۷
۰
۰
۱
در نشست آب و هوای سازمان ملل در دبی؛

مکرون: از بین بردن کامل حماس یعنی جنگی ۱۰ ساله

مکرون: از بین بردن کامل حماس یعنی جنگی ۱۰ ساله
در حالی‌که در روزهای اخیر، بار دیگر آتش جنگ خاورمیانه شعله‌ور شده است و تلاش‌ها برای تمدید آتش‌بس ناکام مانده است، نگرانی‌ها از طولانی شدن جنگ و قربانی شدن غیرنظامیان بار دیگر در اظهارات برخی مقامات غربی دیده می‌شود.

 به گزارش آسیانیوز؛ در همین زمینه رئیس‌‌جمهوری فرانسه که برای شرکت در نشست آب و هوای سازمان ملل در دبی حضور یافت، در واکنش به از سرگیری حمله اسرائیل به نوار غزه تصریح کرد «از بین بردن کامل حماس جنگ را ۱۰ ساله خواهد کرد.»

امانوئل ماکرون با یادآوری این نکته خواستار تشدید تلاش‌ها برای برقراری یک آتش‌بس پایدار شد. او با طرح این سئوال که آیا کسی بر این باور است که از بین بردن کامل حماس امکان‌پذیر است؟ ادامه داد: «اگر این هدف اسرائیل است زمان جنگ تا ده سال بالا خواهد رفت.»

رئیس‌‌جمهور فرانسه همچنین تاکید کرد که «امنیت پایدار» اسرائیل از راه هزینه کردن زندگی فلسطینی‌ها تضمین نمی‌شود و باید برآیندی مبتنی بر احترام به افکار عمومی منطقه باشد.

https://www.asianews.ir/u/dzj
اخبار مرتبط
امانوئل مکرون، رییس‌جمهور فرانسه، روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری با بنیامین نتانیاهو، گفت: ائتلاف جهانی علیه داعش می‌تواند گسترش یافته و با حماس در غزه نیز مبارزه کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید