صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۵
کد خبر: 18130
گزارشگر: 2
۸۲۷
۱
۰
۳
یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو

اعطای نمایندگی تسمه تایم دانگیل و پاورگریپ شرکت ارابه گشت سبز

اعطای نمایندگی تسمه تایم دانگیل و پاورگریپ شرکت ارابه گشت سبز
تسمه تایم یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو به شمار می‌رود. این قطعه غالبا به‌دلایلی ازجمله نامیزان بودن، ساختار ضعیف محور، بار بیش از حد و کیفیت ساخت پایین، دچار پارگی شده و به بیانی دیگر خراب می‌شود. شرکت ارابه گشت سبز به‌عنوان وارد کننده تسمه دانگیل و سایر قطعات خودرو در ایران، اقدام به اعطای نمایندگی تسمه تایم دانگیل و نمایندگی تسمه تایم پاورگریپ کرده است.

برای آشنایی با کیفیت محصولات این دو برند مشهور کره‌ای و آمریکایی و همچنین توضیحات درباره کارایی، عملکرد و دلایل علت خرابی آن‌ها، لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

تسمه تایم دانگیل (Dongil)

تسمه تایم دانگیل، بهترین برند تسمه تایم در بازار ایران به شمار می‌رود که برای هر نوع خودرو اعم از ایرانی و خارجی مناسب است. شرکت کره‌ای دانگیل محصولات خود ازجمله بلبرینگ تایم و تسمه تایم‌ها را با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تولید می‌کند. این شرکت تست‌های محدوده ‌اندازه‌گیری روی مواد لاستیکی و آزمایش های کارایی از طریق شبیه‌سازی سه‌بعدی را روی تولیدات خود انجام می‌دهد. محصولات برند Dongil ازجمله تسمه تایم، تسمه دینام و بلبرینگ تایم، کیفیت بسیار بالایی دارند. تسمه تایم‌های این برند سبک، بادوام و بسیار کاربردی هستند. جهت درخواست نمایندگی تسمه تایم دانگیل کره روی اینجا کلیک کنید.

درباره برند دانگیل

Dongil نام یک شرکت تولیدکننده قطعات خودرو کره‌ای است و محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسبی را به بازار لوازم یدکی خودرو عرضه می‌کند. برند دانگیل در سال ۱۹۴۵ به نام DONGIL RUBBER BELT در شهر بوسان راه‌اندازی شد و در زمینه تولید تسمه‌های صنعتی آغاز به‌کار کرد. محصولات این برند کره‌ای به دلیل کیفیت و دوام بالا، مرغوبیت و درعین‌حال قیمت مناسب، بازار تسمه‌های صنعتی را متحول کرده است. این کمپانی در ۲۰۰۲ توانست عنوان برند نمونه تولید تسمه صنعتی را در جهان به خود اختصاص دهد. خوشبختانه محصولات این برند مشهور لوازم یدکی خودرو توسط نمایندگی تسمه تایم دانگیل با قیمت مناسب در دسترس هستند. شرکت ارابه گشت سبز از وارد کنندگان تسمه دانگیل در بازار است و متقاضیانی که قصد دریافت نمایندگی فروش دارند، می‌توانند از طریق این شرکت اقدام کنند.

نمایندگی تسمه تایم دانگیلمکانیک در حال بررسی تعویض تسمه تایم در تعمیرگاه تخصصی تسمه تایم ارابه گشت سبز واقع در شرق تهران

تسمه تایم پاور گریپ (Powergrip)

پاورگریپ نیز یکی از برندهای تسمه تایم موجود در بازار ایران است. این محصول برای خودروهای خارجی و همچنین خودروهای ایرانی مانند پراید و پژو ۴۰۵ کاربرد دارد. نمونه‌های مختلفی از این محصول وارد بازار شده که متأسفانه بعضی از آن‌ها تقلبی هستند. قطعات پاورگریپ توسط شرکت لاستیکی ایالات متحده و تحت لیسانس شرکت‌هایی در چندین بخش از جهان ازجمله چین و کره ساخته می‌شود. در ادامه، شرایط دریافت نمایندگی تسمه تایم پاورگریپ و دانگیل را توضیح خواهیم داد. اکنون به بررسی دلایل خرابی و پارگی این محصول می‌پردازیم.

دلایل خرابی و پارگی تسمه تایم خودرو

تسمه تایم یکی از قطعات مهم در موتورهای احتراق داخلی است و وظیفه کنترل زمان‌بندی سوپاپ‌ها را در موتور خودروها بر عهده دارد. این وسیله که یک طرف آن صاف و طرف دیگر دندانه‌دار است، به‌عنوان رابط میل‌لنگ و میل‌سوپاپ عمل کرده و حرکت این دو را هم‌زمان‌سازی می‌کند تا سوپاپ‌ها باز و بسته شوند. در صورت پارگی تسمه تایم، باید آن را تعویض کنید. ۶ دلیل اصلی برای خرابی این قطعه پلاستیکی وجود دارد:

نامیزان بودن

نامیزان بودن یا ناهمترازی یکی از دلایل اصلی خرابی سیستم تسمه تایم است و این ناهمترازی منجر به ترک خوردن، کش‌آمدن بیش از حد نوار، سایش بیش از حد یا نامتقارن‌ شدن دندانه‌های این قطعه شود. برای رفع این مشکل و افزایش عمر مفید این وسیله، محورها و قرقره تسمه تایم را کنترل و تنظیم نگه دارید و متحمل هزینه‌های اضافی نشوید. در مراکز پخش عمده تسمه تایم دانگیل، این محصول با قیمت مناسب عرضه می‌شود. می‌توانید از طریق این مراکز برای دریافت مجوز نمایندگی تسمه تایم دانگیل و پاورگریپ اقدام کنید.

بار بیش از حد

دلیل بعدی که منجر به ترک خوردن و در نتیجه خرابی تسمه تایم می‌شود، احتمالاً وارد آمدن بار یا فشار زیاد می‌تواند باشد که منجر به کش آمدگی و خوردگی بیش‌ازاندازه دندانه‌های آن می‌شود. در این شرایط معمولاً با تنظیم مجدد می‌توانید آن را دوباره به‌کار بیندازید.

خوردگی یا آسیب دیدن یا وجود خرده ریزها روی قرقره‌ها

تسمه تایم ممکن است به دلیل آسیب دیدن یا خوردگی قرقره‌ها، دچار سایش شده و در نهایت پاره شود. اگر خوردگی و پوسته پوسته شدن قرقره را ملاحظه کردید، برای جلوگیری از خرابی تسمه آن را تعویض کنید. خرده‌ریزهایی که روی قرقره‌ها یا به‌طورکلی روی سیستم قرار می‌گیرند، می‌توانند منجر به خرابی این قطعه شوند. برای جلوگیری از این مشکل، هرچند وقت یکبار با استفاده از یک فرچه سفت، گردوغبار و کثیفی را از روی قرقره‌ها و کل سیستم پاک کنید.

پرش در نتیجه کشش کمتر از حد استاندارد

کشش کمتر از حد استاندارد باعث پرش تسمه تایم می‌شود و این قطعه را از جای خود خارج می‌کند. چنین شرایطی منجر به سایش دندانه‌های تسمه و ایجاد صدای غیرعادی و در نهایت خراب شدن آن می‌شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه، با خرید از نمایندگی تسمه تایم پاورگریپ و دانگیل، خیال خود از بابت اصلی بودن آن راحت خواهد بود.

ساختار ضعیف محور

ضعیف بودن ساختار سیستم تسمه تایم هم یکی از دلایل خرابی این قطعه است. بنابراین اگر لرزش بیش از حد یا گشاد بودن نوار را مشاهده کردید، باید سریعاً نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

پخش عمده تسمه تایم دانگیل

شرکت تاکسیرانی ارابه گشت سبز، با ارائه خدمات به بیش از ۸۰ هزار راننده تاکسی با چندین سال سابقه در زمینه ارائه خدمات به سرویس‌های تاکسی شهر تهران، اقدام به پخش عمده قطعات یدکی خودرو به جهت دسترسی آسان رانندگان به این قطعات آن هم با قیمت بسیار مناسب کرده است. این شرکت در راستای کاهش هزینه‌ها، واسطه‌ها را حذف کرده است. برای مثال، با مراجعه به واردکننده اصلی و مراکز پخش عمده تسمه تایم دانگیل و عرضه آن به‌طور مستقیم به دست مصرف‌کننده، این محصول را با قیمت بسیار مناسب به مشتری می‌رساند. جهت استعلام لیست قیمت تسمه تایم دانگیل می‌توانید به سایت این مجموعه سر بزنید. نکته دیگر اینکه با وجود نمونه‌های تقلبی و فیک تسمه تایم، بلبرینگ تایم و تسمه دینام، بهترین کار این است که به نمایندگی‌های این محصول مراجعه کنید. در نمایندگی تسمه تایم دانگیل به تمام مدل‌های این محصول دسترسی خواهید داشت.

نمایندگی تسمه تایم پاورگریپمکانیک در حال بررسی تسمه تایم در تعمیرگاه تخصصی تسمه تایم ارابه گشت سبز واقع در شرق تهران

فرق تسمه تایم با تسمه دینام

تسمه‌ها به‌طورکلی، به جهت انتقال نیرو و به حرکت درآوردن قطعاتی مانند دینام به‌کار می‌روند. هردو طرف تسمه دینام صاف و صیقلی است و در دو نوع ذوزنقه‌ای و تخت تولید می‌شود. وظیفه این قطعه به حرکت درآوردن دینام است. این قطعه از جنبه‌های مختلف با تسمه تایم فرق دارد:

  • شکل ظاهری
  • زمان تعویض
  • عملکرد
  • نحوه نصب
  • نوع پارگی
  • برندهای تولید‌کننده

Dongil یکی از برترین تولید‌کنندگان تسمه دینام در جهان است. برای دریافت نمایندگی پخش تسمه دینام دانگیل می‌توانید از طریق شرکت ارابه گشت سبز اقدام نمایید.

تشخیص تسمه اصل و تقلبی

نمونه‌های تسمه تقلبی زیادی در بازار وجود دارد؛ بنابراین، یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان و خریداران این قطعات، تشخیص محصول اصل از تقلبی است. برای خرید برندهای معروف این قطعات به نمایندگی تسمه تایم پاورگریپ و دانگیل مراجعه کنید. این مراکز محصولات اصلی را به شما عرضه خواهند کرد. نمونه‌های تقلبی موجود در بازار از کیفیت ساخت بسیار پایینی برخوردارند و علاوه بر عمر مفید بسیار کوتاه، ممکن است به سایر قطعات خودرو نیز آسیب بزنند. به‌عنوان خریدار و مصرف‌کننده این محصول در هنگام خرید و برای جلوگیری از متضرر شدن، حتماً موارد زیر را بررسی کنید.

ظاهر و بسته‌بندی محصول

محصولات اصلی با بسته‌بندی خوب، کاغذ و مقوای باکیفیت، رنگ و کیفیت چاپ بالایی به بازار عرضه می‌شوند. نمونه‌های فیک بسته‌بندی بی‌کیفیتی دارند و گاهاُ چسب بسته‌بندی محصول به‌راحتی باز می‌شود یا حتی باز شده است.

جنس و کیفیت تسمه

محصولات اصلی از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و با استفاده از متریال مرغوب تولید می‌شود که در ظاهر محصول تاحدود زیادی مشخص است. زیرا تولیدکنندگان محصولات فیک، نمی‌توانند کیفیت محصولات اصلی را کپی کنند. قیمت تسمه تایم‌ اصل بیشتر از نمونه‌های تقلبی ست. قیمت محصولات اصلی را می‌توانید از نمایندگی تسمه تایم پاورگریپ و دانگیل بپرسید.

راننده تاکسی در تعمیرگاه تخصصی ارابه گشت سبزخرید مشتری از فروشگاه تخصصی قطعات یدکی ارابه گشت سبز واقع در شرق تهران

نمایندگی پخش تسمه تایم دانگیل و پاورگریپ

تسمه تایم یکی از قطعات مهم و کاربردی در موتور خودرو است. این محصول توسط تولیدکنندگان متعددی تولید می‌شود. در حال حاضر، برندهای Dongil و Powergrip دو مورد از بهترین مارک‌های این قطعات در جهان و بازار ایران هستند. تسمه تایم‌ها به دلایل مختلفی ازجمله تحمل بار یا فشار زیاد، کش آمدن، خوردگی، سایش و ... دچار پارگی و خرابی می‌شوند که در این صورت باید سریعاً نسبت به تعویض آن‌ها اقدام کرد. با وجود نمونه‌های تقلبی بسیار زیاد از این برندها، خرید آن با حساسیت زیادی همراه است. برای تشخیص نمونه‌های اصلی از تقلبی باید به ظاهر و بسته‌بندی و همچنین کیفیت متریال محصول دقت کنید.
شرکت ارابه گشت سبز، مجموعه‌ای باسابقه در زمینه تأمین قطعات یدکی خودرو است و این قطعات را بدون واسطه از تولیدکننده یا واردکننده اصلی خریداری کرده و با قیمت بسیار مناسب به‌دست مصرف‌کننده می‌رساند. این شرکت محصولات دانگیل و پاورگریپ اصلی را در فروشگاه خود موجود کرده است. متقاضیان نمایندگی پخش تسمه تایم دانگیل و پاورگریپ می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند.

قیمت تسمه تایم و اجرت تعویض در سال ۱۴۰۲

قیمت تسمه تایم پژو ۴۰۵ در شرکت ارابه گشت سبز با ۸۰ هزار کیلومتر ضمانت ۳۶۰ هزار تومان و برای خودرو سمند EF7 نیز ۵۸۰ هزار تومان برای تاکسیرانان می باشد. همچنین قیمت اجرت تعویض تسمه تایم برای خودرو پژو ۴۰۵، ۱۵۰ هزار تومان و سمند ۲۵۰ هزار تومان می باشد.

ارتباط با شرکت ارابه گشت سبز

آدرس شعب:

شعبه مرکز: تهران، خیابان خواجه نصیرالدین طوسی، نرسیده به میدان سپاه، پلاک ۱۷۵
تعمیرگاه شرق: تهران، خیابان دماوند، خیابان غفاری نسب
شعبه شرق: تهران، خیابان‌ دماوند، خیابان فانی
شعبه جنوب:تهران، خیابان وحدت اسلامی، بین چهار راه مولوی و مختاری
مرکز معاینه فنی بیهقی: میدان آرژانتین، پارک­‌سوار بیهقی، ضلع شمال‌شرقی
مرکز معاینه فنی چمران: بزرگراه شهید رجایی، بالاتر از پل شهید آوینی

شماره تماس: 09122444311
آدرس سایت: agstaxi.ir

https://www.asianews.ir/u/dAr
اخبار مرتبط
فروشگاه الماس پارت، یکی از برترین فروشگاه لوازم یدکی هیوندا در ایران است. این فروشگاه، محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. تمامی لوازم این فروشگاه، اصل و تضمین شده می باشند و همچنین برای خرید بهتر، می توانید از مشاورین ما نیز بهره مند شوید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
احمد ریگی خالص
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
5
0
1

عالیه لطفا در استان سیستان و بلوچستان بهم نمایندگی عطا کنید ممنون میشم 09900548216


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید