صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۸
کد خبر: 18136
گزارشگر: 464
۳۰۳
۰
۰
۱
معاون دادستان تهران خبر داد؛

پیمانکار CIP فرودگاه امام خمینی خلع ید شد

پیمانکار CIP فرودگاه امام خمینی خلع ید شد
معاون دادستان تهران از صدور دستور قضایی خلع ید پیمانکار CIP فرودگاه امام(ره) خبر داد.


به گزارش آسیانیوز؛ معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۰ ویژه فرودگاه‌های تهران در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی از صدور دستور قضایی خلع ید پیمانکار CIP فرودگاه امام(ره) خبر داد.

فرزادنیا با اشاره به اقدامات دادستانی در مسیر حل مشکلات فرودگاهی گفت: صدور دستور قضایی در خصوص خلع ید پیمانکار CIP فرودگاه امام(ره)، پیگیری حقوق عامه مردم در خصوص تاخیرات پروازی، پیگیری و اصلاح طرح تفصیلی در برخی مناطق شهرداری جهت جلوگیری از نقص حریم پروازها، پیگیری مسئله مربوط به مسافرکش‌های غیرمجاز و نیز پیگیری موضوع خرید و فروش غیرمجاز ارز از جمله این اقدامات است.

https://www.asianews.ir/u/dAw
اخبار مرتبط
تصور کنید زمان مناسبی به فرودگاه برای دریافت کارت پرواز نرسیده‌اید و دراین‌بین با شلوغی و ازدحام بسیار زیادی از سایر مسافران مواجه می‌شوید. فکر اینکه از پرواز جا بمانید، استرس و نگرانی را ایجاد می‌کند. حالا به این فکر کنید که هنگام ورود به فرودگاه، کارت پرواز شما توسط تیم تشریفات گرفته شده و شما قبل از پرواز می‌توانید مدت زمانی را در آرامش استراحت کنید. خدمات CIP شامل همین امکانات و سرویس‌های تشریفاتی است که به مسافران خاص ارائه می‌شود.
ششمین محموله سازمان جهانی بهداشت توسط هواپیمایی اختصاصی با حمایت امارات متحده عربی و به وزن ۷.۵ تن و به ارزش ۳۰۰ هزار دلار شامل تجهیزات مورد نیاز پرسنل بیمارستان ها برای ۱۵ هزار نفر امروز در فرودگاه امام تحویل جمهوری اسلامی ایران شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید