صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۰
کد خبر: 18148
گزارشگر: 464
۴۰۹
۱
۰
۲
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی خبر داد؛

تحویل تتلو به مقامات قضایی تهران‌

تحویل تتلو به مقامات قضایی تهران‌
تتلو پس از تفهیم اتهام و صدور قرار قانونی و اقدامات قضایی لازم تحت الحفظ به تهران منتقل شد.


به گزارش آسیانیوز؛  ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو ملقب به "تتلو" به مقامات قضایی شهرستان تهران‌ خبر داد.

وی افزود: با عنایت به مفتوح بودن پرونده‌های امیرحسین مقصودلو در دادسرای تهران، نامبرده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار قانونی و اقدامات قضایی لازم تحت الحفظ به تهران منتقل و تحویل مقامات قضایی ذی‌صلاح گردید.

این فرد روز جهارشنبه ۱۵ آذر از طریق مرز بازرگان و توسط پلیس کشور ترکیه تحویل مقامات قضایی کشور شده بود.
فارس
https://www.asianews.ir/u/dAK
اخبار مرتبط
امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد دقایقی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان به ایران تحویل داده شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
احمد بیات
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
1

سلام . این بیچاره تا فرصت و امکانات پیدا میکرده دنبال مصرف مواد مخدر بوده و عموم کارهای ضد اخلاقی و بعضا حیوانی این شخص ناشی از نتایج حاصل از مواد بوده و لذا از اراده او خارج بوده است . شما چه از بعد حمایت از عموم جانداران و چه از باب حمایت از انسان نماهای ابله ، تکلیف دارین تا با نشر مقالات و تحلیل ها ، مانع از مجازات سنگین علیه او شوید . چه بسا برخی از قضات تند رو این شخص رو به اعدام محکوم کنن . تتلو مزاحم انسانها بود ولی قابل اصلاح بنظر میرسه . گمشده خود رو برای جلب توجه در مواد مخدر دیده بود . بکار گیری یه روانشناس خبره و دور کردن او از دوستان مشوق او در ارتکاب به این اعمال خارج از متعارف ، بعنوان بهترین راه حل پیشنهاد میشود . مثلا اگر محکوم بشه که برای مدتی معلوم ، هفته ای پنج روز و روزی 4 ساعت با روانشناسان مشاوره داشته باشه بهمراه جلب رضایت شکات او ، شاید بهترین روش برخورد با این بدبخت باشه .


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید