صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۳
کد خبر: 18403
گزارشگر: 464
۲۶۱
۰
۰
۱
خیابان ولیعصر

جریمه ۱۱۷ میلیاردی برای کسی که ۱۳ چنار را خشکاند

جریمه ۱۱۷ میلیاردی برای کسی که ۱۳ چنار را خشکاند
مختاری با بیان اینکه حفظ باغات در مناطق کم‌برخوردار از فضای سبز جز سیاست‌های اصلی ماست گفت: سربری درختان در بعضی مناظق مانند خیابان ولیعصر(عج) که ۱۳ اصله درخت بدون مجوز و شاید عمدا سربری شد اخیرا انجام گرفت. ما متخلف را ۱۱۷ میلیارد جریمه کردیم و علاوه بر برخورد با مالک اجازه ادامه کار از او گرفته شد.

 

به گزارش آسیانیوز؛  مدیرعامل سازمان‌ پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران درباره علت سربری درختان در برخی مناطق تهران توضیح داد.

علی‌محمد مختاری در حاشیه افتتاح بوستان انارستان درباره سربری درختان گفت: در مناطق کم برخوردار نیز به توزیع عادلانه فضای سبز خواهیم پرداخت و سعی داریم مناطق کم برخوردار را از این منظر غنی کنیم. سرانه فضای سبز در تهران قابل قبول است و تا سال آینده این سرانه را به ازای هر نفر به ۱۸ متر مربع خواهیم رساند.

مختاری با بیان اینکه حفظ باغات در مناطق کم‌برخوردار از فضای سبز جز سیاست‌های اصلی ماست و خوشبختانه عملکرد خوبی نیز در این زمینه داشتیم، گفت: سربری درختان در بعضی مناظق مانند خیابان ولیعصر(عج) که ۱۳ اصله درخت بدون مجوز و شاید عمدا سربری شد اخیرا انجام گرفت. ما متخلف را ۱۱۷ میلیارد جریمه کردیم و علاوه بر برخورد با مالک اجازه ادامه کار از او گرفته شد.
 
مدیرعامل سازمان‌ پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: ممکن است سربری درختان به دلیل آفت باشد ولی در غیر این صورت اگر سربری شود، شدیدا با خاطیان برخورد خواهد شد. ما هیچ وقت اجازه سربری تمی‌دهیم مگر اینکه درختی خطرناک باشد و نیاز به مهار داشته باشد.

همشهری آنلاین
https://www.asianews.ir/u/dET
اخبار مرتبط
پیروز حناچی شهردار تهران از تبدیل بخشی از خیابان ولیعصر به پیاده‌راه خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند با روش BOT (سرمایه‌گذاری، ساخت، بهره‌برداری) پروژه تبدیل بخشی از خیابان ولیعصر به محور پیاده را اجرا کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید