صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۹
کد خبر: 18412
گزارشگر: 2
۶۶۴
۰
۰
۲
خرید سیم و کابل

سیم و کابل ایرانیان، نماینده فروش انواع سیم مسی و کابل مسی از برند سیمکان

سیم و کابل ایرانیان، نماینده فروش انواع سیم مسی و کابل مسی از برند سیمکان
انواع سیم و کابل با کیفیت

اهمیت استفاده از سیم و کابل با کیفیت

در بازار امروز به دلیل بالا رفتن تنوع محصولات و برند کالاهای مختلف، انتخاب، کار دشواری است. بازار صنایع الکتریکی نیز از این قاعده مستثنا نیست. در هنگام انتخاب و خرید سیم و کابل نیز با مشکلات و سوالاتی از این دست مواجه می‌شویم:
کدام محصولات کیفیت مطلوب مورد نظر ما را دارند؟ چه برندی بهترین برند سیم و کابل است؟ در تولید سیم و کابل، استانداردها رعایت شده است؟ طول عمر کدام سیم بالاتر است؟ سیم مسی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا محصولات گارانتی دارند؟ قیمت کابل مسی بیشتر است یا کابل آلومینیومی؟
با ما همراه باشید تا به جواب این سوالات بپردازیم.

سیم و کابل سیمکان، برندی مطمئن

شرکت سیم و کابل سیمکان با سابقه‌‌ای درخشان، توانسته نیاز مصرف کنندگان سیم و کابل را برطرف سازد. همچنین با پیشرفت تکنولوژی صنعت کار خود را بالا برده و کیفیت محصولات خود را ارتقا داده است. تمامی استانداردها در تولید محصولات این برند به کار رفته اند و این شرکت توانسته برای چند سال متوالی گواهی استاندارد و کیفیت بسیاری از سازمان‌های استاندارد را از آن خود کند. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

طول عمر سیم و کابل

هرکدام از مواد و متریال مصرفی، از جمله هادی و عایق، طول عمر مفیدی دارند. استفاده از مواد با کیفیت و با دوام به افزایش طول عمر این سیم و کابل‌ها کمک زیادی می‌کند. البته ناگفته نماند که نوع استفاده و طرز نگهداری از این محصولات نیز، نقش مهمی در طول عمر این محصولات دارد. شرکت سیمکان، از بهترین آلیاژهای مس و آلومینیوم برای انتقال هرچه بهتر جریان الکتریکی و بهترین ماده برای کارایی و دوام عایق‌ها استفاده می‌کند.

عملکرد مطلوب یا کیفیت سیم و کابل

علاوه بر استفاده از متریال استاندارد و با کیفیت، صنعت ساخت این سیم و کابل‌ها نیز تاثیر زیادی در بازدهی سیم و کابل تولیدی می‌گذارد. دقت در ضخامت یکسان هادی در طول‌های بلند، یکدست بودن مواد و نظم آن‌ها تاثیر زیادی در پایین‌تر بودن هرچه بیشتر مقاومت الکتریکی و عدم اتلاف انرژی دارد. هرچه این مقاومت پایین تر باشد انتقال جریان برق با سرعت بیشتری انجام می‌شودو همچنین سیم و کابل کمتر داغ می‌شوند و از این طریق نیز انرژی کمتری تلف می‌شود.

قیمت سیم و کابل

قیمت سیم و کابل

قیمت سیم و کابل، با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع سیم و کابل، جنس هادی، جنس عایق، و کیفیت ساخت تعیین می‌شود. بنابراین، قبل از خرید، قیمت سیم و کابل های مختلف را مقایسه کنید تا بهترین قیمت را پیدا کنید. هنگامی که قیمت‌ها را مقایسه می‌کنید، توجه به جنس اصل و تقلبی را فراموش نکنید. سیم و کابل سیمکان، در عین کیفیت، توانسته قیمت‌های خود را متناسب و در حد امکان، در جایگاه پایین‌ ترین قیمت سیم و کابل نگه دارد.

مشخصات فنی سیم و کابل برق

علائم اختصاری و حروف روی سیم و کابل برق در ایران بر اساس استاندارد ملی ایران شماره 1-1-16-73 تعیین شده‌اند. توجه به آن‌ها می‌تواند برای موارد استفاده صنعتی بسیار حیاتی باشد. همچنین عدم وجود آن‌ها می‌تواند دلیلی بر تقلبی بودن آن سیم ها باشد. اگر به هر دلیلی این کدها از روی سیم یا کابل مورد نظر شما، پاک یا مخدوش شده باشند، از خرید آن‌ها امتناع کنید. همچنین خرید از شرکت‌های معتبر، اطمینان شما را از خرید دوچندان می‌کند. این علائم جنس سیم، قطر هادی، جنس عایق و موارد تخصصی دیگری را نشان می‌دهند. توجه به این علائم در حین خرید، بسیار ضرور است چرا که بسته به نوع کاربردتان، شما نیاز دارید از سایز خاصی از سیم یا کابل استفاده کنید. همچنین جنس کابل در نوع استفاده شما بسیار تاثیر دارد. شرکت سیمکان در محصولات خود با تنوع بالا در سایز و متریال هادی و عایق‌ها دست شما را در انتخاب هرچه دقیق تر کالای مورد نظر شما باز گذاشته است.

برند و سابقه تولید شرکت سیکان

شرکت صنایع شایان سیمکان در سال ۱۳۷۶، در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان، در زمینی به مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع، با زیربنای ۱۲۵۰۰ متر و با مجوز اداره صنایع و معادن، آغاز به کار نمود. سیمکان به عنوان یکی از پیشتازان در صنعت سیم و کابل توانسته انواع محصولات خود را از طراحی تا تولید، با بالاترین کیفیت و با دانش و تکنولوژی روز دنیا به بازار سیم و کابل عرضه کند. آزمایشگاه این شرکت، آزمایشگاه همکار شرکت ملی استاندارد ایران حساب می‌شود. علاوه بر این، شرکت سیمکان، مفتخر به دریافت واحد نمونه کیفیت برای چهار سال پیاپی (۱۳۹۷-۱۴۰۰) شده است.

کارنامه درخشان شرکت سیمکان

این شرکت، توانسته با به کارگیری نیروی متخصص و توانمند همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از دستگاه‌های با فناوری مدرن، محصولات با کیفیت و متنوعی را تولید کند. تجربه، مهارت، تعهد و استمرار در این شرکت منجر به کسب این گواهینامه‌های ملی و بین المللی گشته است:

  • گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار استانی از اداره ملی استاندارد استان اصفهان
  • گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه کشوری از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران
  • گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه آکرودیته از اداره استاندارد ایران
  • پروانه کاربرد استاندارد اجباری برای محصولات
  • پروانه استاندارد تشویقی برای کابل های سولار، هالوژنی و ابزار دقیق
  • تاییدیه های توانیر برای کابل های فشار ضعیف ،خودنگهدار ، هادی هوایی و ارت فولادی
  • گواهینامه مدیریت کیفیت 2015-9001 ISO
  • گواهینامه مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان 2014-10002 ISO
  • گواهینامه مدیریت انرژی 2011-50001 ISO
  • تاییدیه اتحادیه اروپا CE
  • تاییدیه شرکت نفت

سیم و کابل خارجی

شرکت سیم و کابل ایرانیان نماینده شرکت سیمکان

شرکت سیم و کابل ایرانیان نماینده رسمی صنایع سیم و کابل سیمکان در استان اصفهان است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، از تنوع محصولات سیمکان بهره‌مند شوید. همچنین با مشاوره رایگان متخصصین این شرکت بهترین انتخاب را داشته باشید.
برخی از محصولات این شرکت عبارت‌اند از:

  • انواع سیم و کابل افشان
  • کابل های قدرت مس و آلومینیوم
  • کابل های زره دار
  • کابل های افشان شیلددار
  • کابل های افشان شیلددار
  • کابل های خودنگهدار
  • کابل های کنستانتریک
  • (HFFR) کابل های مقاوم در برابر شعله
  • کابل های سولار
  • کابل های تخت
  • هادی های هوایی آلومینیوم روکش دار
  • هادی های هوایی آلومینیوم بدون روکش
https://www.asianews.ir/u/dF2
اخبار مرتبط
کابل های خودنگهدار یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی کابل های مسی هوایی برای خطوط توزیع و انتقال نیرو هستند. این کابل ها در واقع زیر مجموعه ای از کابل های هوایی آلومینیومی شمرده می شوند. کابل‌های هوایی اکثرا در سیستم‌های مخابراتی یا برای انتقال برق با ولتاژ زیر ۱۰۰۰ و یا در مناطق با تعداد خانوار یا ساختمان های پایین استفاده می شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید