صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۱
کد خبر: 18450
گزارشگر: 464
۶۲۰
۰
۰
۱
گفت‌وگوی آسیا با مهندس حامد جوانمرد، مدیرعامل شرکت کیاسیستم؛

تلاش برای بهره‌ بردن از تکنولوژی و فناوری روز دنیا

تلاش برای بهره‌ بردن از تکنولوژی و فناوری روز دنیا
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها، بتن، سیمان و ماشین‌آلات وابسته با مشارکت ۹۳ شرکت از ۲۲ الی ۲۵ آذرماه برگزار شد.

به گزارش آسیانیوز؛ همایون فدایی ـ در این رویداد مهم انواع قیر، ایزوگام، عایق‌های حرارتی و ماشین‌آلات و دیگر تجهیزات و محصولات این صنعت گسترده در معرض معرفی و نمایش عمومی قرار گرفتند. در حاشیه این نمایشگاه و در آخرین روز آن، به گفت‌وگو با مهندس حامد جوانمرد، مدیرعامل شرکت کیاسیستم پرداختیم که در ادامه می‌خوانید:

شرکت کیاسیستم

* نمایشگاه امسال چگونه بود و چندمین سال است که در آن شرکت می‌‌کنید؟ از نقاط قوت و ضعف نمایشگاه بگویید.


به‌نظرم نمایشگاه خوبی بود و حضور مردم هم گسترده بود. ما دومین مرتبه است که در نمایشگاه قیر و آسفالت شرکت می‌‌کنیم و بازخورد خیلی خوبی گرفتیم.

* از نقاط ضعف نمایشگاه بگویید؟

برگزاری نمایشگاه بسیار خوب بود، با این‌همه اگر بخواهم به موردی به‌عنوان نقطه ضعف اشاره کنم، بحث اطلاع‌رسانی بود که می‌‌توانست بهتر باشد.

* با حضور در این رویداد چه هدفی را در ذهن داشتید و آیا به اهداف موردنظر خود رسیدید؟

هدفمان از شرکت در نمایشگاه، معرفی محصولات جدید کیاسیستم و موضوعات برندسازی بود و تا حد قابل‌قبولی به این اهداف دست پیدا کردیم. بازدیدکنندگان زیادی داشتیم و مشتریان قدیم خود را نیز ملاقات کردیم و توانستیم به فروش خوبی دست پیدا کنیم.

* اگر ممکن است از محصولاتی که تولید و عرضه می‌کنید برای مخاطبان توضیح دهید؟

ما کارمان تولید نرم‌افزارهای باسکول و حسابداری یکپارچه شرکت‌‌‌هایی هستند که به‌صورت باسکولی کار خرید و فروش را انجام می‌‌دهند. مثل شرکت‌‌‌های بتن آماده، شن و ماسه، آسفالت، کارخانه خوراک دام، قیر، آسفالت و غیره. در واقع کارمان این است که واحد باسکول و حسابداری را با هم یکپارچه می‌‌کنیم و ذهنیت‌مان در این است که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا مدیر در هر لحظه بتواند تنها با یک کلیک کردن، به تمامی نتایج حسابداری، گزارشات حسابداری و باسکول، دسترسی داشته باشد و بتواند اطلاعات را به‌صورت آنی دریافت کرده و تصمیمات مدیریتی را به صورت لحظه‌ای اتخاذ کند.

* درواقع از تولیدات شما در چه جاهایی استفاده می‌شود؟

ما با تمامی شرکت‌‌‌هایی که ورود و خروج شان از طریق باسکول اتفاق می‌‌افتد، می‌‌توانیم ارتباط برقرار کنیم، به آن‌ها خدمات بدهیم و فرایند باسکول و حسابداری را تسهیل کنیم. تفاوتی نمی‌کند که چه صنفی باشد.

* اگر ممکن است به‌شکلی جزئی‌تر برای مخاطبان توضیح دهید؟

ببینید یکی از مهم‌ترین کارهایی که ما انجام داده‌ایم، یکپارچه‌ کردن واحد باسکول و حسابداری است. همچنین کار دیگری که انجام می‌‌دهیم موضوع کنترل تردد است. در شرکت‌‌‌ها موضوع تردد خیلی مهم است. در این راستا ما سامانه‌ای داریم به نام سامانه کنترل تردد که به دوربین متصل می‌‌شود و در زمان ورود و خروج خودروها این امکان فراهم است تا نرم‌افزار به دوربین متصل شود و نرم‌افزار هم این امکان را دارد که تصویربرداری کند. می‌تواند از بالای بار کامیون یا خودرو عکس بگیرد و به‌صورت لحظه‌ای وزن باسکول را دریافت کند و اطلاعات را در سوابق سیستم ثبت و نگهداری کند. با این روش مدیریت می‌تواند فرایندهای تردد‌‌‌ها را ثبت و کنترل کند.

* از مراحلی که تا امروز طی کرده‌اید بگویید؟ از کجا شروع کردید؟

ما خدمات‌مان را از سال 87 شروع کردیم و هدفمان از تولید نرم‌افزار باسکول و حسابداری این بود که با توجه به این‌که در این شرکت‌‌‌ها وجود یک نرم افزار یکپارچه باسکول و حسابداری کم‌رنگ بود، تجهیزات لازم را تولید کنیم. صادقانه بگویم در سال‌‌‌های اول خیلی سختی کشیدیم تا بتوانیم محصولات‌مان را به بازار معرفی کنیم، اما در طول سال‌هایی که گذشت با استمرار و تلاشی که کردیم، توانستیم شرکت‌‌‌های زیادی را به‌سمت خود سوق بدهیم و این نرم افزار را فراگیر کنیم. خدا را شاکریم که امروز در اکثر شهرهای کشور، خدمات ما نصب و راه‌اندازی شده و شرکت‌‌‌های زیادی از محصولات ما استفاده می‌کنند.

* برای آینده چه برنامه‌ طرح و توسعه‌ای دارید؟

ما به‌صورت مداوم در حال بررسی نیازهای شرکت‌‌‌هایی هستیم که با آن‌ها کار می‌‌‌کنیم. قبل از این‌که نیازی از طرف این شرکت‌‌‌ها اعلام شود سعی می‌‌‌کنیم نیازسنجی کرده و به‌سمت برطرف نمودن آن قدم برداریم. چند محصول جدید در برنامه کاری ما هست که انشاءالله در آینده اعلام شده و وارد به بازار خواهد شد.

* در راستای حرفه خود، چه آمال‌ها و آرزوهایی دارید؟

یکی از بزرگ‌ترین رویاهای من این است که بتوانم برای حداقل ۲۰۰ نفر کارمند کارآفرینی کنیم تا در این مسیر و راهی که انتخاب کرده‌ام، سود و منفعتی هم به خانواده‌های آنان برسد و نان‌آور خانواده‌های‌شان باشند.

همچنین خیلی دوست دارم بتوانم به همه شهرهای کشور، خدمات و محصولات‌مان را ارائه دهم و هر جایی که رفتم ببینم از محصولات ما، از خدمات کیاسیستم استفاده می‌‌‌کنند و اجتماع از آن بهره می‌برد. این آرزوی من است که در کنار فعالیت اقتصادی، در راستای نفع اجتماعی هم قدمی هر چند کوچک بردارم.

* اگر صحبت پایانی یا مطلبی دارید بفرمایید؟

از تمامی شرکت‌‌‌ها و کارخانه‌هایی که واحد باسکول و حسابداری دارند، تقاضا دارم که حتماً به سوی تکنولوژی روز قدم بردارند تا بتوانند به واسطه تکنولوژی و نرم‌افزارها، هزینه نیروی انسانی را کاهش بدهند و در جهت توسعه و رشد، یک قدم جلوتر از همکاران خود باشند.

در پایان مایل هستم از همسرم سپاسگزاری ‌‌‌کنم، کسی که همواره در کنار من بود و سختی‌های کارم را در زندگی تحمل کرد. همچنین از انجمن بتن ایران و انجمن بتن خراسان رضوی برای حمایت‌های‌شان قدرانی می‌کنم. از روزنامه آسیا هم که زمینه این گفت‌وگو را فراهم کرد، کمال تشکر را دارم.

عکس: خدیجه جعفری

https://www.asianews.ir/u/dFE
اخبار مرتبط
در آینده تصمیم داریم خط تولید مفتول مس را راه‌اندازی کنیم که جزو مواد اولیه ما است تا بتوانیم زنجیره تولیدمان را تکمیل کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید