صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۷
کد خبر: 18503
گزارشگر: 2
۸۳۲
۰
۰
۲
شمال ایران

معرفی جذابترین هتل های شمال کشور در کرانه دریای خزر

معرفی جذابترین هتل های شمال کشور در کرانه دریای خزر
شمال ایران معروف است به سرسبزترین نقطه کشور که همیشه عاشقان آب و هوای خوب و منظره‌های دلبرانه را به خود جذب می‌کند. خطه شمال کشور همیشه به دلیل جاذبه‌های طبیعی و آب و هوای خاصی که دارد پرطرفدار و مملو از گردشگر و مسافر است. بر همین اساس این خطه هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و مسافرخانه‌های متعددی برای اقامت مسافران و گردشگران دارد.

هتل‌های تک ستاره تا ۵ ستاره لوکس و اقامتگاه‌های بوم‌گردی و محلی که هر کدام جاذبه‌های خود را برای اقامت شما دارند. تنوع بالای هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در شمال کشور به‌قدری زیاد است که شما با هر بودجه‌ای به‌راحتی می‌توانید اقامتگاه و هتل خود را مشخص کنید. حالا ما در ادامه قصد داریم که ۲ هتل از بهترین هتل‌های شمال کشور را به شما معرفی کنیم.

هتل‌ها و اقامتگاه‌های شمالی

هتل‌هایی که ما در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد از بهترین هتل‌های شمال ایران هستند. هتل‌های ۵ ستاره و لوکس که بدون شک اقامتی متفاوت و خاص را برای شما رقم خواهند زد. این هتل‌ها موقعیت مکانی مناسبی دارند و به همین دلیل به‌سرعت ظرفیت آنها پر می‌شود. پس بهتر است که قبل از سفر، از خالی بودن ظرفیت آن‌ها اطلاع پیدا کنید و هتل خود را رزرو کنید.

هتل مروارید خزر

هتل مروارید خزر

اولین هتل، هتل مروارید خزر نام دارد که با ۵ ستاره درخشان در منطقه ساحلی دریای خزر قرار گرفته و یکی از بهترین موقعیت‌ها را به خود اختصاص داده است. این هتل مجهز، در جاده ساحلی محمودآباد به سمت نور واقع شده است و با ۳۲ سوئیت مجهز و واحد اقامتی در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد. هتلی ۳ طبقه که تمام واحدهای آن ویلایی هستند و برای ارتقاء خدمات و بالا بردن کیفیت خود در سال ۱۳۹۵ به صورت کامل و صفر تا صد، مورد بازسازی قرار گرفت.
فضای اقامتی متنوع و مدرنی دارد که با دکوراسیون مجلل و لوکس هتل در کنار معماری منحصربه‌فرد آن سبب شده که شما اقامتی بی‌نظیر را در این هتل تجربه کنید. امکانات اقامتی و رفاهی این هتل مطابق با سلیقه تمام افراد است و جالب است بدانید که ویوی اتاق‌ها در هتل مروارید خزر همگی به سمت ساحل این کرانه همیشه آبی تعبیه شده است. البته این مجموعه در واحدهای اقامتی خود آسانسور ندارد. ولی تمامی واحدها در محوطه واقع شده‌اند و با امکانات بی‌نظیر و مدرن خود در ساختمان‌هایی به‌صورت همکف یا دوبلکس آماده پذیرایی کردن از گردشگران و مسافران خود هستند.

موقعیت مکانی هتل مروارید خزر

همان طور که گفتیم این هتل فاصله بسیار کوتاهی تا ساحل زیبای دریای خزر دارد و در محمودآباد، ۱۴ کیلومتری جاده محمودآباد به سمت نور قرار گرفته است. از جمله دلایل محبوبیت این هتل نزدیکی آن به ساحل و همین‌طور بزرگ‌ترین اسکله تفریحی ایران است. ضمن اینکه تا شهر نور هم فقط ۹ کیلومتر فاصله دارد. شما به‌راحتی با اقامت در این مجموعه می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی کردن، خودتان را به ساحل دریای خزر برسانید و اوقات خوشی را در این ساحل سپری کنید.

خزر هتل هایت خزر

هتل هایت خزر

دومین هتل قرار گرفته در کرانه دریای خزر هتل هایت خزر نام دارد که یک هتل ۵ ستاره لوکس دیگر در شمال ایران است. این هتل سابقه درخشانی دارد و در سال ۱۳۵۴ با ۵ ستاره فعالیت خود را آغاز کرد. البته در سال ۱۳۹۵ به‌منظور ارتقا دادن به سطح خدمات خود و بالا بردن کیفیت، آن‌ها این هتل را مورد بازسازی قرار دادند. ساختمان هتل پارسیان یا همان هتل هایت خزر از دو بال غربی و شرقی تشکیل شده است. ضمن اینکه ۱۶۴ اتاق و واحد اقامتی دارد که با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت در حال میزبانی از گردشگران و مسافران هستند.
تمامی اتاق‌ها از طبقات اول تا پنجم قرار گرفته‌اند و جالب است بدانید هتل پارسیان آزادی خزر در ابتدا زیر مجموعه هتل‌های هایت بود و به همین دلیل همه با نام هتل هایت خزر و یا هتل هایت چالوس آن را می‌شناسند. بعد از انقلاب اسلامی این هتل از زیر مجموعه هتل‌های پارسیان قرار گرفت و نام آن به هتل پارسیان آزادی خزر یا هایت چالوس تغییر پیدا کرد.

موقعیت مکانی هتل هایت خزر

این هتل در مقابل تله کابین نمک آبرود واقع شده و هم‌جوار با آب‌های همیشه آبی و زیبای دریای خزر و حاشیه جنگل‌های شمالی البرز است. هتل هایت بین جنگل و دریا واقع شده و همین موضوع سبب شده تا موقعیتی بسیار ویژه با شرایط آب‌وهوایی خاص داشته باشد. به همین دلیل این هتل در بیشتر اوقات سال مملو از مسافر و گردشگر است. جالب است بدانید که این هتل به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شمال کشور یعنی تله کابین نمک آبرود، مرکزهای تجاری متعدد، شهربازی نمک آبرود و غیره دسترسی اولیه‌ای دارد.

امکانات هتل‌های شمال کشور

ما در این مطلب دو هتل از بهترین هتل‌های خطه شمال کشور را به شما معرفی کردیم. هتل مروارید خزر، هتل پارسیان خزر، یا نزدیک‌ترین هتل به دریای خزر هتل هایت خزر که هر دوی این هتل‌ها از ۵ ستاره‌های شمال ایران هستند. دلیلی که سبب شده این هتل‌ها معروف و مشهور باشند نزدیکی آن‌ها به جاذبه‌های شمال کشور خصوصاً ساحل زیبای خزر است. همچنین ناگفته نماند که این هتل‌ها با تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که دارند هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند.
ضمن اینکه هر دوی این دو هتل رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجلل و باشکوهی دارند که با انواع غذاهای محلی و سنتی و البته غذاهای ایرانی به‌خوبی از شما پذیرایی خواهند کرد. امکانات اتاق‌ها در این دو هتل کامل بوده و شما بدون شک اقامتی منحصربه‌فرد را در آن‌ها تجربه خواهید کرد.

شمال ایران و هتل‌های لوکسش

در این مطلب دو هتل از بهترین هتل‌های خطه شمال کشور را به شما معرفی کردیم. ناگفته نماند که اگر قصد سفر به شمال ایران را داشتید روی اقامتگاه‌های بومی و محلی این منطقه نیز حساب کنید. البته باز هم تاکید می‌کنیم که خطه شمال کشور همیشه مملو از گردشگر و مسافر است. پس توصیه می‌کنیم که رزرو بلیط هواپیما و هتل خود را با اسنپ تریپ انجام داده و با خیال راحت چمدان‌هایتان را ببندید.

منبع: www.snapptrip.com

https://www.asianews.ir/u/dGx
اخبار مرتبط
ساری یکی از شهر‌های شمالی ایران در بین دامنه‌های رشته‌کوه البرز و سواحل جنوبی دریای خزر است. این شهر مرکز استان مازندران و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر این استان به شمار می‌رود. ساری نیز همانند سایر شهر‌های توریستی و ساحلی شمال، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. اگر شما هم قصد سفر به ساری را دارید، حتما می‌دانید یکی از مواردی که همیشه در برنامه‌ریزی سفر در اولویت قرار دارد تعیین محل اقامت است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید