صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۳
کد خبر: 18825
گزارشگر: 2
۵۶۳
۰
۰
۱
اسپاتیفای پرمیوم

مزایای خرید اکانت اسپاتیفای آمریکا

مزایای خرید اکانت اسپاتیفای آمریکا
اسپاتیفای یکی از سرویس های پرطرفدار موسیقی جهان است. امروز درباره مزایای خرید اکانت اسپاتیفای آمریکا صحبت می کنیم.

در آغاز راه اندازی پلتفرم پخش موسیقی اسپاتیفای شاید هیچ کس تصور نمی کرد که این برنامه در طولانی مدت توجه ۱۸۰ میلیون نفر را در سر تا سر دنیا به خود جلب کند! برنامه اسپاتیفای در دو نسخه رایگان و پرمیوم در اختیار کاربران قرار داشته و ده ها قابلیت ویژه را برای شنیدن موزیک های روز دنیا در اختیار کاربران قرار می دهد. با خرید نسخه های پریمیوم برنامه لذت گوش دادن موسیقی برای همه اعضای خانواده شما چندین برابر می شود.

دسترسی به کتابخانه نامحدود موسیقی

در نسخه های رایگان اسپاتیفای امکان دسترسی فوری به آهنگ های به روز و آپدیت های جدید برنامه وجود ندارد. شما می توانید یک هفته پس از ارائه نسخه های جدید موسیقی و ترک آهنگ های به روز به آن ها دسترسی داشته باشید. اما در نسخه های پریمیوم برنامه می توانید همه ترک های موسیقی را بلافاصله پس از انتشار در اختیار داشته باشید. در صورتی که می خواهید در شنیدن ترک های موسیقی دلخواه خود همواره به روز باشید، باید اسپاتیفای خود را پریمیوم کنید.

عدم پخش تبلیغات صوتی

پخش تبلیغات در حین پخش فایل های موسیقی نیز یکی از مشکلات و دغدغه های کاربران نسخه های رایگان اسپاتیفای است. در صورتی که نسخه های پریمیوم برنامه را خریداری کنید، دیگر مجبور به شنیدن تبلیغات صوتی ۱۵ تا ۳۰ ثانیه ای نخواهید بود. پلتفرم اسپاتیفای هیچ پیام تبلیغاتی را برای نسخه های پریمیوم و هزینه ای برنامه در نظر نگرفته است. با خرید نسخه های پریمیوم با هیچ محدودیتی در این زمینه رو به رو نخواهید شد. در این صورت می توانید در میهمانی ها اسپاتیفای خود را به بلندگو متصل کرده و بدون دغدغه از آن استفاده کنید.

عدم پخش تبلیغات

دسترسی به بالاترین کیفیت پخش موسیقی

یکی دیگر از قابلیت های ویژه ای که با خرید اسپاتیفای پریمیوم به دست می آورید، دسترسی به بالاترین کیفیت فایل ها و ترک های موسیقی است. در صورتی که از اشتراک های رایگان برنامه استفاده کنید تنها کیفیت های معمولی آهنگ ها را در اختیار خواهید داشت و شنیدن کیفیت اصلی فایل های موسیقی غیر ممکن خواهد بود. در نسخه رایگان برنامه نمی توانید کیفیت موسیقی را به دلخواه تنظیم کنید. به این ترتیب در برخی موارد میزان داده مصرفی دستگاه شما به هدر می رود. پخش تبلیغات صوتی نیز داده مصرفی تلفن همراه شما را افزایش می دهد.
در نسخه های پریمیوم به کیفیت ۳۶۰ kbps ترک های موسیقی دسترسی خواهید داشت که برای شنوندگان بسیار حیرت انگیز خواهد بود. این قابلیت مخصوص طرفداران پر و پا قرص دنیای موسیقی است.

قابلیت استفاده آفلاین از اسپاتیفای

در نسخه های پریمیوم اسپاتیفای به صورت آفلاین نیز به قابلیت های برنامه و موزیک های انتخابی خود دسترسی خواهید داشت. در برخی موارد کاربرد اسپاتیفای به اینترنت دسترسی ندارند؛ به همین خاطر پلتفرم اسپاتیفای امکاناتی برای دسترسی نامحدود به برنامه حتی در زمان های قطعی اینترنت در نظر گرفته است. شما می توانید در زمان اتصال به اینترنت، فایل های موسیقی انتخابی خود را دانلود کرده و در زمان قطعی اینترنت آن ها را پخش کنید. شما می توانید با خرید نسخه های پریمیوم، 10 هزار ترک موسیقی را دانلود کرده و به سادگی آن ها را پخش کنید.
خرید اکانت اسپاتیفای آمریکا به شما کمک می کند که در میزان استفاده از داده اینترنت شما صرفه جویی کنید. با خرید این اکانت ها در هر بار استفاده از موزیک انتخابی خود داده اضافی مصرف نمی کنید. داده اینترنت شما برای گوش دادن به آهنگ های تکراری در نسخه های رایگان به مرور مصرف می شود. با خرید اکانت های پریمیوم دیگر با این مشکلات سر و کار نخواهید داشت.

استفاده آفلاین از اسپاتیفای

شنیدن کامل ترک های آلبوم محبوبتان!

در صورتی که اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید، با انتشار هر آلبوم جدید به کلیه ترک های آن دسترسی خواهید داشت. این قابلیت برای کسانی که به برخی خواننده ها و ژانرهای موسیقی علاقه مند هستند، ارزشمند خواهد بود. در اشتراک های رایگان اسپاتیفای پس از انتشار هر آلبوم تنها برخی از ترک های موسیقی آن را خواهید شنید. این مسئله برای شما کمی آزار دهنده خواهد بود.

قابلیت های محدود رفتن به ترک بعدی

در اکانت های رایگان اسپاتیفای رد شدن از آهنگ ها بسیار محدود است. به این ترتیب گاهی مجبور می شوید برخی از ترک ها را به اجبار گوش دهید تا به ترک بعدی منتقل شوید! این مشکل در اکانت های پرمیوم اسپاتیفای وجود ندارد. در صورتی که از نسخه های پریمیوم برنامه استفاده کنید، عبور کردن از آهنگ ها و رد کردن آهنگ ها بدون محدودیت انجام می شود. شما می توانید از این قابلیت ویژه برای دسترسی نامحدود به ترک های موسیقی دلخواه خود استفاده کنید.
البته برخی راهکارهای میان بر برای رفع این محدودیت ها در اکانت های غیرپولی نیز وجود دارد. شما می توانید از قابلیت لیست های شخصی اسپاتیفای برای حل این مشکل استفاده کنید.

اسپاتیفای پرمیوم

قیمت های به صرفه خرید اسپاتیفای

برای خرید اسپاتیفای باید با بسته های مختلف آن آشنایی داشته باشید. قیمت و هزینه خرید بسته های این پلتفرم بر اساس قابلیت های متفاوت آن مشخص می شود. بسته های ویژه دانش آموزی، بسته های خانوادگی، بسته های ویژه زوج ها و بسته های شخصی اسپاتیفای هر یک با قیمت و قابلیت های به خصوصی در اختیار کاربران قرار می گیرند. مدت زمان هر یک از این بسته ها نیز با هم متفاوت است. برخی از بسته ها به صورت یک ماهه و برخی سه ماهه خریداری می شوند.

جمع بندی

در این بخش در خصوص برخی از مزایای خرید اکانت های اسپاتیفای آمریکا نکاتی را بررسی کردیم. هر یک از این مجموعه نکات به شما کمک می کنند که بهترین قابلیت ها را در ساختار این برنامه در اختیار داشته باشید. در سال های اخیر برنامه اسپاتیفای توانسته مخاطبین بی شماری را به خود جذب کند. مزایای استفاده از این برنامه و قابلیت های مدرنی که در هر یک از بخش های آن اضافه شده سبب افزایش طرفداران روز افزون آن شده است. شما می توانید اسپاتیفای را با قیمت های مختلف و پلن های گوناگون خریداری کرده و در اختیار داشته باشید.

https://www.asianews.ir/u/dLP
اخبار مرتبط
برنامه‌های پخش موزیک و ویرایش موسیقی برای دستگاه‌های اندروید تجربه‌ی بی‌نظیری برای طرفداران موسیقی ایجاد می‌کنند. از اپلیکیشن‌های پخش موزیک مانند Resso که قابلیت پخش فایل‌های موسیقی با کیفیت بالا و ایجاد لیست‌های پخش شخصی را دارند تا برنامه‌های ویرایش موسیقی از جمله Alight Motion که به کاربران اجازه می‌دهند ترک‌ها را تنظیم، برش و افکت‌های ویژه اعمال کنند، گستره‌ی گزینه‌ها بسیار گسترده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید