صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۵ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۶
کد خبر: 18893
گزارشگر: 464
۵۵۷
۰
۰
۱
سال ۲۰۲۳

هوش مصنوعی؛ مهمترین رویداد هزارۀ جدید

هوش مصنوعی؛ مهمترین رویداد هزارۀ جدید
سال ۲۰۲۳ را بایستی سال آشنایی مردم جهان با هوش مصنوعی و چهره گشودن این فناوری خیره‌کننده بدانیم.

به گزارش آسیانیوز؛  از این جهت با ورود به سال جدید میلادی انتظار می‌رود، شاهد روند رشد، توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر این مهمترین رویداد هزاره جدید باشیم. در خبر جالب‌توجه در این ارتباط، مایکروسافت به تازگی نسخه‌های جدید صفحه کلید خود را معرفی کرده است که به آن‌ها دکمه هوش مصنوعی اضافه شده است. این دکمه به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی و با یک کلیک بر روی دکمه، الگوریتم‌های هوش مصنوعی را فراخوانده و با ربات گفت‌وگو (chatbot) تعامل داشته باشند.

به نقل از فوربس، سال ۲۰۲۳ یک نقطه عطف در تکامل فناوری بود و هوش مصنوعی مولد به جریان اصلی آن تبدیل شد. با آغاز سال ۲۰۲۴ انتظار می‌رود که چشم‌انداز هوش مصنوعی مولد به سرعت در حال تکامل یافتن باشد و مجموعه‌ای از رویدادها را پشت سر بگذارد که تغییر فناوری و کاربردهای آن را نوید می‌دهند.

این رویدادها از پیشرفت در مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی گرفته تا ظهور مدل‌های زبانی کوچک، نه تنها چشم‌انداز فناوری را شکل می‌دهند، بلکه تعاملات، خلاقیت و درک پتانسیل هوش مصنوعی را دوباره تعریف می‌کنند.

https://www.asianews.ir/u/dMW
اخبار مرتبط
تاکنون بیش از ۲۰ دختر بین ۱۱ تا ۱۷ ساله ساکن شهر آلمندرالخو به عنوان قربانیان استفاده از هوش مصنوعی که تصاویر آن‌ها را بدون هیچ گونه پوششی تولید کرده،‌ معرفی شده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید