صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۸
کد خبر: 19068
گزارشگر: 464
۳۳۸
۰
۰
۲
سخنرانی دکتر حسین چناری در اولین المپیاد علمی، مهارتی آزاد کشور

ضرورت آموزش فنی و حرفه‌ای در جهت پیوند هر چه بیشتر صنعت و دانش روز

ضرورت آموزش فنی و حرفه‌ای در جهت پیوند هر چه بیشتر صنعت و دانش روز
در مراسم افتتاحیه اولین المپیاد علمی، مهارتی آزاد کشور که صبح شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ بعدازظهر در سالن شهید آوینی مرکز ملی تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، دکتر حسین چناری پژوهشگر و نظریه‌پرداز آموزش پیرامون ضرورت آموزش فنی و حرفه‌ای در جهت پیوند هر چه بیشتر صنعت و دانش روز سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش آسیانیوز؛ لازم به یادآوری است کانون آموزشگاههای فنی و حرفه‌ای آزاد کشور با همکاری مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش فنی وحرفه‌ای در سطح ملی، اولین المپیاد علمی و مهارتی آزاد کشور را با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی از ۲۳ تا ۲۸ دی ماه جاری در مرکز تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه‌ای کشور واقع در استان البرز برگزار می‌کند.

این المپیاد در دو بخش مسابقات مهارتی و مقالات علمی برگزارخواهد شد که بخش مقالات علمی در دو حوزه گیاهان دارویی و سلامت زیستن وحوزه بهداشت مراقبت وزیبایی اجرا و داوطلبان می‌توانند مقالات خود را ازطریق پایگاه رسمی کانون ارسال کنند.

در بخش مسابقات مهارتی نیز در رشته‌های صنایع غذایی و آشپزی، طراحی دوخت و صنایع پوشاک، بهداشت و ایمنی، فناوری اطلاعات و رباتیک، مراقبت و زیبایی، طلا و جواهرسازی و صنایع دستی (شاخه دوختهای سنتی) شرکت‌کنندگان به رقابت خواهند پرداخت.

آدرس محل برگزاری این همایش البرز، شهرستان کرج، میدان آزادگان، بلوار امام رضا(ع)، بلوار تربیت مربی، مرکز ملی تربیت مربی است.

https://www.asianews.ir/u/dPM
اخبار مرتبط
دنیای دانش‌آموزان امروزی متفاوت با گذشته است بسیاری از روش‌ها پاسخگوی نیازهای امروز نیستند و با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی، نمی‌توانیم از دانش‌آموزان انتظار داشته باشیم در کلاس آرام بنشینند و فقط شنونده باشند اکنون آموزش در کلاس‌های درسی نیاز به رویکردها و رهیافت‌های جدید دارد. بدین‌سان شناخت ابزارها، روش‌ها و فنون مدرن آموزش و از جمله تدریس ضرورت اجتناب‌ناپذیری برای ورود به دنیای جدید محسوب می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید