صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۰
کد خبر: 19143
گزارشگر: 464
۲۴۱
۰
۰
۱
احتمال سقوط بهمن

پلیس راه: سفر به شمال ممنوع است

پلیس راه: سفر به شمال ممنوع است
سرهنگ جهانتاب رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه احتمال سقوط بهمن و درراه‌ماندگی در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه متصور است، اظهار داشت: رانندگان تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.


رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به باز بودن تمامی جاده‌های مازندران گفت: احتمال سقوط بهمن و درراه‌ماندگی رانندگان وجود دارد.

وی افزود: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان به‌خصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www. ۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز دوشنبه در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز و سوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.
تردد در تمامی محورهای مازندران روان است

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به رعایت نکات ایمنی به‌هنگام تردد از محورهای مواصلاتی به‌ویژه گردنه‌های استان تأکید و عنوان کرد: به هموطنانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به‌خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح‌کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های کوهستانی را دارند لازم است که قبل از سفر، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی مجهز کنند.

وی ادامه‌داد: هم اکنون ۳۶ اکیپ راهداری با به کار گیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محورهای کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

فرماندار شهرستان نمین با تاکید بر اینکه بالای ۹۰ درصد از راههای روستایی مسدود است افزود: تردد در داخل شهر نمین به سختی و با زنجیر چرخ انجام می شود.

هاشمی طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر 22 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www. ۱۴۱. ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای  ۱۴۱ تماس بگیرند.
https://www.asianews.ir/u/dR1
اخبار مرتبط
گفت و گوی اخیر آسیانیوز با محمد عطاردیان، درباره دلایل طولانی شدن ساخت بزرگراه تهران شمال در چند دهه اخیر است. وی فعال اقتصادی و پیشکسوت سندیکای مهندسان راه و ساختمان، دارنده مدرک مهندسی رشته راه و ساختمان از دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۸ است و بیش از ۶ دهه در ساخت زیربناهای حیاتی در سراسر ایران و ساخت هزاران کیلومتر بزرگراه اصلی و فرعی و راه آهن در سراسر کشورمان دارای سابقه است. او با بیان دلایل طولانی شدن احداث جاده شمال، از عدم توانایی انجام کار اقتصادی در ایران می گوید..
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید