صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۰
کد خبر: 19223
گزارشگر: 2
۵۵۰
۰
۰
۱
یکی از شغل‌های پردرآمد؛

۸ مزیت صنعت سنگ مصنوعی در ایران

۸ مزیت صنعت سنگ مصنوعی در ایران
تولید و عرضه انواع سنگ مصنوعی با توجه به نیاز جامعه یکی از شغل‌های پردرآمد محسوب می‌شود. این نوع سنگ‌ها تولید شده از سنگ‌های طبیعی و بعضی از افزودنی‌ها مانند رزین، پلیمر و... هستند

ممکن است به دنبال زمینه‌های شغلی جذاب اما ساده باشید و شاید اصلاً انتظار این‌که به شما عزیزان ورود به صنعت سنگ مصنوعی که یکی از بهترین زمینه‌های شغلی است را پیشنهاد دهیم، نداشته باشید. حتی شاید با خودتان کلنجار می‌روید که مگر از این رشته سخت‌تر هم هست که در پاسخ باید عنوان کنیم اگر با مزیت‌های ورود به صنعت ساخت سنگ مصنوعی آشنا باشید، بدون کمترین اتلاف وقت به دنبال یادگیری و آموزش ساخت سنگ مصنوعی می‌روید. حال تقاضا می‌کنیم با ما تا انتها همراه باشید تا درباره مزایای ورود به بازار کار سنگ مصنوعی صحبت کنیم.

سنگ مصنوعی چیست ؟

این نوع سنگ‌ها تولید شده از سنگ‌های طبیعی و بعضی از افزودنی‌ها مانند رزین، پلیمر و... هستند. به طور کلی اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده سنگ مصنوعی، سیمان و برخی افزودنی‌های پلیمری است که به همین دلیل وزن سبکی نیز دارند. سنگ‌های مصنوعی با توجه به طرح و رنگ‌های جذابی که دارند، انتخاب را برای مجموعه‌ها راحت کرده است. ضمناً تنوع سنگ‌های مصنوعی برای استفاده در موقعیت‌هایی مانند کف‌پوش سنگ نما بیرونی، سنگ روش و... دست افراد را برای انتخاب باز گذاشته است. حال در ادامه به مزیت‌های تولید سنگ مصنوعی می‌پردازیم تا شما عزیزان را برای ورود به صنعت سنگ مصنوعی آماده کنیم.

مزایای صنعت سنگ مصنوعی در ایران

در این بخش به پاسخ سؤال چرا باید به صنعت ساخت سنگ مصنوعی ورود کنیم، می‌پردازیم و اطمینان داریم که پس از مطالعه این قسمت، برنامه خاصی برای یادگیری این حرفه تدوین می‌کنید. به طور کلی تولید و عرضه انواع سنگ مصنوعی با توجه به نیاز جامعه یکی از شغل‌های پردرآمد محسوب می‌شود. حال این مزایا عبارت‌اند از:

  • ارزان بودن مواد و متریال

برای اینکه بتوانید سنگ مصنوعی دلخواه با طرح و اندازه مناسب تولید کنید، به راحتی امکان استفاده از متریال با قیمت به صرفه وجود دارد. در واقع با یک سرمایه نه چندان زیاد که ممکن است پس‌اندازتان باشد، با کمترین دغدغه می‌توانید به صنعت ساخت سنگ مصنوعی ورود نمایید.

  • در دسترس بودن مواد و متریال اولیه

 یکی از مهم‌ترین مزایای زمینه شغلی تولید انواع سنگ مصنوعی این است که برای تولید سنگ دلخواه به راحتی به مواد و متریال اولیه دسترسی دارید. در واقع با کمترین هزینه همه آنچه که برای ساخت سنگ مصنوعی احتیاج است در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

  • شروع کار با سرمایه کم

تأمین سرمایه آن‌چنانی برای ورود به اکثر شغل‌ها دارای اهمیت است و این موضوع به سدی برای انجام و یادگیری بیشتر حرفه‌ها تبدیل شده است. این در حالی است که برای ورود به صنعت سنگ مصنوعی، حتی با سرمایه کم نیز امکان‌پذیر است و شما در ابتدای کار به هیچ عنوان نیاز به سرمایه زیاد ندارید.

سنگ مصنوعی اکسسوری

  • هزینه پایین برای تولید

تولید سنگ‌های مصنوعی به دلیل اینکه متریال‌های در دسترس از قیمت مناسبی برخوردار هستند با هزینه باورنکردنی تمام می‌شود. بسیاری از افراد که به شغل‌های تولیدی روی می‌آورند دغدغه هزینه‌های تولید را دارند که این موضوع برای صنعت ساخت سنگ مصنوعی کاملاً متفاوت است و علاقه مندان می‌توانند با کمترین هزینه تولید گسترده‌ای را داشته باشند.

  • حاشیه سود حداقلی

صنعت سنگ مصنوعی با سود فوق‌العاده همراه است. البته در ابتدای انجام این حرفه، سود به دست آمده حداقلی است اما به صورت تضمین شده خواهد بود بنابراین؛ از همان ماه‌های اول ورود به این شغل می‌توانید انتظار سود مناسب را داشته باشید که چنین شرایطی در کمترین شغلی وجود دارد.

  • امکان کار و ورود خانم‌ها به عرصه کار

بسیاری از حرفه‌ها محدودیت ورود خانم‌ها به عرصه کار را دارند. این در حالی است که در صنعت ساخت سنگ مصنوعی، جنسیت هیچ اهمیتی ندارد و به علت اینکه هیچ شرایط سختی برای خرید مواد و متریال سنگ مصنوعی و... وجود ندارد، این حرفه مناسب‌ترین شغل برای خانم‌ها محسوب می‌شود.

  • شروع کار بدون مجوز

به علت اینکه تولید سنگ مصنوعی حتی در منزل نیز شدنی است، افراد بدون الزام به دریافت مجوز به راحتی می‌توانند به این شغل ورود کنند. پر واضح است که در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها به طولانی بودن مراحل دریافت مجوز در حد ایده باقی می‌مانند که برای صنعت سنگ مصنوعی این چنین نیست.

  • تولید و ساخت سنگ مصنوعی در هر جای دنیا

با یادگیری زیر و بم و روش‌های خاص تولید سنگ مصنوعی در هر جای دنیا که باشید، به راحتی می‌توانید کسب و کارتان را راه‌اندازی کنید. مزیت این موضوع این است که اگر در ایران آموزش دیده باشید در هر کشور دیگری بدون نیاز به کارفرما یا دریافت تأییدیه، می‌توانید به این شغل ورود کنید.

کسب و کار و تولید سنگ مصنوعی برای چه افرادی مناسب است

ممکن است با این سؤال روبرو شده باشید که تولید سنگ مصنوعی که یک کسب و کار با درآمد مناسب است برای چه افرادی انتخاب عالی به شمار می‌رود که در پاسخ باید موارد زیر را ارائه دهیم:

  • افرادی که ریسک‌پذیر نیستند و سرمایه کم دارند؛
  • افرادی که حاشیه سود مناسبی نیاز دارند (افزایش سرمایه به صورت تدریجی)؛
  • افرادی که نیاز به شغل دوم دارند (تولید سنگ مصنوعی پس از تایم کار)؛
  • افرادی که علاقه به کار کردن در منزل دارند یا شرایط کار بیرون برای آنها مهیا نیست؛
  • افراد بازنشسته‌ای که نیاز به درآمد بیشتر دارند؛

گفتنی است در همه موارد، پس از یک دوره کوتاه امکان تبدیل شدن این حرفه به شغل اصلی وجود دارد و افراد می‌توانند با سرمایه کم به درآمدهای قابل توجه دست یابند.

قیمت سنگ مصنوعی

شرکت رهیافت، معتبرترین در صنعت ساخت سنگ مصنوعی در ایران

با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، اگر قصد ورود به صنعت سنگ مصنوعی را دارید، باید آموزش‌های لازم را گذرانده تا به طور کاملاً حرفه‌ای به این حوزه ورود کنید. برای این منظور پیشنهاد ما استفاده از دوره‌های آموزشی تولید سنگ مصنوعی در شرکت رهیافت است. در این دوره‌ها به طور کامل نحوه تولید و ساخت سنگ مصنوعی و هر آنچه را که در این زمینه نیاز دارید را فرا خواهید گرفت تا در نهایت به عنوان یک تولید کننده انواع سنگ مصنوعی وارد بازار این کار شوید.شما برای دسترسی به آموزش‌های شرکت رهیافت کافی است به وب سایت مجموعه رهیافت به آدرس rahyafteam.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02191003979 تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/dSi
اخبار مرتبط
در این مقاله قصد داریم در مورد حفظ و نگهداری سنگ سطح و کف، با استفاده از موادی مانند نانو و اپوکسی که امروزه به کفسابی نانو و کفسابی اپوکسی نیز معروف شده است صحبت کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید