صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۱
کد خبر: 19244
گزارشگر: 2
۲۹۰
۰
۰
۲
سفر نوروزی

بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳

بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳
اطلاع از بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳، از موارد مهمی است که باید پیش از سفر به آن توجه نمایید. چرا که یافتن کشوری با جاذبه های دیدنی و تفریحی مطلوب یکی از چالش های مسافران محسوب می شود.

عید نوروز برای همه ما بسیار محبوب بوده و تداعی کننده دید و بازدید و تجربه سفرهای هیجان انگیز می باشد. از همین رو دانستن اطلاعات لازم در مورد بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳ و لذت بردن از جاذبه های گردشگری آنها بسیار مهم است. همچنین انتخاب بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳ به موارد بسیاری همچون بودجه سفر، فرصت و سلیقه افراد خانواده بستگی دارد. از طرفی همانطور که اطلاع دارید، سفرهای نوروزی بسیار پر تقاضا و پرطرفدار هستند. از این رو قیمت تورهای نوروزی نسبت به دیگر زمان ها به دلیل افزایش قیمت هتل ها، اتوبوس ها و ایرلاین ها بسیار بیشتر است. با این حال فارغ از این بازه زمانی، قیمت تورهای نوروزی به انتخاب خود شما بستگی دارد. پس پیشنهاد می کنیم در ابتدا مقصد خود را انتخاب کنید و سپس با مراجعه به سایت کیارا سیر و یا تماس با کارشناسان ما از جزئیات و هزینه های مقصد مطلع شوید.

تور ترکیه نوروز ۱۴۰۳، لذت یک سفر آرام:

اگر از دوستان خود در مورد بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳ بپرسید، بدون درنگ تور ترکیه و شهرهای این کشور را به شما پیشنهاد می کنند. تور ترکیه نوروز ۱۴۰۳ یکی از جذاب ترین و بهترین تورهای گردشگری برای تعطیلات عید می باشد و معمولا اولین گزینه برای سفر در میان خانواده های ایرانی شناخته می شود. چرا که ایرانیان برای سفر به این کشور نیازی به ویزا نداشته و تنها با در دست داشتن پاسپورت ایران، می توانند ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند. از دیگر دلایل محبوبیت تور ترکیه نوروز ۱۴۰۳ می توان به نزدیک بودن فرهنگ و آب و هوای این کشور به ایران اشاره کرد. از این رو تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ از جمله پر طرفدار ترین تورهای گردشگران ایرانی در سفرهای نوروزی می باشد.
علاوه بر تور استانبول، تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ هر سال مسافران زیادی را با خود همراه می سازند تا تعطیلاتشان را در هتل های متنوع این شهر رویایی و با برنامه های ویژه سپری نمایند. همین عامل سبب می گردد که تورهای آنتالیا متنوع تر بوده و متقاضیان تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشند. با توجه به پرطرفدار بودن تور آنتالیا و استانبول، نباید انتظار تور ارزان قیمت را داشته باشید، بلکه این تورها در رده گرانترین تورهای ترکیه قرار دارند.

تورهای گرجستان نوروز ۱۴۰۳، سفری تاریخی به تفلیس:

یکی از تاریخی ترین و بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳، کشور گرجستان در بین قاره های اروپا و آسیا است که هر ساله مسافران بسیاری را از سراسر جهان به ویژه ایران به خود جذب می کند. افراد برای لذت بردن از آب و هوای معتدل و دلپذیر این سرزمین، تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳ را برای سفر انتخاب می نمایند. همچنین سفر به گرجستان از طریق تورهای هوایی و زمینی امکان پذیر می باشد. در واقع گردشگران می توانند از جاذبه های متنوع این کشور مانند قلعه آنانوری، میدان آزادی، پل صلح، قلعه خرتویسی، کوه کازبک و غیره بازدید کنند.

از مقاصد اصلی مسافران به کشور گرجستان، تور تفلیس نوروز ۱۴۰۳ می باشد که اکثر هتل های لوکس و برتر گرجستان در این شهر قرار دارد. از این رو اوایل فصل بهار، یکی شلوغ ترین فصل ها در تفلیس بوده و تمامی هتل ها و اقامتگاه ها جای سوزن انداختن نخواهند داشت. به همین دلیل مسافران همواره باید پیش از شروع تعطیلات و قبل از سفر، هتل خود را رزرو کرده باشند. از بهترین هتل های این شهر تاریخی می توان به هتل های روستاولی پالاس، مرکور، رومز تفلیس، کورد یارد اشاره کرد.

تور دبی نوروز ۱۴۰۳، سفری به پر جاذبه ترین شهر امارات:

یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین شهرها در میان بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳ شهر دبی می باشد. در واقع این شهر، به واسطه سواحل زیبا، امکانات تفریحی شگفت انگیز، هتل ها و مراکز خرید همواره مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است. دبی، از اصلی ترین مقاصد بسیاری از گردشگران جهان به خصوص ایرانیان محسوب می شود تا جایی که بسیاری از کشورها دارای پرواز مستقیم به این شهر هستند.
البته ممکن است برای شما هم سوال باشد که بهترین زمان برای خرید تور دبی نوروز ۱۴۰۳، چه زمانی است؟ با شروع فصل بهار، این سرزمین پر جاذبه نسبت به دیگر فصول سال خلوت تر خواهد شد. به همین دلیل مناسب ترین زمان برای سفر به دبی، تعطیلات نوروز می باشد. علاوه بر این در ایام عید نوروز، اغلب فروشگاه های این شهر، آفرهای ویژه ای را روی اجناس خود می گذارند که ارزش سفر و خرید کردن را در این دوران دو چندان می نمایند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به افزایش قیمت هتل ها و بلیط پروازهای دبی در این دوران، قیمت تورهای نوروزی بسیار بیشتر از دیگر فصول سال خواهد بود.

تور دبی نوروز ۱۴۰۳، سفری به پر جاذبه ترین شهر امارات

سفری هیجان انگیز با تور تایلند نوروز ۱۴۰۳:

اگر بخواهیم سرزنده ترین و پرشورترین کشور را در بین بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳ به شما معرفی نماییم، در یک کلام بایستی به کشور تایلند اشاره کنیم. سفر با تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ که به فصل شکفتن شکوفه ها معروف است، می تواند زیبا ترین و رویایی ترین روزهای ابتدایی سال را در کنار خانواده برای شما به ارمغان بیاورد.
در واقع سرزمین تایلند دارای شهرهای ساحلی، جزایر رنگارنگ و دیدنی های جذابی می باشد. هر یک از شهر های تایلند جذابیت های منحصر به خود را دارند که بایستی در هنگام خرید تورها به آن توجه نمایید. اگر به دیدن معابد بودا علاقه مند هستید، خرید تور بانکوک نوروز ۱۴۰۳ و قدم زدن در خیابان های پر جنب و جوش آن را به شما پیشنهاد می کنیم. البته اگر به دنبال تجربه سفری ماجراجویانه همراه با تفریحات آبی شگفت انگیز می باشید، بدون شک تور پوکت نوروز ۱۴۰۳ اقامتی رویایی را برای شما رقم خواهد زد. از دیگر تورهای تایلند، تور پاتایا نوروز ۱۴۰۳ می باشد که به دلیل برگزاری فستیوال های شاد و مهیج، گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. البته می توانید با رزرو تورهای ترکیبی تایلند، یک تیر و چند نشان بزنید و به جای یک شهر از چند مقصد مختلف بازدید نمایید.

معرفی تور هند نوروز ۱۴۰۳:

وقت آن رسیده که شما را با تور هند، شگفت انگیزترین و رنگارنگ ترین مقصد در میان بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳ آشنا سازیم. کشور هند دارای معابد گوناگون، سواحل زیبا، آثار باستانی متعدد و غذاهای لذیذ و خوشمزه است که همگی نشان دهنده فرهنگ غنی این کشور می باشد.
فصل بهار یکی از بهترین زمان ها برای خرید و رزرو تور هند نوروز ۱۴۰۳ است. چرا که علاوه بر آب و هوای عالی، فستیوال های هیجان انگیزی همچون جشن هولی در این کشور برگزار می شود. تورهای هندوستان معمولا به صورت ۷ روزه می باشند و فرصت کافی برای سیر و سیاحت در این سرزمین پهناور را فراهم می کنند. تورهای این کشور همچنین به دلیل فاصله زیاد با ایران تنها به صورت هوایی برگزار می شوند که ایرلاین های ایران ایر و ماهان به هند پرواز دارند. تور هند نوروز ۱۴۰۳، یک سفر عالی و تکرار نشدنی برای شما خواهد بود. پس در خرید آن شک نکنید. البته اگر در مورد قیمت آن سوال دارید، باید گفت که قیمت تورهای این کشور، به فاکتورهای گوناگونی مانند نرخ بلیط، ایرلاین، نوع هتل و مدت زمان اقامت شما بستگی دارد.

معرفی تور هند، سفر به سرزمین تمدن ها

لذت سفر پر جاذبه با تور مالزی نوروز ۱۴۰۳:

یکی دیگر از بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳، سرزمین جنگل های بارانی با حیات وحش متنوع یعنی کشور مالزی می باشد. اگر شما هم دوست دارید که سفری متفاوت داشته باشید، تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ را رزرو نمایید. چرا که جنگل های سرسبز و انبوه در کنار کلان شهرهای پر زرق و برق کوالالامپور و فرهنگ خاص مردم مالزی، تجربه بی بدیلی را برای شما رقم خواهند زد. علاوه بر این با شروع فصل بهار، این کشور نسبت به دیگر فصل ها بسیار خلوت تر می باشد و دیگر با هجوم گردشگران مواجه نخواهید بود. بنابراین اگر می خواهید آب و هوای گرم و شرجی این کشور شما را اذیت نکند و بتوانید از تمام جاذبه های گردشگری مالزی دیدن نمایید، تور مالزی با آغاز سال جدید، یک گزینه عالی خواهد بود.
تور کوالالامپور نوروز ۱۴۰۳، جزو پرفروش ترین تورهای مالزی است که به صورت تور هوایی و با ایرلاین های سلام ایر و ایر عربیا انجام می گردد. مدت زمان اقامت در این تور معمولا ۷ شب و ۸ روز در نظر می گیرند. البته می توان تور را به مدت بیشتر یا کمتر نیز رزرو کرد که در این صورت هزینه های آن افزایش یا کاهش خواهد یافت.

تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳، گذری به سرزمین پادشاهان:

در انتهای آشنایی با بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳ به معرفی تور ارمنستان می پردازیم. اگر دوست دارید، به کشوری با تاریخچه ای کهن و فرهنگ غنی سفر نمایید، ارمنستان انتخابی فوق العاده ای است. با سفر به این کشور، شیفته تاریخ و مبهوت بناهای تاریخی و مناظر طبیعی آن خواهید شد. همچنین تور ارمنستان در فصل بهار، فرصت های مختلفی برای رفتن به جشنواره ها، نمایشگاه ها و فعالیت های فرهنگی ایجاد می نماید و سفری به یادماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
اگر شما هم قصد دارید که تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ را رزرو نمایید، انتخاب های متنوعی پیش روی شما خواهد بود. چرا که برای سفر به این کشور می توانید تورهای زمینی یا هوایی را استفاده کنید. مدت اقامت در تورهای ارمنستان به سلیقه و نظر گردشگران وابسته است، اما آژانس های مسافرتی معمولا بین ۳ تا ۷ شب را برای اقامت برنامه ریزی می کنند. اگر شما هم جزو افرادی می باشید که گمان می کنید، تور ارمنستان همواره در دسترس است، سخت در اشتباه هستید. با وجود اینکه سفر به این کشور بسیار آسان می باشد و نیازی به ویزا ندارد اما یکی از تورهای پر تقاضا است که ظرفیت آن به سرعت تکمیل می شود.

تجربه بهترین تورها با کیارا سیر:

به نظر شما بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳ کدامند؟ آیا می خواهید با بهترین تورهای خارجی در آژانس مسافرتی کیارا سیر در نوروز ۱۴۰۳ آشنا شوید؟ طولانی بودن تعطیلات نوروز، بهترین گزینه برای رهایی از مشغله ها و روزمرگی های زندگی می باشد، از این رو بسیاری از افراد به دنبال مقصدی مناسب برای لذت بردن از این تعطیلات هستند. در همین راستا با توجه به نوع مقصد و نوع تور خود می توانید از جاذبه های آن شهر دیدن کنید و لذت ببرید. از جمله تورهای خارجی در این آژانس می توان به تورهای هند، مالزی، ترکیه، گرجستان، ارمنستان، تایلند، دبی و غیره اشاره کرد که با انتخاب هر یک از این کشورها می توانید با مناسب ترین قیمت در نوروز ۱۴۰۳ با تور سفر کنید و لحظاتی خاطره انگیز را برای خود و عزیزانتان ثبت نمایید.
هر چه به آغاز سال نو نزدیکتر می شویم، قیمت بلیط پروازها، قطارها و هتل ها افزایش پیدا خواهد کرد. از این رو برای خرید تورهای بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳ بایستی هر چه زودتر اقدام نمایید. ما در آژانس مسافرتی کیارا سیر باستان ، فرصتی ویژه را برای شما فراهم کرده ایم تا تورهای بهترین کشورهای دنیا را با قیمت مناسب خریداری کنید. در این صورت می توانید با پرداخت مبلغی معقول و مناسب، یک سفر نوروزی با کیفیت و به صرفه را تجربه نمایید.

تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳، گذری به سرزمین پادشاهان

سخن پایانی:

آیا شما هم به سفری دلچسب در نوروز ۱۴۰۳ فکر کرده اید؟ آیا قصد دارید به کشورهای خارجی سفر کنید اما هنوز مقصد مشخصی را انتخاب نکرده اید؟ بی گمان شهرها و کشورهای زیادی در جهان وجود دارند که گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند اما کدام کشورها بهترین گزینه می باشند؟ در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳ و پرطرفدارترین تورهای خارجی آشنا کنیم تا انتخابی مناسب مطابق با سلیقه، نیاز و بودجه خود انجام دهید. کیارا سیر باستان بهترین تورها را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد تا سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را تجربه نمایید.

https://www.asianews.ir/u/dTu
اخبار مرتبط
تعطیلات سال نو همواره به عنوان زمانی مناسب برای سفر ایرانی‌ها در نظر گرفته می‌شود. مخصوصاً برای افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند، ایام نوروز فرصتی مناسب برای سفر و تفریح فراهم می‌آورد. به همین دلیل، همه ساله با نزدیک شدن به ایام عید، افراد به دنبال بهترین مقصد برای سفرهای خارجی در نوروز می‌گردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید