صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۶
کد خبر: 19494
گزارشگر: 464
۲۵۰
۰
۰
۱
فریبا هشترودی

​آقای جمشیدی نازنین تا همیشه دلتنگ شما خواهم بود

​آقای جمشیدی نازنین تا همیشه دلتنگ شما خواهم بود
ایرج عزیز! من شما را دیر پیدا کردم و زود از دست دادم. دلم می‌خواهد با خود شما درد دل کنم. به خود شما بگویم چقدر کمبود و فقدان‌تان برای عزیزان، دوستان و من که خودم را عضو کوچکی از این عزیزان و دوستان می‌دانم، سنگینی می‌کند.
آسیانیوز - ایرج عزیز، در مورد کار، حرفه، فعالیت، تلاش و همه‌ این‌ها، دوستانی هستند که خیلی بهتر از من صحبت خواهند کرد. من می‌خواهم فقط و فقط از شخصیت مبارز و امیدوارکننده‌ای که شما داشتید، بگویم. روحیه‌ سربلند شما برای من حیرت‌آور بود، چه در ایران و چه در زمانی که با شما تلفنی صحبت می‌کردم یا در مصاحبه‌هایمان. مرحوم پدر همیشه می‌گفت سربلندی و اینکه آدم سرش را صاف نگاه دارد، برای دیگران شادی به ارمغان می‌آورد.


شما این شادی را در کلام‌تان هم داشتید و در خنده‌های‌‌تان و در مزاح‌تان. ایرج عزیز، همواره دلتنگ شما خواهم بود و دلتنگ جمله‌های زیبای شما. دلتنگ خنده‌های شما خواهم بود و دلتنگ طنزتان. همیشه و همیشه.

سر آخر به همه‌ دوستان، خصوصا به همسر نازنین و پسر نازنین‌تان تسلیت می‌گویم و ایرج جان مطمئن باشید در فقدان شما تا حد امکان و در حد توان خودم در کنار آن‌ها خواهم بود. راه شما را تا آن‌جایی که بتوانیم ادامه خواهیم داد و می‌دانید که خیلی، خیلی، خیلی‌ها دوست‌تان داشته‌اند، دارند و خواهند داشت.

چینی‌ها می‌گویند شخصیت یک آدم را همه بعد از رفتنش می‌فهمند. کسی که فراموش نمی‌شود، کسی است که بعد از رفتن‌اش همه با او هستند و حضورش همیشه احساس می‌شود. این یعنی شخصیت دوست‌داشتنی، و این یعنی انسانی که انجام وظیفه کرده است. به یادتان و به سلامتی شما.

https://www.asianews.ir/u/dWE
اخبار مرتبط
خبری کوتاه آمد که ایرج جمشیدی را از دست دادیم . این خبر برای ما که نمی‌دانستیم، ایرج به چه سبب دنیای زندگان را ترک کرد، ضربه‌ای بود سنگین‌تر از اطلاع ساده بر فقدان یک آشنای قدیمی و درعین حال حاوی این سرزنش به خود بود که چرا از او خبری نمی‌گرفتی؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید