صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۹
کد خبر: 19574
گزارشگر: 2
۱۲۲۵
۰
۰
۱
هدیه‌ای به‌یادماندنی

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت (هدیه کوچک برای یادگاری)

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت (هدیه کوچک برای یادگاری)
مهاجرت، واژه‌ای تلخ اما در عین حال بسیار شیرین است؛ اتفاقی که نمی‌دانیم که برای آن خوشحال یا ناراحت باشیم! با مهاجرت‌کردن معمولاً عزیزانمان از ما دور می‌شوند، اما سرعت رشد و پیشرفتشان تا چندین‌برابر افزایش پیدا می‌کند. شما در این اتفاق زیبا می‌توانید با یک هدیه ساده طرف مقابلتان را خوشحال کنید. اگر یکی از دوستان و عزیزانتان قصد مهاجرت‌کردن دارد، برای او هدیه‌ای به‌یادماندنی بگیرید تا او با هر بار دیدن این هدیه به یاد شما و خاطرات خوبتان بیفتد. این هدیه می‌تواند جای خالی شما را برای طرف مقابل نیز پر کرده و تحمل غم دوری‌تان را راحتتر کند.

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت می‌تواند یک عکس ۲ نفره یا یکی از اشیاء و لوازم خاصی باشد که با آن خاطره‌ای به یادماندنی با طرف مقابلتان دارد. برای تهیه این هدیه حتماً لازم نیست هزینه‌های گزاف و بسیار زیادی را صرف اشیاء و وسایل گران‌قیمت کنید، چون با کوچکترین و ساده‌ترین هدایا می‌توانید لبخند را به لب طرف مقابل هدیه دهید؛ به‌شرط اینکه دقیقاً بدانید کدام هدایا برای یادگاری مناسب هستند.
اما آیا بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت را می‌شناسید؟ کدام هدیه برای طرف مقابل کاربردی و خاطره‌انگیز است؟

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت دوستان و آشنایان

در ادامه لیستی از هدایای مناسب برای مهاجرت را می‌آوریم و درباره آنها توضیح می‌دهیم:

سررسید و خودنویس

بسیاری از کمپانی‌ها به‌عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتری‌ها و کارکنانشان از ست سررسید و خودنویس استفاده می‌کنند؛ اما تنها کاربرد این وسایل برای تبلیغات نیست، چون شما با آنها می‌توانید یک کادوی یادگاری بسیار جذاب را به طرف مقابلتان هدیه دهید.
شما می‌توانید داخل این سررسید متنی را به‌عنوان یادگاری برای وی بنویسید و سپس این وسایل را به او هدیه دهید. قطعاً هر بار که طرف مقابل قصد نوشتن مطلبی را داخل سررسید دارد، ابتدا متن شما را می‌خواند و با به یادآوردن‌تان خاطرات شیرینتان را تداعی می‌کند.
شما حتی می‌توانید در برخی از صفحه‌های این سررسید عکس‌های یادگاری خود و طرف مقابلتان را بچسبانید و از آن یک آلبوم عکس بسازید.

ماگ

ما ایرانی‌ها عاشق انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گرم و سرد هستیم و برای صرف آنها نیز از انواع مختلفی از ماگ‌ها استفاده می‌کنیم. این حتی درباره کسانی که مهاجرت می‌کنند نیز صدق می‌کند و همیشه لیوان یا ماگ موردعلاقه‌شان را همراه خود می‌برند.
بسیاری از کمپانی‌ها نیز از ماگ به‌عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند؛ مثلاً ماگ‌ها را در بسته‌بندی‌های شیک یا داخل ساک دستی تبلیغاتی قرار داده و به مشتری‌ها یا کارکنان هدیه می‌دهند.
اگر می‌خواهید طرف همواره به‌یادتان باشد، برای او یک ماگ با طراحی زیبا بخرید. شما حتی می‌توانید تصویر خود یا یک عکس مشترک را بر روی ماگ چاپ کنید.

آلبوم عکس

چرا به‌جای چسباندن عکس‌ها در سررسید، به‌فکر استفاده از آلبوم نیستید؟ یک آلبوم عکس تهیه کنید و تمام عکس‌های خاطره‌انگیزتان را داخل آلبوم بچسبانید. شما حتی می‌توانید برگه‌های کوچکی در کنار هر عکس چسبانده و نکته‌های خنده‌دار، جالب و به‌یادماندنی داخل عکس‌ها را در این برگه‌ها بنویسید تا طرف مقابل با خواندن آنها لبخند بزند و روز‌های شیرین در کنار شما بودن را به‌یاد بیاورد.
البته توجه داشته باشید که آلبوم‌های عکس خیلی بزرگ تهیه نکنید، بلکه آلبوم‌های کوچکی بخرید که به‌راحتی در قفسه کتابخانه، داخل کشو‌ها و ... جای می‌گیرند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

عطر و ادکلن

حتماً برایتان پیش‌آمده که با استشمام رایحه‌ای خاص فردی را به‌یاد آورده‌اید؛ بنابراین اگر می‌خواهید طرف مقابل بعد از مهاجرت به‌یادتان باشد، عطر خود یا یکی از انواع عطر‌های خوشبوی برند‌های مختلف را برای وی تهیه کنید. قطعاً او با گرفتن این هدیه از شما و با هر بار استشمام آن به‌یادتان می‌افتد.
توجه داشته باشید که عطر یا ادکلن موردنظر را کاملاً مطابق با سلیقه شخصیت طرف مقابل تهیه کنید تا امکان استفاده از آن را داشته باشد. بسیاری از افراد در خرید عطر به این موضوع مهم توجه‌ای ندارند و برای همین خوشبوکننده‌ای نامناسب برای طرفشان خریداری می‌کنند.

زیورآلات دست ساز

چه اتفاقی زیباتر از اینکه شخص مهم زندگی‌تان بعد از مهاجرت از زیورآلات دست‌ساز شما استفاده کند؟ از یک دست‌بند ساده گرفته تا گوشواره یا گردنبند که جزء پراستفاده‌ترین زیورآلات به‌شمار می‌آیند، به‌عنوان بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت شناخته می‌شوند.
شما می‌توانید انواع زیورآلات را به‌صورت دست‌ساز تهیه کنید و حتی نام خود و طرف مقابلتان را نیز روی این زیورآلات حک کرده و به او هدیه دهید.

ویدیوی چند دقیقه ای

یک دوربین آماده کنید و جلوی آن بنشینید؛ حالا تمام احساس خوبی را که به‌طرف مقابلتان دارید، جلوی دوربین بگویید. تمام حرف‌های دلتان را بزنید، از اینکه چقدر خوشحال هستید او در زندگی شماست و ...؛ تا می‌توانید از طرف مقابل تعریف و تمجید واقعی کنید و احساس خوبتان را به این روش به وی انتقال دهید.
همین ویدیوی چنددقیقه‌ای باعث می‌شود که طرف مقابل احساس غربت کمتری در خارج از کشور داشته باشد و با هر بار دیدن ویدیوی‌تان احساس دلگرمی خاصی کند.
بسیاری از افرادی که مهاجرت می‌کنند، تا مدتی از لحاظ احساسی حساسیت‌های مختلفی پیدا می‌کنند؛ اما همین ویدیو‌ها و حرف‌های دلگرم‌کننده اطرافیان باعث می‌شود تا آنها زودتر به روال عادی زندگی‌شان برگردند.

ساعت مچی

یکی از جذابترین اکسسوری‌هایی که بسیاری از خانم‌ها و آقایان به استفاده از آن علاقه زیادی دارند، ساعت مچی است. انواع ساعت مچی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار به‌فروش می‌رسند. شما می‌توانید ابتدا به سبک تیپ و استایل طرف مقابلتان توجه کنید، سپس بر اساس استایل وی برای خرید ساعت به بازار بروید.
انواع ساعت‌های رسمی و اسپرت با طیف گسترده‌ای از طرح و رنگ در بازار موجود هستند که قطعاً برخی از آنها با تیپ و استایل طرفتان همخوانی کامل دارند؛ بنابراین همین اکسسوری‌ها را تهیه کنید.

کتاب

برخی از افراد عاشق خواندن کتاب هستند و به‌همین‌دلیل کتاب را به هر هدیه دیگری ترجیح می‌دهند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید و به مطالعه علاقه زیادی دارید، قطعاً با کتاب‌هایی با ژانر‌های مختلف آشنا خواهید بود. شما دراین‌صورت می‌توانید بهترین کتاب‌ها را بر اساس سلیقه و علاقه طرف قابل بخرید و به او هدیه دهید.
اغلب افراد به کتاب‌هایی با موضوع روانشناسی علاقه دارند؛ بنابراین اگر شما نیز در تهیه کتاب با عنوان مناسب دچار مشکل‌شده‌اید، پیشنهاد می‌دهیم که سری به قفسه کتاب‌های روانشناسی نیز بزنید.

قاب گوشی

خوشبختانه اکنون به‌لطف پیشرفت فناوری حتی امکان چاپ عکس‌ها بر روی قاب گوشی‌ها وجود دارد. شما می‌توانید یکی از عکس‌های 2 نفره خود را بر روی این قاب‌ها بیندازید و قاب را به طرف مقابل هدیه دهید. قطعاً این تصویر 2 نفره احساس خوبی درون فرد به‌وجود می‌آورد.
شما حتی می‌توانید قاب گوشی موردعلاقه طرف مقابل را تهیه کنید. انواع مختلفی از قاب‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به‌فروش می‌رسند که قطعاً یکی از این محصولات مطابق با میل طرفتان خواهد بود.

دیوارکوب یا تابلو

یک متن، شعر یا نقاشی خاص را برروی تابلو یا دیوارکوب ترسیم کنید؛ اکنون شما می‌توانید دیوارکوب را به طرفتان هدیه دهید.
شما می‌توانید دیوارکوب یا تابلوهای آماده را نیز در بسیاری از مراکز عرضه لوازم خانگی ببینید و یکی از آنها را بخرید.

اشیاء طرح شهر‌های ایران

برخی اشیاء دارای طرح‌های خاصی از کشور ایران هستن که جذابیت ظاهری بالایی نیز دارند. مثلاً برخی هنرمندان تصاویر برخی شهر‌ها را روی انگشتر‌ها پیاده‌سازی می‌کنند و هنر خود را به‌نمایش می‌گذارند.
اگر می‌خواهید واقعاً طرف مقابل را تحت تأثیر بگذارید تا حتی بعد از مهاجرت نیز با شما در ارتباط باشد، برای وی وسایلی با طرح شهر یا کشورتان بخرید.

دوره آموزشی

اگر طرف مقابل به‌قصد ادامه تحصیل، کار و افزایش مهارت‌های مختلف خود به خارج از کشور مهاجرت می‌کند، بنابراین برای او به‌عنوان هدیه یک دوره آموزشی مرتبط با کسب‌و‌کار وی را تهیه کنید. شما حتی می‌توانید نام طرف مقابل را در دوره‌های روانشناسی و عمومی مختلف نیز بنویسید تا بیشترین بهره را از هدیه‌تان ببرد.
اگر به‌عنوان بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت اقدام به تهیه دوره‌های آموزشی کنید، طرف مقابل با هر بار استفاده از مهارت و توانمندی‌های خود قطعاً به‌یادتان می‌افتد و قدردانتان خواهد بود.

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت که قیمت ندارد

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت قیمت ندارد و نمی‌توان برای آن ارزش مادی خاصی تعیین کرد برخی افراد حتی سال‌ها ساده‌ترین هدایا را از نزدیکان و عزیزانشان نگه می‌دارند و با دیدن آنها احساس خوبی می‌گیرند؛ بنابراین هرچند ارزش مادی برخی از این کار‌ها حتی پایین است، اما قطعاً ارزش معنوی بالایی پیدا می‌کنند تاجایی‌که طرف مقابلتان حتی با مبالغ زیاد حاضر به‌فروش هدیه‌تان نخواهند بود.

با آگاهی از بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت اکنون می‌توانید به بازار بروید و متناسب با سلیقه و علاقه طرف مقابلتان هدیه‌ای را بخرید. در این زمینه حتی امکان دریافت مشاوره از کارشناس‌های فروش این مراکز را نیز دارید که با تجربه خود می‌توانند بهترین و کاربردی‌ترین کادوها را معرفی کنند. این افراد بار‌ها در همین زمینه محصولاتی را به مشتری‌های خود فروخته‌اند، بنابراین به‌خوبی می‌دانند که کدام محصولات و هدایا بیشتر تأثیرگذاری را به‌همراه دارد.

https://www.asianews.ir/u/dXZ
اخبار مرتبط
هنگامی که به انتخاب هدیه برای عزیزان و دوستانمان می‌پردازیم، یکی از گزینه‌هایی که همیشه جذاب و مورد علاقه است، عطرها هستند. عطرها به عنوان یکی از عناصر زیبایی شناخته می‌شوند و می‌توانند احساسات عمیقی را به اشتراک بگذارند. اما چگونه می‌توانیم بهترین عطر را برای هدیه دادن انتخاب کنیم؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید