صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۸
کد خبر: 19587
گزارشگر: 464
۳۱۶
۰
۰
۳
یادداشت| دکتر محمد رسولی

ایرج جمشیدی، روزنامه نگار اقتصادی ایران

ایرج جمشیدی، روزنامه نگار اقتصادی ایران
دکتر محمد رسولی ( دانش آموخته ی حقوق اقتصادی ) و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : استاد فقید ایرج جمشیدی، روزنامه نگار نو گرا بود که با پوشش اخبار اقتصادی و پخش خبرهای مربوط به فعالیت های اقتصادی، فضای رخوت زده و رکود خبری را می شکست و جوشش و


آسیانیوز - دکتر محمد رسولی ( دانش آموخته ی حقوق اقتصادی ) و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : استاد فقید ایرج جمشیدی، روزنامه نگار نو گرا بود که با پوشش اخبار اقتصادی و پخش خبرهای مربوط به فعالیت های اقتصادی، فضای رخوت زده و رکود خبری را می شکست و جوشش و پویش و فعالیت و انگیزه و امید به فعالان اقتصادی می بخشید.

مردی نستوه و سترگ‌ با روحی بزرگ که آزردگی های بسیار روزگار او را از پای نینداخته و بر عکس و با شگفتی روحیه ی شاد و نشاط اور در وی پدید آمده بود که همگان را سر شوق می آورد و به کوشش تشویق می کرد.
مردی شاد که اکنون با رفتنش شادی را از ما برده و خاطرات او به یادگار نزد ما مانده و حسرت کم دیدنش بر دل سوگوارمان نشسته است.

وی با وجود امکانات کم، کارهای بزرگ کرد و با وجود انواع محدودیت ها و مشکلات به سهم خود نقش بسیار موثر مثبت بر اقتصاد ایران از طریق کار رسانه ای در نشر اخبار اقتصادی داشت.

مردی که علاوه بر ایجاد تحرک اقتصادی با فعالیت تخصصی رسانه ای و بطور مشخص، تاسیس روزنامه ی اختصاصی اقتصادی، در دیگر جبهه ها از جمله فرهنگی، ورزشی ،اجتماعی و …هم نقش ممتازی داشت.
افسوس، روزگار غدار زود هنگام و ناگهانی او را از ما گرفت !

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

https://www.asianews.ir/u/dYc
اخبار مرتبط
ایرج جمشیدی، روزنامه‌نگار پیشکسوت، مدیر مسئول و سردبیر روزنامه‌ی آسیا نیمه‌شب گذشته، پس از طی یک دوره بیماری، در بیمارستان درگذشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید