صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
کد خبر: 19786
گزارشگر: 2
۴۱۱
۰
۰
۱
باتری خودرو

فروشگاه ایراندوست از برترین فروشگاه های فروش باتری ماشین

فروشگاه ایراندوست از برترین فروشگاه های فروش باتری ماشین
اگر شما بخواهید یک باتری را برای خودروی خودتان انتخاب کنید باید حتماً یک فروشگاه معتبر انتخاب شما باشد تا بتوانید از کیفیت کالای خریداری شده مطمئن شوید. ما به شما توصیه می‌کنیم که هم اکنون به سایت مجموعه باتری ماشین ایران دوست مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید باتری ماشین کار دشواری است و به راحتی نمی‌توانید یک محصول مرغوب را از میان محصولات متنوعی که در بازار وجود دارد انتخاب کنید. تنها راه برای خرید یک باتری مطمئن و اورجینال انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید شما است. یکی از برترین فروشگاه‌های فروش باتری ماشین که سابقه طولانی در فروش انواع برندهای مختلف باتری ماشین دارد مجموعه ایراندوست است. این مجموعه محصولات خود را به صورت غیرحضوری نیز ارائه می‌کند بنابراین شما به راحتی می‌توانید در هر زمان و مکانی که حضور داشته باشید از این مجموعه خریدتان را انجام دهید. اگر می‌خواهید با این مجموعه بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

درباره شرکت ایراندوست

شرکت باتری ایراندوست از سال ۱۳۹۳ در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرد و با بسیاری از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید انواع باتری قرارداد داشته و محصولات این شرکت‌ها را به فروش می‌رساند. برای خدمات فروش بهتر این شرکت خدمات خود را به صورت غیرحضوری نیز ارائه می‌کند. شعبه‌های جدیدی که در شهر تهران وجود دارند نیز این امکانات برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا برای خرید انواع باتری با برندهای متنوع به صورت حضوری نیز به آنها مراجعه کنند.

اطلاعات شرکت باتری فروشی ایراندوست

از مزیت‌های خدمات این شرکت می‌توان به فروش انواع باتری به قیمت درب کارخانه و ارسال سریع و رایگان به سراسر تهران اشاره کرد. برای فروش خرده و عمده می‌توانید از این مجموعه استفاده کنید. تمامی باتری‌های سبک و سنگین توسط این مجموعه با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید با خیال راحت یک باتری مناسب را برای خودرو خودتان انتخاب کنید می‌توانید این شرکت را انتخاب کرده و از کیفیت و طول عمر بالای محصولات آن برخوردار شوید.

چرا فروشگاه باتری ایراندوست را برای خودمان انتخاب کنیم؟

یکی از دلایل مهمی که به شما توصیه می‌کنیم فروشگاه باتری ایراندوست را برای خودتان انتخاب کنید ارسال رایگان محصولات این مجموعه به تهران به صورت رایگان است. در صورتی که در نقاط مختلف دیگر کشور نیز زندگی می‌کنید به راحتی می‌توانید از طریق این مجموعه سفارش خود را ثبت کنید و با هزینه‌های بسیار پایین محصولات متنوعی را خریداری کنید.
از آنجایی که این مجموعه سابقه بالایی در فروش انواع باتری دارد شما را از مشاوره لازم برخوردار می‌کند تا با توجه به نیاز خودرو شما یک باتری مناسب را برای آن انتخاب کنید. از آنجایی که برای هر خودرو باید یک باتری با ظرفیت مشخص انتخاب شود شما باید به آمپر باتری دقت زیادی داشته باشید. این مجموعه اطلاعات کاملی از انواع باتری دارد و اطلاعات دقیقی را در اختیار شما نیز قرار خواهد داد.

قیمت محصولات فروشگاه ایراندوست

در صورتی که شما محصولات خود را از مجموعه باتری ایراندوست خریداری کنید از قیمت پایین و به صرفه آنها برخوردار خواهید شد. این مجموعه بدون وجود واسطه و به عنوان یک نماینده محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به همین دلیل باتری‌ها با کمترین قیمت ارائه می‌شوند. در صورتی که بخواهید قیمت باتری را برای شما کاهش پیدا کند می‌تواند روش غیر حضوری را برای خرید خود انتخاب کنید. این روش نیز به شما کمک می‌کند تا بدون مراجعه به فروشگاه در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و سفارش خود را در زمان کوتاهی ثبت کنید. قیمت باتری ماشین در فروشگاه باتری ایراندوست با جزئیات قابل مشاهده است.

یک فروشگاه معتبر باتری خودرو باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یک فروشگاه معتبر باتری خودرو باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. این مجموعه باید سابقه بالایی در زمینه فروش انواع باتری خودرو داشته باشد و برای همه خودروها باتری‌های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار دهد. تنوع باتری یک فروشگاه اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا شاید برخی از مشتریان بخواهند از انواع برندها را خریداری کرده و هر یک از آنها را با یکدیگر مقایسه کنند.
اگر یک فروشگاه محدودیت زیادی در انتخاب باتری برای مشتری به وجود آورد مشتری مجدداً برای خرید خود به آن مجموعه مراجعه نخواهد کرد. یکی از مزیت‌های بسیار مهمی که در هنگام خرید از مجموعه باتری ایران دوست می‌توانید از آن برخوردار شوید تنوع بالای محصولات این شرکت است. باتری‌ها با آمپراژ ۵۰ تا ۲۰۰ ولت تولید می‌شوند و این شرکت انواع این باتری‌ها را با برندهای مختلف در فروشگاه خود دارد. اگر شما به سایت این مجموعه مراجعه کنید می‌توانید در دسته‌بندی آن محصولات مختلف را جستجو کرده و نیاز خود را به راحتی پیدا کنید.

باتری ماشین

برترین فروشگاه باتری ماشین

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا فروشگاه باتری ایران دوست به عنوان برترین فروشگاه شناخته می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم از آنجایی که تمامی مشتریانی که محصولات مختلف را از این مجموعه خریداری می‌کنند از رضایت کافی برخوردار شده‌اند این فروشگاه به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های کشور شناخته می‌شود.
از آنجایی که این فروشگاه خدمات بسیار زیادی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و اگر باتری‌ها دچار مشکل باشند آنها را سریعاً تعویض می‌کند این فروشگاه را به عنوان یکی از فروشگاه برتر در کشور می‌شناسند. فروشندگان زیادی در تهران وجود دارند که انواع باتری ماشین را با هزینه‌های مختلف به قسمت‌های گوناگون تهران ارسال می‌کنند.
این فروشگاه با ارسال رایگان خود در تهران باعث رضایت بسیاری از مشتریان شده است. یکی دیگر از دلایلی که این مجموعه را به عنوان یک فروشگاه برتر می‌شناسد فروش محصولات بسیار با کیفیتی است که پیش از ورود به بازار مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و هیچگونه مشکلی ندارند. این فروشگاه همه محصولات خود را با قیمت مناسبی به دست مشتری می‌رساند و همین مورد باعث می‌شود که هیچگونه تخلفی در فروش این محصولات وجود نداشته باشد.
اگر شما بخواهید یک باتری را برای خودروی خودتان انتخاب کنید باید حتماً یک فروشگاه معتبر انتخاب شما باشد تا بتوانید از کیفیت کالای خریداری شده مطمئن شوید. ما به شما توصیه می‌کنیم که هم اکنون به سایت مجموعه باتری ماشین ایران دوست مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. این شرکت به عنوان نماینده رسمی شرکت‌های صباباتری، آذرباتری و غیره فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

https://www.asianews.ir/u/e1q
اخبار مرتبط
هنگام استارت زدن، اگر خودرو روشن نشود، معمولا اولین چیزی که ذهن هر راننده‌ای را به‌خود درگیر می‌کند، خرابی باتری ماشین است. سیستم برق ماشین است که توان لازم برای به‌جریان انداختن سوخت به‌سمت محفظه احتراق و همچنین جرقه زدن شمع‌ها را فراهم می‌کند. با توجه به اینکه هنگام استارت زدن دینام کار نمی‌کند، این باتری است که وظیفه تامین انرژی الکتریکی قطعات را برعهده دارد. سوال اساسی این است که از کجا بفهمیم باتری ماشین خراب شده است یا خیر؟ در این مطلب به بررسی مهم‌ترین علائم و دلایل خرابی باتری خودرو و راه‌های جلوگیری از خراب شدن باتری ماشین می‌پردازیم. حتما تا پایان با ما همراه باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید