صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۴
کد خبر: 19898
گزارشگر: 2
۴۲۱
۰
۰
۳
خرید ویلچر

ویلچر برقی با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

ویلچر برقی با قیمت مناسب از کجا بخریم؟
فرقی نمی کند به چه علتی نیاز به ویلچر دارید. باید در ابتدا بدانید که چه نوع ویلچری می خواهید خریداری کنید. ویلچر دستی یا ویلچر برقی؟ در حال حاضر انواع مختلفی از ویلچر در بازار به فروش می رسد که از نظر ابعاد، شکل، قابلیت ها، تکنولوژی، قیمت و ... با هم تفاوت دارند.

ویلچر، حکم پا را برای افرادی دارد که قدرت راه رفتن را ندارند. افراد مسن، معلولان، جانبازان و بیمارانی که دچار مشکلات نقص عضو، آرتریت، دیستروفی عضلانی، فلج اطفال، سکته مغزی و ... شده اند، می توانند با توجه به نیاز خود از این دستگاه استفاده کنند.
بسیاری از افراد به دلیل امکانات و قابلیت های ویلچرهای برقی، این نوع ویلچر را خریداری می کنند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید و به دنبال محلی برای خرید ویلچر برقی با قیمت مناسب می گردید با ما همراه باشید. در ادامه پاسخ این سوال را پیدا می کنید.

ویلچر مناسب

شاید این سوال شما هم باشد که از کجا بفهمیم یک ویلچر مناسب است یا خیر؟ به طور کلی ویلچر برای استقلال بیشتر و جابه جایی راحت تر افراد ناتوان اختراع شد. آنها با استفاده از ویلچر می توانند کارهای خود را انجام دهند و از کمک دیگران بی نیاز شوند.
زمانی یک ویلچر مناسب است که بتواند نیازهای فردی و شرایط محیطی را برآورده کند. این دستگاه، ایمن و بادوام می باشد و به راحتی و با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ساختار ویلچر متناسب با ارگونومی بدن فرد است. فرد با استفاده از آن می تواند به راحتی در فعالیت های اجتماعی، ورزش و تفریح شرکت کند. در واقع، استفاده از یک ویلچر مناسب منجر به استقلال و بهبود سلامت و کیفیت زندگی فرد می شود.

انواع ویلچر برقی

قبل از انتخاب و خرید ویلچر برقی باید انواع آن را بشناسید تا بهترین و مناسب ترین نوع ویلچر را انتخاب نمایید. از انواع ویلچر برقی می توان به ویلچرهای برقی مبله، ایستا و تاشو اشاره کرد.
ویلچرهای برقی مبله، یک صندلی نرم دارند که حس صندلی های راحتی خودروها یا مبل های نرم خانگی را به فرد می دهند.
نوع صندلی، موتور، باتری و تجهیزات دیگر باعث شده است تا وزن این ویلچرها زیاد باشد و قابلیت تا شدن نداشته باشند. نوع دیگری از ویلچرهای برقی با نام ایستا شناخته می شوند. افراد با کمک این نوع ویلچر می توانند روی پای خود بایستند.
ویلچر برقی تاشو در بین انواع مختلف ویلچر، از محبوبیت بالایی برخوردار است. خصوصیات ویژه ی این ویلچر کاربردی و پر فروش باعث شده است تا افراد زیادی تمایل به خرید آن داشته باشند. مهم ترین خصوصیت این نوع ویلچر، وزن کم و قابلیت جمع شوندگی آن است.
افرادی که از این نوع ویلچر استفاده می کنند، می توانند ویلچر خود را درون صندوق عقب خودرو بگذارند و به راحتی مسافرت بروند. به این ترتیب می توانند در هر مکان و زمانی از این ویلچر برقی سبک استفاده کنند. بنابراین اگر جزء افرادی هستید که زمان زیادی را مشغول فعالیت در بیرون از منزل هستید، پیشنهاد می کنیم یک ویلچر برقی تاشو خریداری کنید.

در زمان خرید ویلچر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

رعایت یک سری نکات در زمان خرید ویلچر به شما کمک می کند تا انتخاب مناسبی داشته باشید. یکی از موارد مهم این است که شما برای چه مدتی می خواهید از ویلچر استفاده کنید. برخی از افراد به دلیل بیماری و با صلاحدید پزشک برای مدت مشخصی از ویلچر استفاده می کنند.بنابراین، در زمان انتخاب ویلچر به مدت زمان استفاده از آن دقت داشته باشید.
نکته ی مهم دیگر، چرخ های ویلچر هستند. ویلچر وسیله ای است که برای استفاده کنندگان، حکم پا را دارد. پس دقت کنید که می خواهید از ویلچر در کجا استفاده کنید. نوع چرخ ها را متناسب با کاربرد و نیاز خود انتخاب نمایید. علاوه بر این، به انعطاف پذیری ویلچر هم توجه داشته باشید. شما ممکن است ساعات طولانی را بر روی ویلچر بنشینید، پس محصولی را انتخاب کنید که بتوانید قسمت نشیمنگاه و پشتی صندلی را متناسب با اسکلت بدن خود تنظیم نمایید.
ابعاد و وزن ویلچر هم اهمیت زیادی دارند. برخی از ویلچرها سبک هستند و به راحتی می توان آنها را جا به جا کرد. این یک مزیت بزرگ محسوب می شود. در مورد ویلچرهای برقی، سیستم ترمز و کنترل صندلی بسیار مهم است. امکانات جانبی مانند جا پایی، سینی غذا و ... جزء مواردی هستند که موجب راحتی شما می شوند. اگر در زمان خرید ویلچر به این نکات توجه کنید، می توانید خرید بهتری را تجربه نمایید.

ویلچر تاشو

خرید ویلچر برقی با قیمت مناسب

یکی از مهم ترین نکاتی که مشتریان در زمان خرید ویلچر برقی به آن توجه می کنند، قیمت محصول است. طبیعتا همه افراد به دنبال خرید یک ویلچر باکیفیت و البته با قیمت مناسب هستند.
عوامل مختلفی مانند وزن ویلچر، تکنولوژی، شکل ظاهری، ابعاد، امکانات جانبی، نوع چرخ ها، نرخ ارز و... بر روی قیمت ویلچر برقی تاثیر می گذارند. با گسترش اینترنت و دسترسی آسان به آن، بسیاری از مردم خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند.
اگر به دنبال خرید ویلچر برقی هستید با جستجو در اینترنت می توانید شرکت های زیادی را پیدا کنید که در این زمینه فعالیت می کنند. شما می توانید برای خرید ویلچر برقی با قیمت مناسب به وبسایت ایزی موبیل مراجعه نمایید.
یکی از دلایل موفقیت این فروشگاه ، عرضه ی نسل جدیدی از ویلچرهای برقی و مکانیکی می باشد. محصولات ایزی موبیل با بهره برداری از نمونه های درجه یک خارجی تولید می شوند. ظاهر شیک و مدرن، کیفیت بالای محصول، قیمت مقرون به صرفه، گارانتی و خدمات پس از فروش ایزی موبیل باعث محبوبیت و افزایش فروش آن شده است.
پس با خیالی کاملا راحت خرید خود را انجام دهید و اصلا نگران قطعات ویلچر و خرابی آنها نباشید. فروشگاه ویلچر ایزی موبیل برای راحتی مشتریان خود، لوازم جانبی ویلچر را نیز عرضه می کند.

سخن پایانی

ویلچر برقی تاثیر بسزایی در راحتی و بهبود سطح کیفی زندگی افراد دارد. امکانات و قابلیت های این ویلچر باعث افزایش توانمندی استفاده کنندگان می شود. با خرید نسلهای جدید از ویلچر برقی می توانید به صورت مستقل و بدون کمک گرفتن از سایرین، کارهای خود را انجام دهید و در فعالیت های اجتماعی مشارکت نمایید. ویلچرهای برقی ایزی موبیل، از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار هستند و نسبت به نمونه های خارجی قیمت کمتری دارند.

https://www.asianews.ir/u/e3f
اخبار مرتبط
ویلچرهای برقی تاشو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند موردتوجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. جمع و جور بودن این ویلچرها و قابلیت تاشوندگی آنها باعث شده است تا گزینه ی مناسبی برای افرادی باشند که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند. این افراد به راحتی می توانند بعد از استفاده از ویلچر، آن را جمع کنند و در گوشه ای از منزل قرار دهند. ویلچرهای برقی تاشو، وزن کمی دارند و می توان آنها را به راحتی جابجا کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید