صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۹
کد خبر: 20615
گزارشگر: 2
۲۰۶
۰
۰
۱
تور کوالالامپور

خرید دلچسب و ارزان از برندهای معتبر با رزرو تور مالزی عید فطر (هاری رایا)

خرید دلچسب و ارزان از برندهای معتبر با رزرو تور مالزی عید فطر (هاری رایا)
یکی از دلایل محبوبیت مالزی نزد مسافران در عید فطر برقراری جشنواره‌های فروش در این کشور به خصوص در شهر کوالالامپور است. این حراج‌ها ممکن است تا ۷۰ یا ۸۰ درصد هم برسد. آن هم در شهری که بیش از ۱۵۰ مرکز خرید کوچک و بزرگ دارد. به همین دلیل هم می‌توانید هر خریدی که مدنظر دارید را با رزرو تور مالزی در عید فطر انجام دهید.

عید فطر یا هاری رایا در مالزی به طور ویژه‌ای جشن گرفته می‌شود. به غیر از اینکه در این روز مردم به عبادت می‌پردازند، تمامی مساجد و خانه‌های شهرهای این کشور نیز چراغانی می‌شود. علاوه‌بر این موارد یکی از دلایل محبوبیت مالزی نزد مسافران در عید فطر برقراری جشنواره‌های فروش در این کشور به خصوص در شهر کوالالامپور است. این حراج‌ها ممکن است تا ۷۰ یا ۸۰ درصد هم برسد. آن هم در شهری که بیش از ۱۵۰ مرکز خرید کوچک و بزرگ دارد. به همین دلیل هم می‌توانید هر خریدی که مدنظر دارید را با رزرو تور مالزی در عید فطر انجام دهید. البته قبل از هرچیز باید از منطقه‌ی قرارگیری مراکز خرید مهم این شهر مطلع باشید.

اکثر مراکز خرید کوالالامپور کجا هستند؟

مناطق بوکیت بین تانگ و اَمپنگ دارای مراکز خرید بیشتری نسبت به سایر بخش‌های کوالالامپور هستند. همچنین مشهورترین مراکز خرید این شهر نیز در دو منطقه‌ی مذکور ساخته شده است. در نتیجه باید در زمان رزرو تور مالزی به محل اقامت‌تان دقت ویژه‌ای داشته باشید.

۷ فروشگاهی که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید!

شما می‌توانید در صورت رزرو تور کوالالامپور با مراجعه به هر یک از مراکز خرید زیر، اجناس مورد نیازتان را با قیمت تخفیف خورده و ارزان خریداری کنید:

  1. برج‌های دوقلوی پتروناس

    این مرکز خرید در زیر برج‌های دوقلوی پتروناس واقع شده و یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های بزرگ در کوالالامپور به حساب می‌آید. در این مرکز برندهای معتبری از جمله گوچی، پرادا، ورساچه و شنل اجناس خود را به فروش می‌رسانند. همچنین این دارای رستوران‌های لوکس و سینماهای پیشرفته است.
  2. مرکز خرید برجایا (Berjaya Times Square)

    این مجموعه مراکز خرید دو طبقه با بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه مختلف ارائه می‌دهد. برندهایی مانند نایک، آدیداس و Forever 21 در اینجا موجود هستند. از جمله امکانات ویژه این مرکز خرید می‌توان به پارک تفریحی داخلی و سینماهای ۹۰۰ نفره اشاره کرد.
  3. سانگی وی پلازا (Sungei Wang Plaza)

    این مرکز خرید واقع در قلب شهر کوالالامپور است. در این مرکز خرید برندهای مختلف محلی و بین‌المللی مانند H&M، Zara و Uniqlo اجناس خود را به فروش می‌رسانند. همچنین بازارهای محلی و فروشگاه‌های سنتی نیز در داخل این مجموعه وجود دارند. در نتیجه می‌توانید خرید‌های خود با
  4. پاویلیون (Pavilion Kuala Lumpur)

    با محلی فوق‌العاده لوکس و برندهای معروفی مانند Burberry، Coach، و Louis Vuitton، این مجموعه مراکز خرید جزء بهترین‌های کوالالامپور است. همچنین دارای رستوران‌های معتبر و سینماهای تکنولوژیک‌ترین است.
  5. مرکز خرید لوت ۱۰

    با داشتن برندهای پوشاک مانند Topshop و Ted Baker، جذابیت خاصی دارد. همچنین اینجا می‌توانید فروشگاه‌های محلی و رستوران‌های خوبی را تجربه کنید.
  6. مرکز خرید مید ولی (MID Valey)

    این مجموعه مراکز خرید یکی از بزرگترین در کوالالامپور است و دارای بیش از ۵۰۰ فروشگاه و رستوران می‌باشد. برندهای متنوعی مانند Marks & Spencer، H&M، و Apple Store در اینجا قابل دسترسی هستند.
  7. مرکز خرید ‌اونو (Avenue K)

    این مرکز خرید در محله‌ی مدرن KLCC قرار دارد. این مجموعه دارای برندهای معتبری مانند Sephora، Dior و Swarovski است. همچنین اینجا دارای یک رستوران در طبقه بالا با منظره‌ی دلنشین شهر است.

هتل‌هایی که کار شما را برای خرید در کوالا آسان می‌کند

به غیر از اینکه انتخاب مرکز خرید برای تهیه اجناس مورد نیازتان مهم است، پیدا کردن هتل نزدیک این فروشگاه‌ها هم اهمیت ویژه‌ای برای مسافران دارد. در لیست زیر به هتل‌های خوب نزدیک مراکز خرید کوالالامپور اشاره شده است تا بتوانید یکی از آن‌ها را برای اقامت در عید فطر انتخاب کنید.

  • هتل گرند حیات کوالالامپور

    این هتل در محله‌ی «کی ال سی سی» و در نزدیکی مرکز خرید سوریا کی ال سی سی و پاویلیون قرار دارد. این هتل از لحاظ موقعیت بسیار عالی است. این هتل دارای امکانات لوکس، رستوران‌های با کیفیت و اتاق‌هایی با چشم اندازهای شهری فوق‌العاده است.
  • هتل شانگری لا

    شانگری لا نیز در منطقه‌ی کی ال سی سی و نزدیک مرکز خرید سوریا کی ال سی سی و پاویلیون قرار دارد. این هتل با اتاق‌های فاخر، رستوران‌های با کیفیت و امکانات سرگرمی زیاد بین مسافران تور مالزی شهرت دارد.
  • هتل جی دبلیو ماریوت

    جی دبلیو ماریوت در منطقه‌ی بوکیت بین‌تانگ، نزدیک به مراکز خرید پاویلیون و «لوت 10» قرار دارد. این هتل با امکانات مدرن و رستوران‌های با کیفیت شهرت دارد.

این مراکز خرید را در تور کوالالامپور عیدفطر از دست ندهید!

از چند روز قبل، تور مالزی عید فطر را رزرو کنیم؟

برای اینکه بتوانید تور مالزی عید فطر را رزرو کنید، بایستی اقدامات لازم را از دو الی سه هفته قبل از زمان سفرتان انجام دهید؛ زیرا هر چقدر که به زمان سفرتان نزدیک شوید، ظرفیت پروازها و هتل‌ها تکمیل شده و به طبع قیمت تور مسافرتی مدنظرتان افزایش پیدا می‌کند.

رزرو تور مالزی عید فطر با امکان مقایسه قیمت و خرید اقساطی

پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو تور مالزی به سایت لحظه آخر سر بزنید. در این سایت پکیج‌های متنوع تور مالزی توسط آژانس‌های مسافرتی به شما ارائه می‌شود. در نتیجه می‌توانید به راحتی قیمت‌ها را مقایسه کنید. همچنین امکان خرید تورهای قسطی مالزی نیز وجود دارد. برای خرید تور نیز فقط کافیست درخواست رزرو خود را در سایت به ثبت برسانید.

https://www.asianews.ir/u/eeY
اخبار مرتبط
جنوب شرق آسیا مملو از مقاصد توریستی فوق‌العاده است. مالزی یا بالی هر دو مکان‌هایی استثنایی برای سفر به شمار می‌آیند که از بسیاری جهات نیز شبیه هم هستند. اما با نگاهی به ویژگی‌های کشور مالزی و جزیره بالی، متوجه خواهید شد که تفاوت‌های آن‌ها می‌توانند، در تصمیمتان برای انتخاب یکی به جای دیگری تاثیر گذار باشند. دلایلی که در نوشته‌ی امروز به سراغشان می‌رویم و کوتاه در مورد شرایط زندگی در هر دو این مقاصد نیز توضیحاتی خواهیم داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید