صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۱:۲۴
کد خبر: 20623
گزارشگر: 464
۳۴۱
۰
۰
۱
ایلان ماسک:

تنها با انتخاب جمهوری‌خواهان می‌توان جلوی افول آمریکا را گرفت

تنها با انتخاب جمهوری‌خواهان می‌توان جلوی افول آمریکا را گرفت
وب‌‏سایت هارمونی ایوانس نوشته است که چنین اظهاراتی نشان می‌دهند که ماسک به این باور رسیده که تنها با انتخاب جمهوری‌خواهان می‌توان جلوی روند افول آمریکا به سمت سوسیالیسم را گرفت.

به گزارش آسیانیوز؛ ایلان ماسک در پاسخ به یک توییت نوشته است که اگر جمهوری‌خواهان در ماه نوامبر شکست بخورند، آمریکا محکوم به فنا خواهد بود.

ماسک در واکنش به ویدئویی که در آن یکی از ساکنان نیویورک از تأثیر وحشتناک مهاجران غیرقانونی بر جامعه آمریکا می‌گفت، نظر خود را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد.

ماسک نوشت: «یا یک موج قرمز در نوامبر امسال از راه می‌رسد یا آمریکا محکوم به فناست. تصور کنید این اوضاع وخیم چهار سال دیگر ادامه پیدا کند…»

موج قرمز اشاره به جمهوری‌‏خواهان دارد و در مقابل، دموکرات‌‏های آمریکا با رنگ آبی شناخته شده‌‏اند.

ماسک همچنین در واکنش به عکس هزاران مهاجر غیرقانونی که در حال حرکت به سمت آمریکا بودند، اعلام کرد تا زمانی‌که روند هجوم مهاجران متوقف نشود، آمریکا به‌عنوان یک کشور «از هستی ساقط خواهد شد.»

او نوشت: «اگر هجوم مهاجران متوقف نشود، موجودیت آمریکا به‌عنوان یک کشور منسجم از دست خواهد رفت، زیرا در آن صورت تفاوتی با بقیه کشورهای جهان نخواهد داشت و هدف غایی مهاجرت به این کشور با شکست مواجه خواهد شد.»

وب‌‏سایت هارمونی ایوانس نوشته است که چنین اظهاراتی نشان می‌دهند که ماسک به این باور رسیده که تنها با انتخاب جمهوری‌خواهان می‌توان جلوی روند افول آمریکا به سمت سوسیالیسم را گرفت.

هفته گذشته، گزارش شد که ماسک در استراحتگاه دونالد ترامپ، در مارآلاگو، با او ملاقات کرده است؛ اتفاقی که به این گمانه‌زنی دامن زده که ماسک میلیاردر ممکن است بتواند سرمایه مورد نیاز کارزار ترامپ را تأمین کند.

ماسک بعداً این احتمال را رد کرد و گفت که به ترامپ و بایدن کمک مالی نخواهد کرد. او نوشت: «صرفاً برای روشن شدن موضوع می‌گویم که به هیچ‌کدام از نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا کمک مالی نخواهم کرد.»

با این‌حال، ماسک ۵۲ ساله اعطای کمک مالی بزرگ به نامزدهای خاص جمهوری‌خواه را در آستانه انتخابات پیش رو رد نکرده است؛ اقدامی که احتمالاً کفه ترازو را در چندین رقابت کلیدی در سراسر کشور به نفع آن نامزد سنگین‌تر خواهد کرد.

https://www.asianews.ir/u/ef7
اخبار مرتبط
یکی از مدیران سابق تسلا به وال استریت ژورنال اعلام کرده است که مصرف مواد مخدر و رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی توسط ایلان ماسک باعث شد تا او تصمیم بگیرد که دوباره برای حضور در هیئت مدیره این شرکت اقدام نکند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید