صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۱
کد خبر: 20643
گزارشگر: 464
۴۶۰
۳
۰
۱۷
یادداشت| شیدا آریایی پور حقوقدان، پژوهشگر

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
مشکلات دولت سیزدهم در حوزه های فرهنگی و اقتصادی رو به افزایش است.




آسیانیوز - در دو مطلب گذشته که در روزنامه آسیا و سایت آسیا نیوز منتشر شد، گلایه هایی در خصوص پوشش زنان و دختران نوشتم که با اشاره به فقر اقتصادی و مشکلات مالی دچار بی ثباتی در حوزه پوشش شده اند.

به عنوان کسی که در حوزه حقوقی(حقوق خانواده) فعالیت می کنم حق خود می دانم که درخصوص دغدغه های مردم مطالبی را منتشر کنم و برای بهبود شرایط فعلی نیز ایده های فراوانی دارم. بر خلاف دولت که به وعده های خود عمل نمی کند بنا دارم به قول هایی که به مردم در زمینه رساندن دغدغه های آنان به گوش دولت مردان داده ام عمل نمایم.

اینک دولت برای بهبود شرایط اقتصادی مردم گامی بر نمی دارد و این مشکلات سبب شده تا بسیاری از خانواده ها به فروپاشی نزدیک شوند امری روشن است. آیا تحقق وعده های داده شده به مردم کار دشواری است که دولت برای اجرای آن اینقدر کاستی دارد؟

از سوی دیگر متولیان رسیدگی به مشکلات مردم هم در این زمینه بسیار ضعیف عمل می کنند و در مراکزی که باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند آنچنان بی حوصله و بدون دغدغه عمل می کنند که مراجعه کنندگان به آنها با سرافکندگی و بی نتیجه بر می گردند. جمع بسیاری از مسئولان دولتی دغدغه مردم را ندارند و به فکر مردم کشورهای اطراف هستند و از فکر مردم که با فقر دست و پنجه نرم می کنند فارغ شده اند. این ضرب المثل باید آویزه گوش دولتمردان باشد: چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

یکبار دیگر به مردم عزیز خاطر نشان می کنم که پیگیر مطالبات آنها از دولت هستم و در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور دغدغه های به حق شما را به گوش وی خواهم رساند. به امید روزی که گوش شنوایی برای درخواست های به حق مردم وجود داشته باشد.

شیدا آریایی پور حقوقدان، پژوهشگر
https://www.asianews.ir/u/efq
اخبار مرتبط
موج مهاجرت متخصصان حوزه نفت و گاز ایران فزونی گرفته و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف مبتلابه آنهاست سبب شده، عطای ماندن را به لقای رفتن ببخشند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
5
0
0

واقعیت های امروز دولت و حکمرانی کشور بدرستی اشاره شده است.

ناشناس
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
0
0
1

درود و سپاس زنده باد قلمی که از خستگی و کلافگی مردم مینویسد و درد دل ملت را فریاد میزند امید که مسئولین بار مسئولیت خود را نادیده نگرفته و در جهت رفع نیاز مردم و رسیدن به آسایش و آرامش همه ملت کنار هم تکانی به خود بدهند

ناشناس
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
0
0
1

ممنون از شما خانوم نویسنده و مطالبه گر مردم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید