صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
کد خبر: 20674
گزارشگر: 464
۱۹۶
۰
۰
۰
هشدار پلیس:

فضای مجازی برای خرید و فروش ارز محل مناسبی نیست

فضای مجازی برای خرید و فروش ارز محل مناسبی نیست
رئیس پلیس فتای پایتخت: با توجه به تعطیلات پیش رو و فعالیت نداشتن برخی از صرافی‌ها مسافران نوروزی مراقب باشند فریب مجرمان سایبری رو نخورند و مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

به گزارش آسیانیوز؛ رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: بستر شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام محل مناسبی جهت خرید و فروش ارز و یا تبدیل به ریال نیست.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه در بخش سیاست‌های ارزی، هرگونه تبلیغات خرید و فروش غیر قانونی ارز در فضای رسانه‌ای و مجازی و خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی مبتنی بر قانون ممنوع کردند.

آن‌ها در جلسه نوبت عصر روز شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ صحن مجلس جریان رسیدگی به جزئیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران با تصویب تبصره ۱ ماده ۱۱ این لایحه را به شرح زیر تصویب کردند:

تبصره ۱- هرگونه تبلیغات خرید و فروش غیر قانونی ارز در فضای رسانه‌ای و مجازی و خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی مبتنی بر قانون ممنوع و مشمول مجازات‌های موضوع قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی تاکید کرد : با توجه به تعطیلات پیش رو و فعالیت نداشتن برخی از صرافی‌ها مسافران نوروزی مراقب باشند فریب مجرمان سایبری رو نخورند و مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

https://www.asianews.ir/u/efW
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید