صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
کد خبر: 20679
گزارشگر: 464
۱۱۴
۱
۰
۲
تا پایان تعطیلات

جمع آوری اتباع غیرمجاز از سطح تفریحگاه‌های تهران

جمع آوری اتباع غیرمجاز از سطح تفریحگاه‌های تهران
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: اتباع غیرمجاز در ادامه اجرای طرح جمع‌آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز از سطح تفرجگاه‌های استان تهران جمع‌آوری شده و در طرح جهت بازگشت به اردوگاه مراقبتی تحویل داده شدند.

به گزارش آسیانیوز، سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از جمع آوری اتباع غیرمجاز این استان از سطح تفرجگاه ها تا پایان تعطیلات خبر داد.

احسان حیدری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اتباع غیرمجاز در ادامه اجرای طرح جمع‌آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز از سطح تفرجگاه‌های استان تهران جمع‌آوری شده و در طرح جهت بازگشت به اردوگاه مراقبتی تحویل داده شدند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران اضافه کرد: با توجه به مصوبات قرارگاه طرد استان تهران و مصوبات شورای تأمین، اتباع غیرمجاز جمع‌آوری شده و به اردوگاه مراقبتی استان تهران تحویل داده شدند تا اقدامات لازم جهت بازگشت این افراد انجام شود.

وی از تداوم طرح جمع‌آوری اتباع غیرمجاز از سطح استان تهران، تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

https://www.asianews.ir/u/eg0
اخبار مرتبط
ویدیویی از صف طولانی افغان‌ها در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشرشده که به گفته این رسانه‌ها برای دریافت سپرده اقامت ایران است. افغانی‌ها برای دریافت دفترچه اقامت و مزایایش، باید یک سپرده صدمیلیونی در بانک بگذارند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
احمد بیات
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
5
0
0

سلام . لطفا در صفحه اصلی مهم ترین اخبار افغانستان ، دو خط عبارت توضیحی با فونت درشت در صدر صفحه ، مرقوم بفرمایید که منظور از انتشار این صفحه چیست و عناوین مرتبط از جمله ، ایجاد ارتباط اهالی افغانستان در ایران با هم - شناسایی دوستان - اشتغال - خرید و فروش اموال مازاد- صرافی بین شخصی- معرفی کتاب های مرتبط و صدها عنوان دیگر مورد نیاز افغانستانی های مقیم ایران با آنها مرتبط هستند . ضمنا از اهالی افغانستانی مقیم ایران دعوت بفرمایید که پیشنهاد های خود رو تعریف و معرفی کنن . سلامت و شاداب باشین


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید