صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۹
کد خبر: 20690
گزارشگر: 464
۲۰۳
۰
۰
۲
در بهار ۱۴۰۳

ویژه‌نامه نوروزی فصلنامه تیزهوش منتشر شد

ویژه‌نامه نوروزی فصلنامه تیزهوش منتشر شد
با مجله نوروزی تیزهوش، بهار ۱۴۰۳ سرشار از خاطراتی خوش خواهد بود و داستانهای شنیدنی و شعرهای خواندنی این مجله با تصویرسازی‌های بسیار زیبا لحظاتی آرام و به یاد ماندنی برای کودکان و نوجوانان پدید خواهد آورد.



به گزارش آسیانیوز؛ در این شماره مجله تیزهوش داستانی حکمت‌آموز از مارگو فالیس می‌خوانیم، با شعر بنفشه و بهار شادی را تجربه می‌کنیم، تحلیل پویانمایی شاگرد ببر را مطالعه می‌کنیم و با کلی خبرهای جدید از دنیای دانش، همراه با سرگرمی و جدول و مسابقه اوقات روشنی را برای خودمان و بچه‌ها می‌سازیم. بخش انگلیسی مجله هم با رویکرد آموزشی این نشریه را پربارتر ساخته است.

بیابید از صفحات این مجله شعری از دبلیو.اچ.دیویز با ترجمه محمود کیانوش را مرور کنیم: ای ماه، ‌ای زیبای نزدیک و درخشان/جان و دلم را کرده زیباییت سرشار/از شوق تو چون کودکی هستم که گاهی/خواهد تو را از آسمان با گریه‌ی‌زار/دستان خود را می‌گشاید، می‌برد پیش/ تا گرم بفشارد تو را بر سینه‌ی خویش/امشب بسی مرغان که می‌خوانند آواز/ تور تو ریزد بر گلوی نرم آن‌ها/اما سکوت ژرف من دارد نوایی/گویاتر از آوازهای گرم آن‌ها/ آن کس که در حسن تو شاه نکته دانی است/در پیش او بلبل گدای بی‌زبانی است.

فصلنامه تیزهوش شماره ۳۴ که به مدیر مسئولی مهدی شاکری منتشر می‌شود را از سایت مجله تیزهوش tizhoushan.ir دانلود و مطالعه کنید.

فصلنامه تیزهوش مجله‌ای ویژه کودکان و نوجوانان شاد، خلاق و هوشمند ایرانی است که برای اولین بار در کشور، با رویکردی انگیزه‌بخش، خلاقانه و علمی، آموزشی با مدیر مسئولی دکتر شاکری (شاگردی) از مهر ماه ۱۳۸۴ پا بر عرصه مطبوعات گذاشت و یکی از محصولات مجتمع فرهنگی تیزهوشان می‌باشد. این نشریه اکنون مهمان بسیاری از خانواده‌های ایرانی است.

جواد لگزیان
https://www.asianews.ir/u/egc
اخبار مرتبط
در ساعت پنج عصر جمعه ۱۸ اسفند، کتاب جدید منصور ضابطیان، با حضور این نویسنده و فعال رسانه‌ای خوشنام و مهربان در شهر کتاب مشهد رونمایی خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید