صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۰:۴۸
کد خبر: 20739
گزارشگر: 464
۹۱۵
۰
۰
۲
چهره مشهور فضای مجازی

شاهزاده سرین بازداشت شد

شاهزاده سرین بازداشت شد
سرین بدیعی، معروف به «شاهزاده سرین» چهره مشهور فضای مجازی است که به تازگی به ایران بازگشته و ویدئو‌هایی از خود در خیابان‌های تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

به گزارش آسیانیوز؛ خبرگزاری رسمی قوه قضاییه جمهوری اسلامی، از بازداشت«شاهزاده سرین» خبر داد.

در متن منتشر شده توسط این خبرگزاری «شاهزاده سرین» را فردی «هتاک به مقدسات» خوانده است و اعلام کرده که او، در کرج پس از «تفهیم اتهام» با صدور قرار بازداشت موقت پس از معرفی به «زندان»، جهت ادامه تحقیقات در اختیار «ضابط قضایی» قرار گرفته است.

سرین بدیعی، معروف به «شاهزاده سرین» چهره مشهور فضای مجازی است که به تازگی به ایران بازگشته و ویدئو‌هایی از خود در خیابان‌های تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

بر اساس آنچه درباره‌ی در ویکی پدیا منتشر شده سرین بدیعی یا همان شاهزاده سرین در ۲۰ سپتامبر ۱۹۷۱ در اکباتان تهران به دنیا آمده است.

به گزارش زی‌سان، سرین بدیعی ساکن آمریکا که اخیرا به ایران سفر کرده فرزند سرهنگ جلال بدیعی یکی از نظامیان بلند پایه ارتش و رئیس ساواک قم در رژیم پهلوی است که پدرش در ابتدای انقلاب به جرم ارتکاب جنایت علیه هموطنان خود به اعدام محکوم شد.

 بعد از اعدام جلال بدیعی، سرین سال‌ها به همراه مادر یهودی اش در ایران زندگی می‌کند تا نهایت در سال ۱۳۷۸ به آمریکا مهاجرت می‌کند. وی در کالیفرنیا آمریکا زندگی می‌کند و اطلاعات خیلی کمی از پدر سرین بدیعی در دسترس عموم قرار دارد. بدیعی خود را شاهزاده سرین یا شاهزاده سرزمین پارس ایران می‌خواند و به علت توهین‌هایی که به مقدسات شیعیان داشته به چهره‌ای منفور تبدیل شده است.


https://www.asianews.ir/u/egZ
اخبار مرتبط
خبرگزاری میزان، متعلق به قوه قضاییه، در توضیح چرایی بازداشت این خبرنگار گفت: «هیچ اتهام رسانه‌ای و خبری در این پرونده» وجود ندارد اما توضیحی نیز در مورد اتهام او نداده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید