صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۱:۱۷
کد خبر: 20740
گزارشگر: 464
۳۱۳
۰
۰
۶۴
یکی از مطالبات اصلی مردم

انجام عملیات روکش آسفالت در جاده زاغمرز به نکا

انجام عملیات روکش آسفالت در جاده زاغمرز به نکا
یکی از مطالبات اصلی مردم زاغمرز و حومه که سال ها به تعویق افتاده بود در روز های پایانی سال ۱۴۰۲ تحقق یافت.

به گزارش آسیانیوز؛ عملیات روکش آسفالت ابتدای جاده زاغمرز به نکا به طول حدود ۳۲۰۰ متر سرانجام پس از سالها پیگیری شورای اسلامی و دهیاری زاغمرز و حمایت و تأکید غلامرضا شریعتی نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی محقق شد.

جمال ابوطالبی عبدالملکی عضو شورای اسلامی زاغمرز در این باره گفت: جاده ترانزیت زاغمرز به نکا سال هاست محل تردد کامیون های باربری و ترانسفر بین المللی به بندر امیرآباد و همچنین تردد شبانه روزی پرسنل شرکت های بزرگی چون شرکت کشتی سازی صدرا، شرکت حفاری شمال، نیروگاه برق شهید سلیمی و پایانه نفتی بوده و نیز مسیر دسترسی اهالی شهرستان نکا و مسافرین و بازدیدکنندگان سایر نقاط کشور به ساحل دریای خزر و شبه جزیره میانکاله می باشد.

وی افزود: عدم تعریض بخشی از جاده زاغمرز به نکا و تردد بیش از ظرفیت از جاده مذکور و تخریب این بخش از جاده توسط ماشین های سنگین که بجای استفاده از جاده رستمکلا - بندر امیرآباد ترجیح میدهند جهت تردد و باربری از مسیر زاغمرز استفاده نمایند، علاوه بر تشکیل چاله های فراوان در مسیر جاده مذکور، ضایعات و حوادث جاده ای عدیده ای را برای اهالی منطقه موجب شده است چرا که اهالی بومی جهت امورات کشاورزی و نیز جهت دسترسی به شهرستان نکا و مرکز استان مازندران برای رفع نیازمندی هایشان میبایست هنگام تردد مخاطرات فراوانی را پذیرا شوند.

عضو شورای اسلامی زاغمرز ادامه داد: متذکر میشود تقاضای اهالی منطقه و شوراهای اسلامی بنا بر تعریض جاده زاغمرز به تازه آباد در مسیر نکا بوده، درحالیکه متاسفانه تاکنون محقق نشده و پاسخ داده شده مبنی بر عدم وجود طرح تعریض این بخش مغفول مانده، نزد اداره کل راهداری استان بوده است.

جمال ابوطالبی در پایان گفت: با اینحال ضمن اینکه اهالی و نمایندگانشان همچنان پیگیر و متقاضی تعریض جاده مورد اشاره میباشند با قدرشناسی شروع عملیات ترمیم و روکش آسفالت این بخش از جاده زاغمرز به نکا را در لحظات پایانی سال ۱۴۰۲ به فال نیک میگیرند.

https://www.asianews.ir/u/eh0
اخبار مرتبط
یزد - سرپرست معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از تعویض آسفالت بلوار شهید دهقان منشادی تا کنار گذر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید