صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۳
کد خبر: 20764
گزارشگر: 306
۱۲۴
۰
۰
۳
فرماندار یزد مطرح کرد

برخودر قانونی با متخلفان صنفی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

برخودر قانونی با متخلفان صنفی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان
یزد - در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با متخلفان صنفی که رعایت شئونات این ماه مبارک را نمی کنند برخورد قانونی خواهد شد

 

آسیانیوز / یزد ؛ سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد با همراهی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان، نمایندگان اداره کل صمت و دستگاه های نظارتی شهرستان از تعدادی از واحد‌های صنفی بازدیدکرد.

مدرسی  در حاشیه این بازدیدهاگفت:  یکی از موضوعات حائز اهمیت تقویت فرهنگ‌ رعایت شئونات مرتبط با ماه مبارک رمضان است تا بتوان قدمی جهت اشاعه تفکرات و تبیین ماه نزول قرآن برداشت.

فرماندار یزد با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان، و همزمان با اعیاد نوروزی طرح تشدید بازرسی از صنوف متخلف و هنجارشکن در دستور کار پلیس اماکن قرار گرفته است تصریح کرد:پیش از شروع ماه مبارک رمضان نشست هایی با حضور نمایندگان اتاق اصناف، اداره صمت، میراث فرهنگی، فعالین گردشگری، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، ستاد امر به معروف انجام و هماهنگی های لازم با واحدهای صنفی مربوطه برای رعایت حرمت ماه رمضان و ایام عید نوروز انجام شده بود . که خوشبختانه اکثر واحدهای صنفی نیز همراهی خوبی دارند که از آنها قدردانی می‌کنیم. 

فرماندار یزد اجرای این طرح را در راستای مطالبه مردم  دانست و گفت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار فرمانداری و اتاق اصناف قرار دارد و قطعا با هرگونه هنجار شکنی یا تخلف صنفی در ایام نوروز برخورد خواهد شد.

 

وی در پایان اضافه کرد: همه رستوران ها و  اغذیه فروشی‌ها موظف به رعایت کشیک های رمضانیه و ضوابط ابلاغی هستند از این رو فعالیت این واحدها در حد فاصل پایان سحر تا افطار ممنوع است. و همه دستگاه های مرتبط در راستای رعایت شأن و حرمت ماه رمضان، ضوابط ابلاغی خود را انجام خواهند داد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

برخودر قانونی با متخلفان صنفی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ، سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد

https://www.asianews.ir/u/eho
اخبار مرتبط
یزد - ستاد انتخابات کشور، اسامی یک منتخب شورای خبرگان رهبری و چهار منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در استان یزد را منتشرکرد
یزد - رسانه ها با نقد سازنده همگام مدیریت شهری شوند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید