صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۶
کد خبر: 20774
گزارشگر: 464
۲۶۸
۰
۰
۱
ترامپ:

رابرت اف کندی جونیور نامزد جمهوری‌خواهان را تقویت می‌کند

رابرت اف کندی جونیور نامزد جمهوری‌خواهان را تقویت می‌کند
سال گذشته، ترامپ در مصاحبه‌ای از رابرت اف کندی جونیور تحسین کرد و او را «یک شخص بسیار باهوش و خوب» خواند. در پاسخ، کندی گفت که «مفتخر» است که ترامپ او را دوست دارد.


به گزارش آسیانیوز؛
دونالد ترامپ گفت که کمپین رابرت اف کندی جونیور در نهایت به تقویت نامزد ماگا کمک می کند، اما سیاست‌های مترقی زیست محیطی کندی را مورد انتقاد قرار داد.

رابرت اف کندی جونیور، نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، با نیکول شاناهان، معاون ریاست‌جمهوری خود در اوکلند، کالیفرنیا در ۲۶ مارس ۲۰۲۴.

دونالد ترامپ گفت که کمپین انتخاباتی رابرت اف کندی جونیور در نهایت به تقویت نامزد جهوری‏خواه ریاست جمهوری آمریکا کمک می‌کند. همچنین سیاست‌های مترقی زیست محیطی این نامزد مستقل را مورد انتقاد قرار داد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پستی در ۲۷ مارس در شبکه اجتماعی «تروث »گفت: «رابرت اف کندی جونیور رادیکال‌ترین نامزد چپ در این رقابت است. او از طرفداران پر و پا قرص «کلاهبرداری جدید سبز» و دیگر بلایای اقتصادی است. حدس می‌زنم این بدان معناست که او از آرای جو بایدن متقلب کم می‌کند که خدمت بزرگی به آمریکا خواهد بود. معاون او، نیکول شاناهان، حتی از او «لیبرال‌تر» است، اگر این امکان وجود داشته باشد.»

ترامپ در ادامه بیان کرد: «کندی یک دموکرات چپ رادیکال است و همیشه خواهد بود!!! برای ماگا عالی است، اما کمونیست‌ها حضور در رای‌گیری را برای او بسیار سخت می‌‌کنند. انتظار داشته باشید که او و معاونش هر روز متهم شوند، احتمالاً به دلیل تقلب در محیط زیست! او مخالف سیاسی جو بایدن است نه من. از اینکه او نامزد شده است خوشحالم!»

کندی اخیراً نیکول شاناهان، وکیل سیلیکون ولی را به‌عنوان معاون خود معرفی کرد. خانم شاناهان قبلا با سرگئی برین یکی از بنیانگذاران گوگل ازدواج کرده بود.

کندی گفت، این وکیل سیلیکون ولی می‌تواند از طریق دانش بالای خود در زمینه تکنولوژِی، با «مشارکت شرکت‌های بزرگ فناوری به عنوان شریک در سانسور و جنگ اطلاعاتی که دولت ما در حال حاضر علیه مردم آمریکا به راه انداخته است»، مقابله کند.

کندی بیان کرد: «به همین دلیل است که من کسی را معرفی می‌کنم که درباره اینکه چگونه فناوری‌های بزرگ از هوش مصنوعی برای کنترل مردم استفاده می‌کنند، دانش عمیقی دارد. شریکی می‌خواستم با ایده‌های قوی درباره چگونگی معکوس کردن این تهدیدات وحشتناک علیه دموکراسی و آزادی‌های‌مان. موفق شدم یک فرد متخصص در زمینه تکنولوژی در خط مقدم هوش مصنوعی را پیدا کنم.»

سال گذشته، ترامپ در مصاحبه‌ای از رابرت اف کندی جونیور تحسین کرد و او را «یک شخص بسیار باهوش و خوب» خواند. در پاسخ، کندی گفت که «مفتخر» است که ترامپ او را دوست دارد.

کاندیدای محیط زیست محور


بر اساس وب‌سایت کمپین انتخاباتی کندی، او که سابقاً وکیل محیط زیست بود، قصد دارد بر مشکلات زیست محیطی پیش روی ایالات متحده در رقابت‌های ریاست جمهوری خود تمرکز کند.

در این وب‌سایت آمده است: «سال‌های اخیر شاهد فاجعه‌های زیست‌محیطی یکی پس از دیگری بوده‌ایم: سیل و خشکسالی، آتش‌سوزی و نشت مواد سمی. خاک‌های ما تخلیه شده، آب‌وهوا نامرغوب است، درختان می‌میرند، و آب در بسیاری از نقاط سمی است… ما این مشکلات را ریشه‌یابی می‌کنیم.»

کندی قول داده است که صنعت آمریکا را به «منابع انرژی پاک» منتقل کند و هدف آن اعمال چنین سیاست هایی در سراسر زنجیره تأمین جهانی است. این نامزد مستقل ریاست‌جمهوری متعهد شد که «معدن‌سازی، قطع درختان، [و] حفاری نفت» را در تلاش برای محافظت از «زمین‌های وحشی در برابر توسعه بیشتر» محدود کند.

https://www.asianews.ir/u/ehz
اخبار مرتبط
دیوان عالی آمریکا به اتفاق آرا به نفع ترامپ رای داد و صلاحیت وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ در همه ایالت ها را تایید کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید