صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۶
کد خبر: 20785
گزارشگر: 2
۲۰۴
۰
۰
۱
بهترین رستوران های مشهد

بهترین رستوران های شهر امام رضا از نظر مسافران تور مشهد

بهترین رستوران های شهر امام رضا از نظر مسافران تور مشهد
در این مطلب، به معرفی تعدادی از بهترین رستوران‌های مشهد می‌پردازیم تا در انتخاب رستوران مناسب، راهنمای شما باشیم.اگر به دنبال چنین لیستی می‌گردید تا در تور مشهد از آن استفاده کنید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مشهد، پایتخت معنوی ایران، علاوه بر جاذبه‌های مذهبی، به رستوران‌های باکیفیت و متنوعش هم معروف است. زائران و گردشگران در این شهر می‌توانند طعم غذاهای مختلف ایرانی و بین‌المللی را در رستوران‌های نزدیک حرم امام رضا تجربه کنند.در این میان، رستوران‌های سنتی با فضایی دلنشین و غذاهای اصیل ایرانی، تجربه‌ای به ‌یادماندنی برای شما رقم می‌زنند. رستوران‌های مدرن و لوکس هم با ارائه غذاهای ایرانی و بین‌المللی، پذیرای سلیقه‌های خاص هستند. انتخاب بهترین رستوران در مشهد، به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. اگر به دنبال رستوران‌های باکیفیت و قیمت مناسب هستید، رستوران‌های زنجیره‌ای و فست‌فودها گزینه‌های ایده‌آلی هستند. در این مطلب، به معرفی تعدادی از بهترین رستوران‌های مشهد می‌پردازیم تا در انتخاب رستوران مناسب، راهنمای شما باشیم.اگر به دنبال چنین لیستی می‌گردید تا در تور مشهد از آن استفاده کنید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

رستوران رضایی دریادل

یکی از بهترین رستوران‌هایی که می‌توانید در در طول سفرتان به مشهد برای نوش جان کردن غذا به سراغ آن بروید؛ رستوران رضایی دریادل است. مردم مشهد این رستوران را بیشتر به نام رستوان رضایی می‌شناسند زیرا چلوکباب این رستوران شهرت زیادی در میان مردم دارد و از همه غذاهای دیگرش بهتر است. اگر قصد نوش جان کردن چلوکباب را دارید باید بدانید که چلوکباب رضایی مستقل از رستوران‌های دیگر این مجموعه کار می‌کند. از ویژگی‌های مثبت رستوران‌های رضایی می‌توان به استفاده از بهترین و سالم‌ترین موادغذایی؛ طبخ غذا در یک محیط بهداشتی، وجود کارشناسان دامپزشکی سلامت غذای شما را تامین می‌کند.

رستوران کوفه تبریزی مشهد

مژه به کسانی که تور مشهد از تبریز را رزرو کرده‌اند و دوست دارند در طول سفرشان به این شهر غذای تبریزی نوش جان کنند. زیرا می‌توانید در طول این مسافرت به رستوران کوفته تبریزی مشهد واقع در محله فرهنگ بروید و غذای تبریزی بخورید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این رستوران ایستگاه متروی کوثر است. همچنین شما می‌توانید با ایستگاه اتوبوس جلال آل احمد نیز خود را به رستوران کوفه تبریزی برسانید.

رستوران معین درباری

یکی دیگر از رستوران‌های بسیار خوبی که در مشهد می‌توانید یک وعده غذایی خوشمزه را در آن بگذرانید، رستوران معین درباری است. این رستوران دارای دو شعبه است که همه روزه از ۱۱:۳۰ ظهر تا ۱۶:۳۰ عصر و همچنین ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ به مردم مشهد و گردشگران عزیز خدمات ارائه می‌دهد. شعبه مرکزی این رستوران بین میدان تلویزیون و میدان پارک ملت و در حاشیه شهرک نوفل لوشاتو قرار دارد و دسترسی به آن از هر جای شهر بسیار راحت است.
برای رسیدن به رستوران معین درباری از حرم مطهر امام رضا می‌توانید در ایستگاه روگذر حرم سوار خط BRT پایانه طبرسی- حرم مطهر شوید و سپس در ایستگاه مفتح سوار مترو شده و در ایستگاه شهید کاوه پیاده شوید. در ادامه باید از میدان شهید کاوه خط ۹۵ پایانه فلسطین- رضاشهر شده و در خاقانی از اتوبوس پیاده شوید . نهایتا پس از ۵۰۰ متر پیاده‌روی به این رستوران خواهید رسید. دومین شعبه این رستوران هم در شاندیز قرار دارد.

بهترین رستوران های مشهد

رستوران بابا قدرت

رستوران بعدی که می‌توانید هنگام تور مشهد هتل سه ستاره به سراغ آن بروید تا کیفیتش از غذاهای هتل سه ستاره بیشتر باشد، رستوران بابا قدرت است. این رستوران بخشی از یک مجموعه گردشگری است که ساختمان آن به دوره قاجار باز می‌گردد و ۲۰۰ سال قدمت دارد. رستوران بابا قدرت از سه بخش چایخانه، بازارچه و رستوران تشکیل شده است که کل این مجموعه را در سال ۱۳۸۰ در فهرست آثار ملی به ثبت رسانده‌اند. اگر دوست دارید در طول سفرتان به مشهد یک تجربه غذایی فوق‌العاده دوست داشتنی و مطبوع داشته باشید؛ حتما سری به این رستوران بزنید. مجموعه گردشگری بابا قدرت در انتهای بازار رضا، میدان ۱۷ شهریور، بلوار صدر، نبش صدر ۱۶ قرار دارد.

رستوران پسران کریم

اگر از بیشتر مسافران شهر مشهد بخواهید که یک رستوران خوب به شما معرفی کنند تا در طول سفرتان بتوانند، یک یا چند وعده غذایی خود را در آن بگذرانید؛ حتما نام رستوران پسران کریم را خواهند آورد. پیشنهاد می‌شود در این رستوران، شیشلیک مشهور مشهد را امتحان کنید. البته خوراک و چلوماهیچه این رستوران نیز بسیار پرطرفدار است. این رستوران دارای چندین شعبه در شهر مشهد است و بنابراین از هر نقطه این شهر که سکونت داشته باشید به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

رستوران فیروزه هتل الماس۲

در هتل الماس ۲ مشهد، یک رستوران به نام فیروزه وجود دارد که طرفداران زیادی پیدا کرده است. چشم‌اندازی زیبا رو به شهر و همچنین کیفیت بالای غذاهایش باعث شده این رستوران به سرعت بتواند جایگاهش را در قلب مردم بومی مشهد و گردشگران پیدا کند. از آنجایی که رستوران فیروزه در طبقه ۱۷ هتل الماس۲ قرار دارد؛ زمانی که در آن نشسته‌اید و مشغول نوش جان کردن غذا هستید؛ می‌توانید تصور کنید که شهر زیر پایتان قرار دارد. رستوران فیروزه در خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰ قرار دارد.

بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم

در کدام رستوران مشهد غذا بخوریم؟

شهر مشهد سالانه گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد. بنابراین طبیعی است که رستوران‌های زیادی هم در آن وجود داشته باشد. شما برای نوش جان کردن غذا در مشهد، دستتان کاملا باز است و می‌توانید از میان بیشمار رستوران‌هایی که در این شهر قرار دارد یکی را که با بودجه و سلیقه شما همخوانی بیشتری دارد را انتخاب نمایید. برای انتخاب می‌توانید از این لیست هم استفاده کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر رستوران خوب دیگری می‌شناسید که جایش در این لیست خالی است؛ حتما اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرنند. همچنین اگر قصد سفر به شهر امام رضا را دارید؛ برای رزرو تور مشهد همین حالا از وبسایت لحظه آخر آفر مورد نظر خود را رزرو نمایید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد تا بتوانید از آن استفاده کنند.

https://www.asianews.ir/u/ehJ
اخبار مرتبط
مشهد، شهری است که هر ساله میلیون‌ها زائر از اقصی نقاط جهان را به سوی خود جذب می‌کند. این شهر مقدس با حضور حرم مطهر امام رضا (ع) و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود، مکانی است که زوار و گردشگران زیادی دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید