صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۹
کد خبر: 20814
گزارشگر: 464
۲۲۲
۰
۰
۰
هشدار وزارت رفاه:

پیامک کمک هزینه یک میلیون تومانی کالابرگ جعلی است

پیامک کمک هزینه یک میلیون تومانی کالابرگ جعلی است
وزارت رفاه نسبت به پیامک جعلی کمک هزینه یک میلیون تومانی کالابرگ الکترونیکی هشدار داد و از مردم خواست به هیچ وجه وارد لینک ارسال شده، نشوند.


به گزارش آسیانیوز؛ سید رضا یحیوی، مشاور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: پیامکی که تحت عنوان کمک هزینه کالابرگ الکترونیکی ممکن است برای برخی افراد ارسال شده باشد، هیچ ارتباطی با کالابرگ الکترونیکی ندارد و از مردم عزیز خواهش می کنیم وارد لینک ارسال شده نشوند، زیرا باعث کلاهبرداری و خالی شدن حساب‌هایشان می شود.

وی گفت: هرگونه اطلاع رسانی درباره این طرح از طریق مراجع رسمی انجام می‌شود. مرجع اطلاع رسانی کالابرگ الکترونیکی صدا و سیما، برنامه کاربردی شما و سامانه «فارا» است که مردم می توانند مراجعه کنند و اخبار را از آن جا دنبال کنند. غیر از این‌ها مرجع اطلاع رسانی برای کالابرگ الکترونیکی نداریم؛ سامانه پیامکی ما نیز با سرشماره v.refah است.

گفتنی است اگر کسی از این بابت متضرر شده باید سریعا به پلیس فتا مراجعه کند.

https://www.asianews.ir/u/ei9
اخبار مرتبط
مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شارژ تشویقی یارانه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت به مدت سه ماه در همین تاریخ در حساب افراد انجام می‌شود و آنها می‌توانند خرید خود را انجام دهند. اگر در ماه فرد خریدی انجام ندهد، اعتبار آن صفر شده و به ماه بعد انتقال نمی‌یابد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید