صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۷
کد خبر: 20840
گزارشگر: 464
۳۰۴
۰
۰
۱
اختلافات خانوادگی؛

پلیس: یک زن در ارومیه توسط همسرش به قتل رسید

پلیس: یک زن در ارومیه توسط همسرش به قتل رسید
به گفته رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌ غربی، متهم پس از بازداشت با اعتراف به قتل همسرش، دلیل این اقدام را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت که این زن را با دست خفه کرده است.

به گزارش آسیانیوز، مردی در ارومیه همسر خود را به دلیل اختلافات خانوادگی از طریق خفه کردن به قتل رساند. متهم هم اکنون در بازداشت بسر میبرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌ غربی در این خصوص گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف پیکر یک زن جوان در محور مواصلاتی ارومیه به نقده در داخل خودروی پراید، ماموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

صادق شکری در ادامه افزود: با حضور ماموران پلیس آگاهی در محل حادثه و تحقیقات اولیه مشخص شد که یک زن سی و هشت ساله به دلیل خفگی به قتل رسیده است.

نهایتا پس از تحقیقات اولیه توسط ماموران آگاهی با توجه به مستندات در صحنه جرم ماموران پلیس که به همسر مقتول شک کرده بودند، وی را بازداشت کردند.

به گفته شکری، متهم پس از بازداشت با اعتراف به قتل همسرش، دلیل این اقدام را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت که این زن را با دست خفه کرده است.

https://www.asianews.ir/u/eiz
اخبار مرتبط
روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه، یک زن جوان ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد که پیشتر با ضربات مشت همسرش دچار مرگ مغزی شده بود، جان خود را از دست داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید