صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۰
کد خبر: 20921
گزارشگر: 2
۲۱۰
۰
۰
۳
اسباب کشی

باربری پرند: اتوبارپرند +لیست باربری پرند + (شماره تلفن باربری)

باربری پرند: اتوبارپرند +لیست باربری پرند + (شماره تلفن باربری)
یکی از شعب فعال حساس بار مربوط به اتوبار و باربری پرند است که کلیه خدمات جابجایی بار ، اثاث کشی منازل و ادارات با کمترین قیمت ، تخفیف ویژه و بهترین خودروها انجام می شود.
 ردیف  نام  تلفن
 ۱  حساس‌بار  09123001289
 ۲  گیسوبار  09125637760
 ۳  پرندبار  09123066324

یکی از شعب فعال حساس بار مربوط به اتوبار و باربری پرند است که کلیه خدمات جابجایی بار ، اثاث کشی منازل و ادارات با کمترین قیمت ، تخفیف ویژه و بهترین خودروها انجام می شود. همانطور که می دانید ما یکی از قدیمی ترین شرکت های حمل بار باربری در پرند هستیم که تاکنون مشتریان زیادی را در این شهر پشتیبانی کرده ایم. شما می توانید با تماس با شماره 09123001289 و شماره دفتر باربری پرند 02156426737 از ما درخواست اتوبار و کارگر کنید تا به سرعت کلیه امورات مربوط به حمل بار شما را به هر نقطه از ایران که می خواهید انجام دهیم.
ما در باربری پرند علاوه بر خدمات حمل بار درون شهری ، خدمات برون شهری را نیز ارائه می دهیم. در تمام طول هفته و هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید می توانید با ما در تماس باشید. همکاری با اشخاص ، سازمان ها و شرکت ها با انعقاد رسمی اجرا می شود. جهت مشاوره رایگان و کسب راهنمایی جهت انتخاب خودرو ، تعیین هزینه و نحوه ثبت قرارداد می توانید از طریق وب سایت شرکت حساس بار یا بخش تماس با ما اقدام نمایید.

کدام خدمات در اتوبار و باربری پرند ارائه می شود؟

اگرچه ما در تمام شعب خود خدماتی یکسان و با کیفیت بالا را ارائه می دهیم ، اما ترجیحا برای آشنایی بیشتر مشتریان در هر شهر یا محله ، در صفحه مربوط به همان منطقه ، توضیحاتی در مورد خدماتی که ارائه می دهیم بیان می کنیم. طبیعتا این توضیحات کمک خواهد کرد که شما تصمیم بهتری برای انتخاب اتوبار پرند بگیرید و با مقایسه چند گزینه پیش روی خود ، بهترین باربری پرند یعنی شرکت حساس بار را انتخاب نماییدخدمات ما به دلیل اینکه یک شرکت معتبر رسمی هستیم و علاوه بر این دارای نزدیک به ۶۰ سال سابقه فعالیت در حوزه حمل و نقل بار هستیم ، بسیار متفاوت تر و با سطح و کیفیت بالایی ارائه می شود ، متاسفانه قدمت و نام نیک ما موجب شده که عده ای از نام حساس بار سو استفاده کنند و با نام این شرکت اقدام به تبلیغات و جذب مشتری می کنند. اگرچه مدیریت شرکت این مسئله را از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری می نماید ، اما شما نیز دقت کنید به افراد ناشناس اعتماد نکنید. آنچه باید از ما بخواهید را در ادامه توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید:

اسباب کشی منازل با کمترین قیمت

هدف اصلی ما در همان ابتدای تاسیس شرکت ارائه خدمات اسباب کشی منزل بوده ، یعنی علاوه بر باربری در پرند و سایر مناطق و شهرها ، صفرتا صد اثاث کشی منزل شما را انجام می دهیم. نکته قابل توجه اینجاست که چون سفارشات شخصی برای اسباب کشی در پرند به ما بسیار زیاد است همیشه پایین ترین قیمت را برای اشخاص درج می کنیم. ما درک می کنیم که در این شرایط اقتصادی حتی کوچکترین هزینه ها هم باید با برنامه ریزی انجام شود و به همین دلیل در وضعیتی که یک فرد یا خانواده درگیر هزینه های تعویض و جابجایی منزل است تلاش می کنیم کمترین قیمت را در قرارداد درج کنیم.
عملکرد ما در اسباب کشی به گونه ای است که نیازی نیست شما به هیچ وجه درگیر کنید و کارگران ما اقدام به جمع آوری و بسته بندی بار و انتقال اثاثیه به خودرو می کنند و در مقصد به شما در کمال سلامت و صحت ، اثاثیه را تحویل می دهند. تمامی مراحل نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ نظافت اثاثیه انجام می شود.

حمل بار ادارات و سازمان ها با تخفیف

اسباب کشی نه فقط برای منازل ، بلکه در بسیاری از ادارات نیز رایج است. علاوه بر اثاث کشی های معمول و باربری در پرند ، بسیاری از ادارات و شرکت ها نیاز به حمل بارهای صنعتی و یا تولیدات خود دارند. ما با مجوز رسمی و امکان ثبت قرارداد می توانیم با این سازمان ها بصورت کوتاه مدت و پروژه ای یا بلندمدت قرارداد امضا کنیم و با به بهترین نحو آنها را پشتیبانی کنیم. یکی دیگر از مزیت های ما این است که هیچ محدودیتی از نظر نوع و تعداد خودروها نداریم. انواع خودورهای وانتی ، کامیون های بزرگ و کوچک را در اختیار داریم و در روز توانایی و امکان جابجایی های متعددی را در سطح شهر پرند و خارج از این منطقه داریم.
اگر شما از طرف یک سازمان یا نهاد تجاری قصد همکاری با ما را دارید پیشنهاد می کنیم به شماره های 09123001289، که امکان ارتباط مستقیم با مدیریت را فراهم می کنند تماس بگیرید. همچنین شعب ما در ۴ منطقه تهران آماده میزبانی از شما و انعقاد قرارداد حضوری هستند. برای همکاری بلندمدت روی حق الزحمه همکاری تخفیف های مناسبی اعمال می شود.

باربری پرند به تهران و شهرستان

یکی از معضلات جابجایی های بین شهری انتخاب یک اتوبار کاملا مطمئن و معتبر است. زیرا به علت مسافت بسیار زیاد نسبت به جابجایی های درون شهری ، خطرات و حوادث بیشتری پیش روی شماست و نمی توان به هر فرد یا خودرویی اعتماد کرد ، بلکه باید حتما با اتوباری که مجوزهای رسمی فعالیت زیر نظر مراجع قانونی را دارد همکاری کنید. خوشبختانه ما نه فقط باربری در پرند ، بلکه جابجایی از این منطقه به تهران و بالعکس و حمل بار میان شهرهای مختلف را انجام می دهیم. جهت اسباب کشی به شهرستان ما بهترین نیروهای خود شامل کارگران و رانندگان حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهیم.

بسته بندی بار در باربری پرند

بسته بندی یک اصل پیش از جابجایی هر باری است. برای اسباب کشی و جابجایی منزل ، بسته بندی یک ضرورت است ، زیرا با بالا رفتن قیمت اثاثیه کوچکترین آسیبی به آنها واقعا ناراحت کننده است. پس به کمک بسته بندی می توان احتمال خسارت به اثاث شما را به پایین ترین حد ممکن کاهش داد. البته بسته بندی باید توسط افراد آموزش دیده و بطور صحیح انجام شود که این امر به راحتی توسط پرسنل ما اجرا می گردد.
دسته بندی و بسته بندی هرکدام از ظروف و اثاثیه نه فقط موجب جلوگیری از شکستگی می شود ، در عین حال می تواند به حمل راحت و سریعتر انها نیز کمک کند و به این صورت شما با یک تیر دو نشان می زنید. تمامی ظروف چینی و شکستنی ، اثاثیه گرانقیمت مثل تلویزیون ، یخچال ، ظرفشویی و ماشین لباسشویی ، اشیاو وسائلی مثل پیانو و ... حتما برای باربری در پرند باید با بهترین ابزار مانند کارتن های محکم ، نوار چسب ، طناب ، ضربه گیر ، فوم محافظت شوند. این مورد نه فقط برای جابجایی اثاثیه در ساختمان های بلند بلکه در هر شرایطی ضروری است.

آدرس و شماره های تماس باربری در پرند

آدرس دفتر اصلی ما در تهران و در محدوده محله طرشت می باشد اما در بسیاری از مناطق دیگر نیز دفاتری را داریم. مراجعه حضوری برای تمام افراد برای قراردادهای شخصی یا نمایندگان شرکتها برای همکاری های سازمانی سئو ممکن است. شما می توانید برای سفارش اتوبار یا باربری پرند با خطوط 09123001289 تماس بگیرید.
این شماره های تماس مربوط به مشتریان ما از همین شهر می باشد و با یک تماس شما در سریعترین حالت ممکن کارگر و خودروهای شعبه غربی ما برای شما ارسال خواهند شد. اگر قصد حمل بار بین این شهر و پایتخت را نیز داشته باشید که وضعیت خیلی ساده تر است و فقط کافیست مبدا را اعلام کنید و پس از تعیین هزینه و اطلاع به شما عملیات بارگیری انجام و در شهر مقصد به شما تحویل می شود.

قیمت باربری در پرند به چه عواملی بستگی دارد؟

در جهان امروزی هر محصول یا خدماتی که دریافت میکنید، قیمت و هزینه ای دارد. فاکتور قیمت برای مشتریان اهمیت دارد. مشتری حق دارد بداند هزینه ای که پرداخت مینماید، بابت چه مواردی است. در صنعت باربری پرند که شرکتهای زیادی هم مشغول به فعالیت هستند، قیمت یک عامل رقابتی محسوب میشود، اما باتوجه به اینکه اسباب کشی با اثاثیه گرانقیمت مشتری سروکار دارد، فقط نمیتوان به پایین ترین قیمت اعلامی بسنده کرد. اما قیمتگذار خدمات حمل بار چگونه انجام میشود؟ چه عواملی در تعیین حق الزحمه کارگر و راننده تاثیر دارد؟
قیمت نهایی خدمات یک جنبه موثر در تصمیم گیری افرادی است که قصد اثاثکشی یا سپردن امور باربری در پرند به یک شرکت حمل بار را دارند. قیمت چیزی است که می پردازید و ارزش چیزی است که به دست می آورید. اتوبار پرند قیمت پایین اغلب فریبنده است، اما به خاطر داشته باشید که متناسب با هزینه ای که پرداخت میکنید باید خدمات دریافت شود.
حتما سوابق و مجوزهای حمل و نقل باری که می خواهید با آن کار کنید را بررسی کنید.همچنین باید بررسی کنید که آیا شکایتی علیه آن شرکت باربری در میان اهالی پرند وجود دارد یا خیر.
بررسی کنید که آیا باربری بارنامه‌های خود را صادر می‌کند یا نه. آن نسخه‌های بارنامه نه تنها به شما اجازه می‌دهند ببینید که حمل‌کننده بار در واقع بارنامه‌های خود را صادر می‌کند، بلکه به شما این فرصت را می‌دهد که شرایط و ضوابط درج شده در قرارداد را مرور کنید. مهمترین عواملی که در قیمت باربری پرند تاثیر دارند، تعداد کارگر، نوع خودرو،هزینه سوخت مصرفی، فاصله تا مقصد، تعداد اثاثیه میباشد که آنها را توضیح خواهیم داد.

هزینه های سوخت

هزینه حمل و نقل باری زمینی قطعا با قیمت سوخت مرتبط است. با کاهش قیمت سوخت، حمل و نقل کامیون‌های باری ارزان‌تر می‌شود و در کل قیمت حمل و نقل و اسبابکشی کاهش می‌یابد. سوختی که خودروها مصرف میکنند یا بنزین است یا گازوئیل. اگرچه قیمت جابجایی بار توسط خودروهای گازوئیلی به نظر میرسد کمتر باشد، اما چون معمولا کامیون های بزرگ هستند و برای جابجایی اثاثیه زیاد استفاده میشوند، نمیتوان بع طور قطع گفت که کل هزینه کمتر خواهد بود. عواملی مثل ترافیک نیز میتواند بطور غیرمستقیم بر هزینه تاثیر بگذارد زیرا میتواند موجب افزایش مصرف سوخت شود. این رایج ترین هزینه اضافی است و نوسان قیمت را پوشش می دهد. به عنوان درصدی از قیمت حمل و نقل محاسبه می شود و معمولاً به صورت سالانه تنظیم می شود.

فاصله و موقعیت جغرافیایی

معمولاً هرچه فاصله بین نقطه مبدا و مقصد بیشتر باشد، هزینه حمل و نقل بیشتر می شود. با این حال، مجموعه ای از عوامل دیگر وجود دارد که می تواند در محاسبه هزینه حمل و نقل در هزینه های کلی حمل و نقل شما نقش داشته باشد. فراتر از فاصله، نگاه کردن به موقعیت جغرافیایی، پیچیدگی تحویل، ترافیک بین دو منطقه در صورت وجود، و اگر بیش از یک خودروی حمل مورد نیاز است، بر هزینه ها تأثیر می گذارد.
تعیین هزینه‌های حمل‌ونقل یک فرآیند پیچیده است و به‌دلیل پیش‌بینی‌های اقتصادی، تعرفه‌های نرخ، هزینه‌های سوخت، نرخ‌های پایه از هر متصدی حمل‌ونقل و موارد دیگر به‌طور مداوم تغییر می‌کند. وانت بار پرند کار با یک شرکت آگاه و باسابقه مانند حساس بار، رویکرد استراتژیک مورد نیاز برای اطمینان از اسبابکشی به موقع و بدون خسارت به اثاثیه منزل، سریع و کارامد با رقابتی ترین قیمت ممکن را محقق می کند. این که آیا در خود پرند جابجا میشوید و اسبابکشی میکنید یا قصد باربری از پرند به سایر نقاط را دارید، هزینه حمل متغیر خواهد بود. شرکت های حمل و نقل اغلب از مناطق جغرافیایی پویا برای اندازه گیری مسافتی که محموله شما باید طی کند استفاده می کنند. هر چه فاصله بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود.

وزن و تعداد اثاثیه جهت باربری پرند

دانستن اندازه و وزن اثاثیه در حال حمل هنگام تعیین خودروی حمل بار و نیروی کار مورد نیاز برای حمل آن مهم است. همچنین دانستن میزان فضایی که محموله اشغال می کند یا وزن آن در مدیریت هزینه های جابجایی به همان اندازه مهم است. وزن اثاثیه و تعداد آنها طبقه بندی ها را تعیین می کند، که سپس مستقیماً با هزینه برابری می کنند. هرچقدر تعداد اثاث شما بیشتر باشد، طبیعتا خودروی بزرگتری موردنیاز است و حتی ممکن است تعداد خودرو باتوجه به اثاث منزل، از دو و سه کامیون نیز بیشتر شود. برخی از شرکت های حمل و نقل، ناوگان قدیمی و کوچکتر را اداره می کنند. در حالی که این کامیون‌ها کاملاً کافی هستند، کامیون‌های جدیدتر برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره‌سازی طراحی شده‌اند و به کامیون اجازه می‌دهند فضا را حتی بیشتر تقسیم کند و بار بیشتری را منتقل نماید.
همچنین ممکن است برخی از اثاثیه مثل یخچال ساید هزینه بیشتری را شامل شوند. زیرا برای جابجایی نیاز به باز و بسته شدن دارند و علاوه بر این بسیار سنگین هستند که تعداد کارگر بیشتری را نیاز دارد و شامل هزینه اضافی میشود. قیمت گذاری باربری پرند به همان اندازه که به هزینه های واقعی و اساسی بستگی دارد به حجم اسباب و اثاثیه منزل مشتری نیز بستگی دارد.

بازار کار برای رانندگان باربری

افزایش دستمزدها و رقابت بین شرکت‌های حمل‌ونقل برای رانندگان کامیون می‌تواند تأثیری صعودی بر هزینه‌های باربری در پرند داشته باشد. با بازنشستگی رانندگان مسن تر، شرکت های حمل و نقل ممکن است برای یافتن اپراتور برای وسایل نقلیه خود دچار مشکل شوند. استخدام رانندگان جدید و سپردن اثاثیه منزل مشتریان به آنها دشوار است. این کار می‌تواند سخت باشد و معمولاً به یک کلاس مختلف گواهینامه رانندگی نیاز دارد (دوره‌هایی برای صدور گواهینامه رانندگان تجاری جدید ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها طول بکشد). علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌های باربری برای رقابت با موقعیت‌های رانندگی کامیون که تمایل به پرداخت بهتر و ممکن است استرس کمتری داشته باشند، مبارزه می‌کنند.

منبع : ویکی پدیا

https://www.asianews.ir/u/ejR
اخبار مرتبط
در این مقاله، نکات و ترفندهای حرفه‌ای را برای بسته‌بندی اثاث منزل به شما ارائه می‌کنیم تا اسباب‌کشی خود را به تجربه‌ای آرام و منظم تبدیل کنید. با ما همراه باشید تا خیالتان از بابت سالم رسیدن وسایل‌تان به مقصد آسوده شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید