صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۴
کد خبر: 20962
گزارشگر: 2
۱۹۵
۰
۰
۲
تور اقساطی مشهد

تور مشهد فقط ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان به صورت اقساطی

تور مشهد فقط ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان به صورت اقساطی
با ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان به صورت هوایی به مشهد سفر کنید! تصورات خود را از سفر گران قیمت به مشهد دور بریزید و با تور اقساطی به این شهر مقدس سفر کنید. آژانس گردشگری لحظه آخر با برگزاری تور مشهد اقساطی این امکان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه بالا سفر کنند.

با ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان به صورت هوایی به مشهد سفر کنید! تصورات خود را از سفر گران قیمت به مشهد دور بریزید و با تور اقساطی به این شهر مقدس سفر کنید. آژانس گردشگری لحظه آخر با برگزاری تور مشهد اقساطی این امکان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه بالا سفر کنند. این تور ویژه فصل بهار است و خدمات آن هیچ تفاوتی با یک تور معمولی ندارد. در ادامه اطلاعات کامل در خصوص شرایط رزرو این تور مطرح شده است. اگر قصد رزرو این تور را دارید تا دیر نشده اطلاعات زیر را مطالعه نمایید و به راحتی آن را رزرو کنید.

تور مشهد بهار؛ ارزان‌ترین گزینه‌ای که پیش روی شماست

تور اقساطی مشهد لحظه آخر ویژه بهار است و تاریخ برگزاری آن نیز از ۲۴ تا ۲۶ فروردین است. ناگفته نماند قیمت این تور بر اساس هتل انتخابی ممکن است بالا برود. قیمت درج شده قیمت این تور با هتل ۲ ستاره یعنی هتل انقلاب مشهد است که از کیفیت خوبی هم برخوردار است. این تور مشهد در تاریخ ۲۴ فروردین ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه ظهر از تهران به سمت مشهد حرکت می‌کند و در ساعت ۱:۲۰ دقیقه ظهر به مشهد می‌رسید.

شرایط رزرو تور اقساطی مشهد چیست؟ چگونه می‌توان این تور را رزرو کرد؟

برای رزرو تور اقساطی مشهد راه سختی پیش رو ندارید. قیمت این تور ۳/۳۹۰/۰۰۰ تومان است که در شرایط اقساط تنها باید ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان پرداخت کنید. در شرایط اقساط بیشتر آژانس‌های گردشگری ۳۰ تا ۵۰٪ هزینه تور مشهد را از مسافر در زمان رزرو دریافت می‌کنند. در خصوص این تور ۵۰٪ مبلغ کل را در ابتدا باید پرداخت کنید. باقی مبلغ به صورت اقساط ۶ تا ۱۲ ماهه ( بر اساس شرایط آژانس) از مسافر دریافت می‌شود.
به منظور رزرو این تور به صورت اقساطی لازم است چک صیادی ارائه دهید. به این صورت که یک چک به مبلغ کل قیمت تور از مسافر دریافت می‌شود و پس از آن به ازای هر یک ماه باید یک چک صیادی ارائه دهید. اصولا درصدی هم به عنوان کارمزد روی مبلغ هر قسط کشیده می‌شود. به چیز دیگری نیاز ندارید. تمام مدارک برای خرید این تور همین مدارک است.

مدارکی که برای رزرو تور مشهد اقساطی لازم دارید

برای رزرو این تور به مدرک خاصی نیاز ندارید. تنها اصل شناسنامه و کارت ملی شما کفایت می‌کند. همچنین شرایطی در در مطالب فوق ذکر شد را نیز باید داشته باشید و چک صیادی معتبر ارائه دهید. این چک باید یا به نام خودتان و یا یکی از بستگان درجه یک شما باشد. همچنین این چک در وجه آژانس مسافرتی باید صادر شود.

کیفیت هتل تور مشهد ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان رضایت‌بخش است

رستوران مشهد

شاید تصور کنید چون این تور اقساطی است و قیمت آن ارزان به حساب می‌آید کیفیت هتل خوبی نداشته باشد؛ اما در اصل اینطور نیست. این تور اقساطی با هتل ۲ ستاره انقلاب برگزار می‌شود؛ اما می‌توانید هتل را تغییر دهید و هتل مدنظر خود را رزرو کنید. چرا که هتل‌های دیگری نیز روی این تور وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان هتل دو ستاره پارسه، هتل ۴ ستاره سارینا، هتل ۲ ستاره کارن، هتل ۴ ستاره عماد، هتل ۵ ستاره درویشی، هتل ۵ ستاره فصر بین‌الملل و... را نام برد؛ اما فراموش نکنید که قیمت تور با تغییر هتل نیز تغییر می‌کند.

چه خدماتی روی تور قسطی مشهد ارائه می‌شود؟

هارونیه

پکیج ۱/۵۰۰/۰۰۰ مشهد تنها شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما و اقامت در هتل است. چنانچه بخواهید در شهر مشهد تردد داشته باشید و به بازار، حرم امام رضا و یا جاذبه‌های دیگر گردشگری مشهد بروید باید خودتان بروید؛ چرا که این تور شامل گشت شهری نمی‌شود؛ اما هتل‌هایی که روی تور هستند همگی به جاذبه‌های گردشگری نزدیک بوده و به راحتی می‌توانید دسترسی پیاده به بیشتر مراکز مهم داشته باشید.

چگونه تور ۱/۵۰۰/۰۰۰ مشهد را رزرو کنیم؟

برای رزرو این تور وارد سایت لحظه آخر شوید و در بخش تورهای مشهد، تور مشهد بهار را رزرو نمایید. در صفحه این تور قیمت، ایرلاین، هتل‌ها و... قابل مشاهده هستند و می‌توانید اطلاعات کلی تور را مشاهده کنید. با رزرو تور، آژانس برگزارکننده با شما تماس می‌گیرد و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. در زمان رزرو تور و در حین سفر می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان و پشتیبانی نیز برخوردار شوید.

https://www.asianews.ir/u/ekw
اخبار مرتبط
با اینکه ایرلاین های مختلفی در مسیر هوایی مشهد تهران تردد دارند؛ اما تنها برخی از ایرلاین‌ها کیفیت پرواز خوبی دارند. برای شناخت بهترین هواپیماهای مسیر هوایی تهران مشهد، حتما این مطلب را بخوانید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید