صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۹
کد خبر: 20973
گزارشگر: 2
۱۴۱
۰
۰
۱
ارسال بار به ترکیه و قبرس

برای ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس چه میزان هزینه لازم است؟

برای ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس چه میزان هزینه لازم است؟
با افزایش مهاجرت افراد به کشورهای ترکیه و قبرس، درخواست این افراد برای ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس نیز افزایش یافته است. یکی از بزرگترین دغدغه‌های مهاجران این است که بدانند برای ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس چه میزان هزینه لازم است و چه عواملی بر هزینه ارسال اثاثیه منزل به این کشورها تاثیرگذار خواهند بود. شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی به عنوان یک متخصص در زمینه حمل بار به کشورهای دیگر از جمله کشورهای ترکیه و قبرس به مشتریان خود خدمات می‌دهند.

اگر به دنبال روشی امن و قانونی برای ارسال لوازم منزل خود به کشورهای قبرس و ترکیه هستید و مناسب بودن قیمت آن برای شما از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار است. به منظور دریافت مشاوره در زمینه ارسال بار و لوازم منزل به ترکیه و قبرس کلیک کنید.

حمل و ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس چگونه انجام می‌شود؟

برای ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس از دو روش هوایی و زمینی استفاده می‌شود که هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. ما در اینجا قصد داریم به صورت مختصر درباره روش‌های زمینی و هوایی حمل لوازم منزل به قبرس و ترکیه صحبت نماییم.

ارسال اثاثیه منزل به روش زمینی

ارسال بار به ترکیه و قبرس از جمله اثاثیه منزل به روش زمینی به وسیله تریلی و یا کامیون انجام می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که ارسال اثاثیه به این روش محدودیت بار نداشته و شما بتوانید اثاثیه خود را با هر وزن و حجمی به راحتی به کشور ترکیه یا قبرس ارسال نمایید. علاوه بر این اگر اثاثیه شما زیاد است می‌توانید یک کامیون یا تریلی را به صورت دربست اجاره کنید تا دیگر نیازی نباشد برای تکمیل شدن تریلی با بار افراد دیگر صبر نمایید و زمان خود را از دست بدهید.
در حالت کلی هزینه ارسال اثاثیه منزل به صورت زمینی کمتر از روش هوایی است و مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا بار شما به مقصد برسد.

ارسال اثاثیه منزل به روش هوایی

حمل اثاثیه منزل به قبرس و ترکیه به روش هوایی باید از طریق هواپیماهای باربری انجام شود؛ اما در حالت کلی برای حمل اثاثیه منزل به روش هوایی محدودیت وزن وجود دارد و شما نمی‌توانید لوازمی مانند یخچال، گاز، فریزر و … را که وزن بالایی دارند با هواپیما ارسال نمایید.
روش هوایی بسیار سریع‌تر از روش زمینی لوازم منزل شما را به مقصد خواهد رساند اما این روش در مقایسه با روش زمینی هزینه بسیار بالایی دارد. با توجه به این موضوع، اگر برای حمل بار خود به ترکیه یا قبرس عجله دارید این روش بهترین انتخاب است.

باربری بین‌المللی

کدام روش برای حمل اثاثیه منزل به ترکیه و قبرس بهتر است؟

در ارسال لوازم منزل به قبرس و ترکیه دو فاکتور بسیار مهم وجود دارد که باید به آن توجه نمود:

زمان حمل بار

همانطور که گفتیم اثاثیه منزل شما از طریق روش هوایی سریع‌تر از روش زمینی به مقصد خود یعنی کشور قبرس یا ترکیه منتقل می‌شود. اگر زمان برای شما اهمیت بسیاری دارد، بهترین انتخاب روش هوایی است. در غیر این صورت، روش زمینی بهترین روش برای حمل اثاثیه منزل به ترکیه و قبرس است.

هزینه ارسال لوازم منزل

یکی از فاکتورهای اصلی برای ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس محاسبه قیمت آن است. روش زمینی نسبت به سایر روش‌ها از هزینه کمتری برخوردار بوده و شما محدودیت وزن برای حمل بار خود ندارید. اما هزینه ارسال اثاثیه منزل به روش هوایی بسیار بالا بوده و اگر بار شمار از حداکثر وزنی که برای حمل با هواپیما امکان پذیر است سنگین‌تر باشد، باید جریمه آن را نیز پرداخت نمایید.

هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس

هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • روش ارسال اثاثیه منزل
  • شرکت هواپیمایی مورد نظر
  • ارسال از شهر تهران باشد یا شهرستان
  • حجم و وزن بار
  • شهر مقصد
  • هزینه بیمه و بسته‌بندی بار
  • هزینه‌های صدور مجوزهای گمرکی
  • سمپاشی بار شما

این موارد بر نرخ نهایی و قیمت ارسال اثاثیه منزل به قبرس و ترکیه تاثیرگذار بوده و نمی‌توان برای هزینه ارسال تمامی بارها مقدار مشخصی را تعیین نمود. برای آنکه بدانید برای ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس چه میزان هزینه لازم است، با شماره‌ 09121577672 تماس بگیرید تا کارشناسان باربری، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.
شرکت‌های مختلفی در زمینه حمل و نقل بین‌المللی در زمینه ارسال بار به کشورهای دیگر از جمله ترکیه و قبرس فعالیت دارند. شما می‌توانید ارسال لوازم منزل خود به کشورهای قبرس و ترکیه را بدون دغدغه و نگرانی به شرکت های معتبر بسپارید. اما قت نمایید حتما بارنامه و بیمه نامه معتبر بین المللی برای ارسال بار به خارج از کشور برای شما صادر شود.

نکات مهم حمل لوازم منزل به ترکیه

  • ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت کالا یا محموله تجاری ممنوع است، به همین دلیل برای ارسال اثاثیه منزل، نباید لوازم شما نو و آکبند باشد.
  • لوازم منزل دست دوم که به کشور ترکیه ارسال می‌شوند، شامل مالیات نمی‌باشند. اما اگر در بار خود تلویزیون و لوازم صوتی قرار دارد، باید مالیات آن را پرداخت نمایید.
  • برای ارسال لوازم منزل به ترکیه از شهرستان هزینه بالاتری دارد، زیرا تمامی امور گمرکی باید در شهر تهران انجام شود. به همین دلیل باید هزینه حمل بار از شهرستان تا تهران را نیز به هزینه‌ها اضافه نمود.

مراحل ارسال لوازم منزل به ترکیه و قبرس

  1. پیش از هرچیز ابتدا باید یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی معتبر و متناسب با شرایط و نیاز خود انتخاب نموده و با کارشناسان آن‌ها تماس بگیرید. شرکت فردین تجارت و باربری تهران بار ترکیه با داشتن سال‌ها تجربه و تخصص می‌توانند گزینه بسیار مناسبی باشد. در تماس تلفنی با کارشناسان این دو مجموعه، می‌توانید درخواست دهید تا افراد مجرب خود را برای بررسی و بازدید رایگان از بار شما اعزام نماییم.
  2. در صورتی که روش انتخابی شما برای ارسال لوازم منزل خود، روش زمینی است، باید سایز کانتینر مورد نیاز خود را مشخص نمایید.
  3. پس از آن باید اثاثیه منزل شما به درستی و با دقت کامل بسته‌بندی شود.
  4. پس از بسته‌بندی لوازم، باید یک لیست از تمامی کالاهای ارسالی تهیه نمایید که به آن پکینگ لیست (Packing List) گفته می‌شود. این لیست باید در کنار سایر مدارک برای ارسال بار و دریافت بار در کشور مقصد ارائه شود.
  5. در مرحله بعد، باید محموله شما بارگیری شده و به گمرک ارسال شود.
  6. در گمرک باید محموله شما سمپاشی شده و گواهی‌نامه و بارنامه برای حمل اثاثیه خود دریافت نمایید.
  7. در انتها نیز بار شما به وسیله هواپیما یا تریلی به سمت کشور مقصد شما یعنی قبرس یا ترکیه ارسال می‌شود.

ارسال بار به ترکیه و قبرس

قوانین ارسال اثاثیه منزل به ترکیه و قبرس

موارد ممنوعه در هنگام ارسال اثاثیه منزل به ترکیه شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. انواع دارو
  2. دخانیات
  3. مواد غذایی شامل حبوبات، برنج، میوه و سبزیجات خشک یا منجمد
  4. تنقلات، آجیل و خشکبار
  5. مشروبات الکلی
  6. لوازم آرایشی و بهداشتی
  7. ارسال عرقیات

مواردی که در ارسال لوازم منزل به قبرس ممنوع می‌باشند شامل موارد زیر هستند:

  1. مواد غذایی و خوراکی مانند برنج ،میوه، سبزی، خشکبار، ترشیجات و …
  2. نوشیدنی‌های الکلی
  3. لوازم بهداشتی و آرایشی مانند عطر و ادکلن

مدارک لازم برای ارسال لوازم منزل به قبرس و ترکیه

  • اصل پاسپورت فرد فرستنده و گیرنده بار
  • کپی بلیط
  • اصل کارت ملی فرد فرستنده و گیرنده
  • آدرس کامل و دقیق فرد فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی
  • پکینگ لیست
https://www.asianews.ir/u/ekH
اخبار مرتبط
قصد داریم در این مقاله شما را با یکی از حرفه ای ترین و قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل بین المللی ترکیه که امکان حمل انواع کالاهای تجاری ، صنعتی ، اثاث و لوازم شخصی را برای شما فراهم می کند ، به شما عزیزان معرفی کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید