صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۷
کد خبر: 21023
گزارشگر: 464
۱۵۰
۰
۰
۱
صنعت غذایی ایران

شیریک ساپلای؛ پلتفرمی برای تأمین مواد اولیه کافه و رستوران‌ها

شیریک ساپلای؛ پلتفرمی برای تأمین مواد اولیه کافه و رستوران‌ها
امروزه به دلیل مشغله زیاد کارمندان و شاغل بودن اکثر افراد خانواده، رستوران‌ها و کافه‌ها نقش مهمی در رفع نیاز غذایی جامعه بازی می‌کنند و علاوه بر آن یکی از اولین گزینه‌های تفریح در کشور نیز می‌باشند.

  به گزارش آسیانیوز؛ عدد ریالی بالایی در صنعت غذایی ایران وجود دارد که معادل ۸۰ میلیارد دلار در سال بوده که به دلیل نبود سهم دقیق رستوران‌ها از این عدد از بیان آن صرف نظر می‌کنیم.

فقط برای درک بهتر از این بازار کافی‌ست بدانید حدود ۲۲ هزار رستوران و کافی‌شاپ فقط در شهر تهران وجود دارد که به‌طور روزانه نیازهای خود را اعم از کالاهای تره باری، پروتئینی، سوپر مارکتی، یکبار مصرف و... به صورت سنتی از بازار تهیه می‌نمایند. از چالش‌های بزرگ آن‌ها تأمین کالاهای مورد نیاز از بازار‌های اصلی و سنتی می‌باشد که آن‌ها را متحمل هزینه تأمین، از دست دادن زمان زیاد، دریافت فاکتورهای متفاوت و هزینه ارسال بعضا از چند نقطه شهر می‌کند.

پلتفرم آنلاین شیریک ساپلای به‌طور ۲۴ ساعته در دسترس این صنعت می‌باشد و کافی است تنها با چند کلیک مشتریان نیاز خود را در سایت وارد کنند و تمام محصولات مد نظرشان را استعلام قیمت گرفته و سفارش دهند تا صبح روز آینده توسط ناوگان حمل شیریک ساپلای، درب فروشگاه خود کالاها را تحویل بگیرند.

شیریک ساپلای از اردیبهشت سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را با هدف رفع تمامی چالش‌ها و موانع این صنعت آغاز نموده و کار را برای رستوران‌داران آسان کرده تا آنان بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی و از دست دادن زمان، تهیه نمایند. شیریک ساپلای به‌دلیل استفاده از ابزارهای اقتصاد دیجیتال و آسان کردن فرایند سفارش‌گذاری و کاهش هزینه‌های تأمین، استانداردسازی و سورتینگ در دسته‌بندی تره باری، برتری بالایی نسبت به سایر رقبای سنتی خود دارد.

اکنون شیریک ساپلای در تهران سفارش بیش از ۳۰۰ رستوران در روز را تأمین می‌نماید و در حال افزایش مشتریان خود تا پایان ۱۴۰۳ به ۱۰۰۰ رستوران می‌باشد. در سال آینده شیریک ساپلای برنامه توسعه خود به دیگر شهر های بزرگ را خواهد داشت.

https://www.asianews.ir/u/elu
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید