صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
کد خبر: 21033
گزارشگر: 2
۱۸۸
۰
۰
۳
چاپ آفست فوری

معرفی بهترین چاپخانه افست تهران

معرفی بهترین چاپخانه افست تهران
بهترین چاپخانه افست تهران کجاست؟ چاپ افست چه مزایایی نسبت به چاپ دیجیتال دارد؟ چرا باید به بهترین چاپخانه افست تهران مراجعه کنیم؟

ابزارهای چاپی به دو روش دیجیتال و آفست چاپ می‌شوند؛ اما چاپ آفست کاربرد بیشتری دارد. چاپ آفست هم کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهد و هم امکان چاپ محصولات مختلف در تیراژ بالا را دارد. هزینه این روش در تیراژ بالا، نسبت به چاپ دیجیتال مناسب‌تر است. در تهران، چاپخانه‌های بسیاری خدمات چاپ آفست را ارائه می‌دهند. همین مسئله انتخاب را برای مشتریان سخت‌تر کرده است و نمی‌دانند کدام مرکز بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه می‌دهد. به همین دلیل خبرنگاران آسیانیوز درباره انواع چاپخانه‌های چاپ آفست بررسی‌هایی انجام داده‌اند. آن‌ها با صاحبان کسب‌وکارهای مختلف در زمینه سفارشات ابزارهای چاپی مصاحبه کرده‌اند و در نهایت نظر آن‌ها را درباره چاپخانه‌های مختلف تهرانی پرسیده‌اند. در نتیجه این گزارش، چاپخانه فرتاک به‌عنوان بهترین مرکز چاپ آفست در تهران انتخاب شده است.
در ادامه توضیحاتی درباره خدمات چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر فوری و چاپ فاکتور فرتاک ارائه می‌دهیم و نظرات مشتریان مختلف این مجموعه را بررسی می‌کنیم.

چاپ آفست کاتالوگ

چاپ فرتاک خدمات چاپ انواع کاتالوگ‌های تبلیغاتی، آموزشی، نمونه‌کار و نمونه محصولات را ارائه می‌دهد. این چاپخانه در اغلب موارد در تحویل سفارشات خوش‌قول است، اما با ثبت سفارش چاپ کاتالوگ فوری سفارشات مشتریان را در مدت زمان کوتاه‌تری به آن‌ها تحویل می‌دهد. فرتاک کاتالوگ‌ها را در سایزهای مختلف و با کاغذهای گلاسه و تحریر چاپ می‌کند. در فرایند چاپ آفست کاتالوگ امکان استفاده از تکنیک‌هایی مثل چاپ طلاکوب یا نقره‌کوب، UV موضعی یا برجسته‌سازی روی جلد برای افزایش جذابیت کاتالوگ و جلب توجه مخاطبان وجود دارد.
مجموعه نگاه برتر در زمینه عکاسی صنعتی فعالیت می‌کند. این مجموعه نمونه کارهای خود را در کاتالوگی که در چاپ فرتاک چاپ شده به مشتریان ارائه می‌دهد. نظر مدیر محترم شرکت نگاه برتر درباره فرتاک را در ادامه می‌خوانید:

" اولین وجه تمایز شرکت فرتاک کیفیت بالای چاپ است. چاپ آفست معمولا کیفیت قابل قبولی دارد، اما فرتاک بخاطر استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، کیفیت و وضوح تصاویر و کنتراست رنگ‌ها را به حداکثر می‌رساند. من کاملا از سفارشم راضی هستم و با چاپ باکیفیت فرتاک به‌خوبی می‌توانم در کاتالوگ روی نقاط قوت کارم تأکید کنم."

خدمات طراحی پوستر و کاتالوگ و فاکتور در قسمت طراحی بهترین چاپخانه افست تهران

چاپ پوستر آفست

پوسترهای تیراژ‌ کم معمولا به روش دیجیتال چاپ می‌شوند؛ به همین دلیل در پوستر کیفیت چاپ دیجیتال با چاپ آفست کاملا مشهود است. چاپ فرتاک بخاطر حفظ کیفیت و کاهش هزینه‌های مشتریان، پوسترهای دیواری را فقط به روش آفست چاپ می‌کند. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، با چاپ آفست امکان استفاده از تکنیک‌هایی مثل برجسته‌سازی یا چاپ طلاکوب و نقره کوب وجود دارد. این قابلیت‌ها در چاپ پوستر اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. زیرا پوسترها باید از فاصله دور توجه مخاطبان را جلب کنند و برای این کار باید یک عنصر برجسته داشته باشند تا نگاه بی‌هدف مخاطبان را به سمت خود جذب کنند و آن‌ها برای نزدیک شدن و تماشای پوستر ترغیب کنند.
مجموعه فرتاک همچنین خدمات طراحی پوستر را هم ارائه می‌دهد و با حرفه‌ای‌ترین طراح‌ها برای طراحی پوسترهای دیواری خلاقانه همکاری می‌کند. طرح‌های خلاقانه روی باکیفیت‌ترین کاغذهای گلاسه با گرماژهای مختلف (با توجه به انتخاب مشتری) چاپ می‌شوند و ایده‌های طراح را به بهترین شکل ممکن به مخاطب نشان می‌دهند.
مجموعه اندیشه نو در زمینه برگزاری رویداد فعالیت دارد و همچنین اسپانسرشیپ تئاتر و سالن‌های سینما را انجام می‌دهد. این مجموعه مدت زیادی است با فرتاک برای چاپ پوستر دیواری همکاری می‌کند. نظر مدیر اندیشه نو درباره سفارشات چاپ پوستر آفست به شرح زیر است:

"من مدت زیادی است که با فرتاک کار می‌کنم و همیشه از سفارش‌ها راضی هستم. فرتاک خدمات متنوعی دارد و امکان چاپ انواع پوستر متناسب با نیاز ما را فراهم کرده است. البته این مجموعه گاهی اوقات بدقولی می‌کند و سفارشات را با یک روز تأخیر تحویل می‌دهد. این تأخیرها به ندرت اتفاق می‌افتد و به‌نظرم وقتی سفارشات فرتاک زیاد باشد، این بی‌نظمی‌های موردی پیش می‌آید و برای ما قابل چشم‌پوشی است."

بهترین چاپخانه چاپ پوستر افست

چاپ فاکتور افست

فاکتور یکی از ابزارهای کاربردی برای فروشگاه‌ها و عرضه‌کنندگان محصولات و ارائه‌دهندگان خدمات است. فاکتورها در دو نوع رسمی و غیررسمی چاپ می‌شوند و فرتاک خدمات چاپ فاکتور در انواع مختلف را ارائه می‌دهد. چاپ فرتاک فاکتورهای خود را نیز به روش آفست چاپ می‌کند و امکان چاپ این محصولات با سربرگ و برند شرکت‌های سفارش‌دهنده را دارد. همچنین می‌تواند با دستگاه ملخی برای فاکتورها شماره ثبت کند تا برای بایگانی، حسابداری یا امور مالیاتی کاربرد داشته باشد.
فروشگاه ماباتو فاکتورهای خود را به چاپخانه فرتاک سفارش می‌دهد. خبرنگاران آسیانیوز نظر مدیر این مجموعه را نیز درباره چاپخانه فرتاک پرسیده‌اند. در ادامه نظر مدیر ماباتو را مطالعه می‌کنید:

"ما معمولا فاکتورها رو به‌صورت عمده سفارش می‌دهیم و فرتاک به همین خاطر چاپ فاکتور آفست را با بهترین قیمت برای ما محاسبه می‌کند. این مجموعه خدمات متنوع و باکیفیتی ارائه می‌دهد. به همین دلیل ما برای سایر تبلیغات محیطی، کمپین‌های تبلیغاتی یا شرکت در نمایشگاه، سایر ابزارهای چاپی را هم به فرتاک سفارش می‌دهیم. برای کسب‌وکار خود به فاکتورهای رسمی سه نسخه نیاز داریم؛ فرتاک فاکتورهای رسمی معتبر را برای ما چاپ می‌کند و امکان چاپ نسخه‌های گوناگون در رنگ‌های مختلف را هم دارد. این خدمات فرتاک، دسته‌بندی فاکتورها و بایگانی آن‌ها را برای ما خیلی ساده‌تر کرده است."

چاپ فرتاک بهترین چاپخانه افست تهران از نظر کاربران

در نهایت آیا چاپ فرتاک بهترین چاپخانه آفست در تهران است؟

در تهران چاپخانه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند که خدمات چاپ آفست را ارائه می‌دهند. خبرنگاران آسیانیوز مجموعه‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده‌اند. آن‌ها درباره خدمات ارائه‌شده و نظرات مشتریان هر چاپخانه تحقیقات لازم را انجام داده‌اند و در نهایت به این نتیجه رسیده‌اند که چاپ فرتاک بهترین چاپخانه آفست در تهران است.
البته هیچ کسب‌وکاری بدون ضعف نیست و فرتاک نیز گاهی اوقات نقاط ضعفی مثل بدقولی در سفارش یا خطا در چاپ دارد؛ اما مدیران و کارکنان چاپ فرتاک به مشتریان خود متعهد هستند و اشتباهاتشان را به هر نحوی اصلاح می‌کنند. بسیاری از مشتریان فرتاک سال‌هاست با این مجموعه کار می‌کنند و همین مسئله نشان از اعتبار و کیفیت کار این چاپخانه دارد.

https://www.asianews.ir/u/elD
اخبار مرتبط
همچاپ با تکیه بر سال ها تجربه و مهارت، طیف وسیعی از خدمات بسته بندی محصولات از طراحی بسته بندی تا چاپ را برای مشتریان داخلی و خارجی در زمینه چاپ و بسته بندی ارائه می دهد. هدف از چاپ و بسته بندی استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت برای رفع نیاز مشتری با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه می باشد. مفتخریم اعلام کنیم که در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی، الکترونیک و ... در زمینه بسته بندی و چاپ فعالیت داریم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید