صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۸
کد خبر: 21067
گزارشگر: 2
۱۷۶
۰
۰
۱
پارتیشن‌های شیشه‌ای

پارتیشن فریم لس چیزی بیش از تقسیم بندی فضا انجام می دهد!

پارتیشن فریم لس چیزی بیش از تقسیم بندی فضا انجام می دهد!
پارتیشن‌ شیشه‌ای فریم لس، فراتر از یک عنصر معماری ساده است. در واقع نمادی از مدرنیته، انعطاف‌پذیری و ظرافت است که به شما کمک می‌کند تا فضایی منحصر به فرد، زیبا و کارآمد را خلق کنید. با ورود به دنیای پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس، گویی مرزها را پشت سر می‌گذارید و به دنیایی از نور و شفافیت قدم می‌گذارید؛ محلی که در آن نور به آسانی نفوذ می کند و با قابلیت عایق صوتی آن، میزان تمرکز کارکنان تا چندین برابر افزایش می‌یابد. آیا آماده اید تا با پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس، طرح جدیدی را در دکوراسیون داخلی رقم بزنید؟

آشنایی با پارتیشن فریم لس

پارتیشن فریم لس چیست؟ فریم لس به پارتیشن هایی می‌گویند که از شیشه یا سایر مواد بدون قاب یا با قاب نازک ساخته شده‌اند. این پارتیشن‌ها، روشی مدرن و شیک برای تقسیم‌بندی فضاهای مسکونی یا تجاری هستند که به شکل منظم، درون فضا قرار می‌گیرند و انواع تقسیم‌بندی‌های مختلف را فراهم می‌کنند.

انواع پارتیشن فریم لس

انواع مختلفی از این جداکننده فضا وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

پارتیشن فریم لس با شیشه شفاف

این نوع پارتیشن‌ها از شیشه‌های شفاف تشکیل شده‌اند. این پارتیشن‌ها به دلیل شفافیتی که دارند، نور بیشتری را وارد فضا می کنند و به بزرگتر دیده شدن فضای اداره کمک زیادی می کنند. آن‌ها بسیار کاربردی و در انواع فضاها از جمله دفاتر، اتاق‌های کنفرانس و اتاق‌های آموزشی قابل استفاده هستند.

پارتیشن فریم لس با شیشه مات

در این پارتیشن‌ها، به علت مات یا غیرشفاف بودن شیشه، قابلیت دید بیرون از فضای داخلی، محدودتر می‌شود. این پارتیشن‌ها به دلیل عدم شفافیت، به خصوصی شدن بیشتر فضا کمک کرده و حفظ حریم خصوصی را تضمین می‌نمایند. بنابراین استفاده از آن‌ها را برای فضاهایی مانند اتاق جلسه و اتاق استراحت کارمندان پیشنهاد می‌دهیم.

پارتیشن فریم لس متحرک

برخی از پارتیشن‌های فریم لس دارای قابلیت حرکت هستند که به وسیله سیستم ریلی یا شناوری به سقف یا کف متصل می‌شوند. آن‌ها این امکان را فراهم می‌کنند که فضای داخلی را بر حسب نیازهایتان به سرعت تغییر دهید و نوعی طراحی چندمنظوره را برای خودتان فراهم کنید.

نکته مهم: انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای، هریک در دو نوع تک جداره و دو جداره روانه بازار می شوند و دارای خصوصیات ویژه‌ای هستند.

ویژگی‌های پارتیشن فریم لس

پارتیشن‌های ذکر شده در بخش قبل، هر کدام بر حسب خصوصیات خود، از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند که از مشخصات مهم آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظاهر مدرن و شیک: عدم وجود قاب و فریم در این نوع پارتیشن، ظاهری مینیمال و ظریف به فضا می‌بخشد و حس وسعت و دلبازی را به کاربر القا می‌کند.
  • عایق صدا: پارتیشن‌های فریم لس تا حدی می‌توانند مانع از عبور صدا شوند و فضایی آرام و خصوصی را برای شما فراهم کنند.
  • تنوع در طراحی: این نوع پارتیشن در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی مانند مات، شفاف، سندبلاست و رنگی تولید می‌شود و می‌توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود، طرح دلخواهتان را انتخاب کنید.
  • قابلیت جابجایی: پارتیشن‌های بدون قاب به راحتی قابل جابه‌جایی و نصب هستند و می‌توانید در صورت نیاز، چیدمان آن‌ها را تغییر دهید.
  • مناسب برای فضاهای کوچک: این نوع پارتیشن به دلیل اشغال فضای کم، برای فضاهای کوچک و آپارتمان‌ها ایده‌آل است.

پارتیشن

کاربردهای پارتیشن فریم لس در فضاهای مختلف

کاربردهای وسیع پارتیشن‌های شیشه‌ای سبب شده تا کاربران بتوانند از آن‌ها در بخش‌های مختلف فضاهای داخلی استفاده کنند. ما در زیر نمونه‌ای از این کاربردها را آورده‌ایم:

تقسیم‌بندی فضا در محیط‌های اداری

از آن می‌توان برای جداسازی بخش‌های مختلف در یک دفتر کار، مانند اتاق جلسات، اتاق مدیر عامل و یا بخش‌های مختلف یک اداره استفاده کرد.

ایجاد حریم خصوصی در محیط‌های مسکونی

جداسازی نشیمن از آشپزخانه، تفکیک اتاق خواب از بخش نشیمن و ایجاد فضایی برای مطالعه و کار در منزل از دیگر کاربردهای این نوع از پارتیشن‌ها هستند.

استفاده در مطب‌ها و کلینیک‌ها

جداسازی بخش‌های مختلف مطب، مانند اتاق انتظار، اتاق معاینه یا بخش پذیرش به آسانی توسط پارتیشن بدون فریم انجام می‌شود. استفاده از پارتیشن‌های آکوستیک (عایق صدا) به رفاه حال بیماران در بخش اتاق معاینه کمک زیادی می‌کند.

کاربرد در رستوران‌ها و کافه‌ها

بخش‌های مختلف رستوران یا کافه، مانند فضای VIP را می‌توان توسط این پارتیشن‌ها از یکدیگر تفکیک کرد. همچنین امکان ایجاد فضایی خصوصی برای مشتریان توسط این پارتیشن برای کافه‌داران وجود دارد.

قیمت پارتیشن اداری فریم لس

قیمت پارتیشن اداری فریم لس به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به نوع شیشه اشاره کرد. شیشه سکوریت، رایج‌ترین نوع شیشه برای پارتیشن‌های فریم لس است و قیمت مناسب‌تری دارد. از سوی دیگر، شیشه دوجداره، عایق صوتی و حرارتی بهتری نسبت به شیشه سکوریت است و قیمت بالاتری دارد. شیشه رنگی نیز در رنگ‌های مختلفی مانند آبی، سبز، صورتی و ... تولید می‌شود که قیمت آن از شیشه سکوریت ساده بیشتر است.
علاوه بر نوع شیشه، ضخامت آن نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است. هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشد، قیمت پارتیشن نیز بالاتر خواهد بود. ضخامت‌های رایج برای پارتیشن‌های فریم لس ۸ ، ۱۰ و ۱۲ میلی‌متر هستند. از دیگر موارد موثر بر قیمت پارتیشن فریم لس می‌توان به نوع و کیفیت یراق آلات، ابعاد پارتیشن، برند و شرکت تولیدکننده و نحوه نصب اشاره کرد.

پارتیشن شیشه ای

طراحی و اجرای پارتیشن فریم لس با بالاترین کیفیت توسط دیکاسازه

آیا به دنبال تغییر فضای اداری یا مسکونی خود با پارتیشن های فریم لس هستید؟ شرکت دیکا سازه سروش با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای امور ساختمانی و بازسازی، طیف کاملی از پارتیشن های فریم لس را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.
سابقه درخشان این مجموعه در اجرای پروژه‌های دولتی، اداری و خصوصی گواه تعهد و تخصص آن‌ها در این زمینه است. بنابراین شما می‌توانید با سفارش پارتیشن شیشه‌ای از دیکا سازه سروش، تجربه‌ای متفاوت از طراحی و اجرای این جداکننده‌های فضا را داشته باشید.

https://www.asianews.ir/u/em9
اخبار مرتبط
استفاده از پارتیشن شیشه ای در مکان های مختلف مثل دفاتر، منازل، رستوران ها و... میتواند علاوه بر زیبایی، دفتر شما را به قسمت های مختلفی تقسیم بندی کند. در حالت کلی پارتیشن شیشه ای، یک دیوار شیشه ای است که برای فضاهای بزرگ که میخواهند به بخش های کوچک تری تقسیم شوند استفاده میشود. این پارتیشن شیشه ای در جاهای مختلفی مثل پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن شیشه ی منزل و... استفاده میشوند که شما برای خرید هر کدام از این نوع پارتیشن شیشه ای ها میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید