صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۵
کد خبر: 21196
گزارشگر: 2
۱۵۰
۰
۰
۲
جعبه‌های چاپی

چاپ جعبه تیراژ بالا در تهران: مقرون به صرفه و باکیفیت

چاپ جعبه تیراژ بالا در تهران: مقرون به صرفه و باکیفیت
این موضوع با جلب نگاه مشتریان، تاثیر بسزایی در افزایش فروش محصولات مختلف داشته است. به‌طوری که می‌توان به‌ جرئت گفت که این جعبه‌های مقوایی همانند یک آگهی تبلیغاتی برای محصولات عمل می‌کنند. چاپ جعبه در تهران و افزایش فروش محصولات عرضه‌شده با این استاندارد، باعث رواج ‌یافتن آن در کل ایران شده است.

یکی از روش‌های موثر در زمینه ارائه محصولات که اثر فوق‌العاده مثبتی بر تبلیغات و بازاریابی داشته و می‌تواند موفقیت آن را تا حد زیادی تضمین کند، استفاده از جعبه‌های چاپی مدرن است. درطی سال‌های اخیر، شاهد استقبال تولیدکنندگان بسیاری از این محصولات چاپی بوده‌ایم که خلاقیتی سطح‌بالا و حرفه‌ای را به نمایش گذاشته است. در این مطلب ضمن آشنایی با این محصولات، با مجموعه مهرسام چاپ که مرجع اصلی چاپ جعبه در تهران به روش چاپ افست است، آشنا خواهیم شد.

آشنایی با چاپ جعبه مقوایی و مزیت‌های مختلف آن در صنعت چاپ

در دهه‌های گذشته، محصولات مختلف تولیدی اغلب با جعبه‌هایی بسیار ساده و به‌دور از هرگونه زیبایی و جذابیت ارائه می‌شدند. اما با گسترش و تنوع تولیدکنندگان و باتوجه به نیاز شرکت‌ها برای جلب‌توجه هرچه بیشتر مشتریان، به‌مرور خلاقیت درزمینه چاپ و استفاده از جعبه‌های چاپی رنگی میان شرکت‌ها بیشتر شد.
این موضوع با جلب نگاه مشتریان، تاثیر بسزایی در افزایش فروش محصولات مختلف داشته است. به‌طوری که می‌توان به‌ جرئت گفت که این جعبه‌های مقوایی همانند یک آگهی تبلیغاتی برای محصولات عمل می‌کنند. چاپ جعبه در تهران و افزایش فروش محصولات عرضه‌شده با این استاندارد، باعث رواج ‌یافتن آن در کل ایران شده است.
این استاندارد چاپی تنها محدود به جعبه و کارتن محصولات نشده و پس از مدتی، استانداردهای جذاب حوزه گرافیک، آن را به کاتالوگ، بروشور، پوستر، فولدر و لیبل محصولات نیز کشانده است. از سویی امروزه جعبه‌های مقوایی در نوع لمینتی نیز ارائه شده‌اند که نه‌تنها جذابیت بیشتری دارند، بلکه مقاومت بالاتری نیز نسبت‌به جعبه‌های مقوایی ارائه می‌دهند.

چاپ افست چیست؟

چاپ افست

یکی از روش‌های مهم در صنعت چاپ را می‌توان روش افست دانست که به‌دلایل مختلفی، توجه بسیار زیادی را به‌خود جلب کرده است و همچنین ازجمله روش‌های رایج مهرسام چاپ برای چاپ جعبه در تهران است. در این روش، ابتدا متن و عکس برروی سطح یک استوانه یا سیلندر قابل چرخش قرار می‌گیرد. سپس محتوای موردنظر با عبور کاغذ از بین استوانه‌ها و به کمک یک یا دو استوانه دیگر، روی آن چاپ می‌شود.
ازجمله مزایای این نوع چاپ می‌توان به کیفیت بالای چاپ، قیمت بسیار مناسب و فرآیند سریع و راحت آن اشاره کرد که باعث شده درزمینه تبلیغات بسیار رایج و محبوب واقع شود. البته این روش چاپ برای تیراژهای بالا کاربرد دارد و مهم‌ترین مورد از معایب آن، عدم تناسب لازم و کافی در تیراژهای پایین‌تر از ۱۰۰۰ مورد برای چاپ جعبه در تهران است. با‌این‌حال روش افست همچنان بهترین روش برای چاپ جعبه‌های مقوایی است.

با برخی از مهم‌ترین جعبه‌های چاپی آشنا شوید

چاپ جعبه مقوایی

یکی از مزایای چاپ به‌روش افست، امکان تنوع‌بخشی به نوع جعبه‌های چاپ‌شده است. جعبه‌های چاپی را می‌توان به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم کرد؛ اما مهم‌ترین تقسیم‌بندی آن‌ها را باید برحسب مکانیزم و ظاهر آن دانست که شامل موارد زیر است:

  • جعبه کیبوردی: مکانیزم باز و بسته ‌شدن این نوع جعبه مشابه یک کیف سامسونت است که به‌صورت درهم چفت می‌شود و برای هدایا و محصولات زینتی، گزینه مناسبی خواهد بود.
  • جعبه پنچره‌دار: در مراحل مختلف طراحی، تولید و چاپ جعبه در تهران، مدل پنجره‌دار بسیار محبوب است؛ دلیل آن هم امکان مشاهده محصول از داخل جعبه است که قابلیتی جذاب و مناسب است.
  • جعبه درب شربتی/‌درب دارویی: این مدل از جعبه برای داروها یا شربت‌ها مناسب هستند و به‌نوعی بیانگر استفاده اصلی خود می‌باشند.
  • دیگر مدل‌ها: تنوع جعبه مقوایی محدود به همین موارد نیست و مدل‌هایی برای جعبه ماسک، جعبه خمیر دندان، جعبه کرم آرایشی و ده‌ها مدل دیگر با ابعاد و اندازه‌های مختلف قابل تولید است.

چاپ جعبه لمینتی چیست؟

در ابتدای مطلب نیز اشاره‌ای به جعبه‌های لمینتی داشتیم. به‌صورت کلی، چاپ جعبه در تهران به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که مدلی با ظاهر جذاب‌تر و مقاومت بیشتر به‌نام لمینتی نیز وجود دارد. در چاپ جعبه مقوایی از نوع لمینتی، روش چاپ افست مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌صورت کلی سه مدل از جعبه لمینتی موجود است:

جعبه لمینتی سینگل‌فیس

این مدل جعبه دارای دو لایه است که لایه اول آن، فیس آن بوده و لایه دوم نیز فلوتینگ نامیده می‌شود که لایه مقاوم و متشکل از بافتی ضخیم و موج‌دار است تا از ورود فشار و ضربه جلوگیری کند. این مدل از جعبه لمینتی ارزان‌ترین نوع آن است.

مقوا ضخیم

جعبه لمینتی ۳لایه

برخلاف نام این مدل جعبه، ۴ لایه در آن وجود دارد. در چاپ جعبه در تهران، این مدل متشکل از دولایه فیس، یک لایه فلوتینگ و یک لایه لمینت است. لایه لمینتی با قرار گرفتن روی هر سه لایه اصلی، مقاومت جعبه را بیشتر کرده و آن را درمقابل فشار و ضربه محافظت می‌کند.

جعبه لمینتی ۵لایه

این مدل نیز برخلاف نام تجاری خود، درواقع ۶ لایه دارد که متشکل از دو لایه فیس، ۳ لایه فلوتینگ و ۱ لایه لمینت است. این مدل را می‌توان مقاوم‌ترین مدل جعبه مقوایی دانست که در مهرسام چاپ ارائه شده که سطح مقاومت تضمین‌شده‌ای نیز ارائه می‌دهد. هرچه تعداد و ابعاد لایه‌های فلوتینگ بیشتر شود، سطح مقاومت جعبه نیز بالاتر خواهد رفت. به کمک مجموعه مهرسام، چاپ جعبه در تهران به هر سه روش مذکور قابل انجام است.

مرجع تخصصی چاپ جعبه مقوایی با مهرسام چاپ

جعبه محصولات را می‌توان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش‌ها در جلب نگاه مشتری دانست. چاپ یک جعبه جذاب و زیبا می‌تواند تاثیری دوچندان در فروش محصولات شما داشته باشد؛ بنابراین نباید این برگ برنده مهم که پتانسیل سودآوری زیادی دارد را دست‌کم گرفت.
مجموعه مهرسام چاپ، متخصص تولید انواع محصولات چاپی بوده که برخی از مهم‌ترین محصولات آن شامل انواع جعبه‌های مقوایی و لمینتی، کاتالوگ، بروشور، فولدر، پوستر، لیبل محصول و انواع مجلات و نشریات است. همچنین این مجموعه برروی ۳ معیار مهم یعنی سرعت کار، کیفیت چاپ و هزینه نهایی برای چاپ جعبه تاکید دارد. شماره تماس این مجموعه: ۰۲۱۵۱۷۹۵۰۰۰

سخن نهایی

استفاده از جعبه‌های چاپی زیبا توانسته است طی چند سال اخیر فروش محصولات را به‌شدت افزایش دهد و به‌صورتی خلاقانه باعث تبلیغ و معرفی بهتر محصولات فروشگاه‌ها و مشاغل مختلف شود. اگر قصد دارید محصول خود را نسبت‌به سایر رقبا، استثنایی و خاص جلوه دهید، مجموعه مهرسام چاپ درکنار شماست تا بهترین و ممتازترین خدمات چاپ خود را ارائه دهد.

https://www.asianews.ir/u/eoi
اخبار مرتبط
با گسترش کسب‌وکارهای آنلاین و خرید اینترنتی، ارسال بسته‌ها و سفارش‌ها به‌صورت پستی روزبه‌روز بیشتر شد. فروشگاه‌های آنلاین برای ارسال محصولات خود معمولاً از کارتن‌ها استفاده می‌کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید